'Bu yol nereye gider bilmem ama yürüyorum işte '
( Emir Can İğrek )
Evet efe halen birden söylediğim kelimenin açıklamasını bekliyor gibi bakıp duruyordu bana , ben ise her zaman ki gibi dona kalmıştım şaşırdık mı hayır arkadaşlar klasik zey misali diyelim. O bana bakıyordu ben ona efe halen cevap bekleme peşindeydi baktım böyle olmayacak gözlerimi kaçırayım en iyisi dedim ben gözlerimi kaçırınca efe bir iç çekti ve arabayı sağa çekmeye başladı. Neden bu kadar büyümüştü ki bu durum ne istiyordu nasıl bir açıklama bekliyordu ki benden durumun farkındayım ama farkında değilmişim gibi davransam da boşunaydı efe arabayı sağa çekti ve yüzümü yüzüne çevirdi.
-Söylesene kızım neden bu kadar çok dalıyorsun neden bu kadar çok düşünceler içerisindesin neyin var ?
-Kim ben mi?
-Ya bebeğim yapma şunu lütfen eğer bir şeyin varsa anlat bileyim yardımcı olayım ?
-Bebeğim derken efe ne demek bu ?
-Konuyu değiştirme zey hadi.
-Bak lütfen zamanı gelince desem gerçekten ya az öncede o "aha" kelimesi düşündüğüm bir şey içindi valla bak.
-Tamam pekala nasıl istersen zey.
Nasıl yani kabullenmiş miydi şimdi bu kararıma nasıl ya ? Bu kadar mıydı şimdi okey o zaman tamam.
' Eh kızım sende bir şeyi de bilmiyorsun , beğenmiyorsun , sorgulama yapma o zaman '
-Efe bir şey soracaktım hem ben sana sorabilir miyim ?
-Tabi , tabi sor sorabilirsin.
-Arkadaşımla aranız mı bozuldu?
-İyi de hep bozuktu yani ben Bursa'ya gittiğimden beri aylarca bozuktu aramız düzelmedi hiç düzelmesin zaten o geçen okul çıkışı olan buluşma kafanı karıştırmasın onunla da ilgili açıklama yapayım sana , orada da ayrılmıştık ben seni gördüğüm için öyle kaldım yoksa sen bizle yolumuzu ayırdıktan sonra bir köşeye geçip ona bende kalan eşyalarını verdim ve yanından ayrıldım onu da hayatımdan uzaklaştırdım hem şuan kendisi çoktan birini buldu bile çok şükür diyorum bazen kurtuldum diye gözümün önündekini yoksa hiç göremeyecektim... dedi efe
( Ağzım açık bir şekilde pür dikkat efeyi dinliyordum sondaki kelimesinde takılı kalmıştım oysa bunu kendi içimden ona ben demiştim bir ara tam şöyle dedim "Gözünün önündekini göremiyorsan körsün Yalçın" ) acaba sesli mi demiştim...
-Gözünün önündeki derken?
-Zamanı gelince anlarsın zey şimdilik bu kadar yeter hadi seni eve bırakayım. Dedi efe
Halen şaşkındım yol boyunca düşünmek istedim ama sanırım az önceki sohbetten sonra düşünmek istemiyordum bir de eve yaklaştıkça içime yorgunluk düşüyor gibiydi. Ama öte yandan eve gidince bu gece yaşananlardan sonra, dans etmek istiyordum ve bunu yapacaktım...
Eve gelmiştik ah keşke hiç bitmeseydi bu gece...
Artık vedalaşma vakti bahri , arka koltuğa uzanıp çantamı aldım ve efeye döndüm " Eh benden bu kadar başka zaman yine görüşürüz şimdilik iyi geceler bahri " dedim. Efe bana uzun uzun baktı ardından konuştu " Yine gel , yine bana gel , yine buluşalım olur mu ? Şimdilik iyi geceler zeyzey "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR DAMLASI
Romance"Eskiden pencereme baktığımda basit bir damlaydı şimdi ise, Ruhumu yeniden canlandıran bir damla oluvermişti" Sevgili Okurum, Bu hikaye gerçek hikayeden yararlanmıştır öncellikle şuna açıklık getireyim , kısaca benim hayatımı anlatan bir kitap yazd...