Bir Gece Bir His

22 7 4
                                    

3

Sasuke ilk eline daha sonra beyaz sayfanın üzerine yazdığı cümleye baktı. Uzun zamandır aklına başlığı bırak kelime bile gelmeyen kendisine nerden ulaşmıştı bu ilham? Diye geçirdi içinden.

Peki yazdığı şeyin devamını veya nereden esinlendiğini bilmesi gerekmezmiydi? Sasuke elindeki kalemi bir kenara bırakıp gözlerini ovuşturdu. Daha sonra soğuk derin bir iç çekti.

Yavaşca ayağa kaktı ve koyu kahverengi çerçeveye sahip saate baktı saat 19.43'dü çantasının yanına bıraktığı siyah ceketi üstüne geçirdi. Paraya ihtiyacı olacağını düşündüğü için cüzdanını yanına aldı evden çıkmadan öncede telefonunu ve anahtarında cebine attı, Fransa'nın soğuk ve hoş havasını almak için dışarı çıktı.
.
4
.

Sasuke Fransa'nın ağır bir havaya sahip sokaklarında geçerken bir daha düşündü. Hayatımı değiştirmek için çok mu geç? Bunları düşünürken evden baya uzaklaştığını düşündü ama aklında şuanda eve geri dönmek gibi bir fikir olmayan sasuke. Bir taksi çevirdi ve bindi.

Taksi şoförü hafif Fransızca aksanlı bir İngilizce ile sordu. "nereye gitmek istemiştiniz bayım?"

Rouen gibi Fransız şehirlerinde kiliseleri ziyarete gelmek isteyen çok sayıda turist olurdu bu yüzden taksiciler ilk kelimelerini İngilizce konuşurdu eğer karşı taraftan Fransızca bir kelime alırsa ana dili olan fransızca'ya dönerdi.

Sasuke diline uygun bir Fransızca konuştu ve Rouen Cathedrale gitmek istediğini söyledi. Sasuke Rouen'da yaşıyordu. Evi Cathedrale çokta uzak sayılmazdı.

Bu taksi şoförünün İngilizce konuşmasının nedeni Cathedrale'nin çok ziyaretçi alan bir yer olmasıydı.

Taksi şoförü dikiz aynasından Sasuke'ye garipser gibi bir bakış atmıştı. Ve sasuke'ye Cathedrale bu saate açık değildir saat 19.00 dan sonra kapanır dedi.

Sasuke omuz silkti ve gitmek istediğini iç çekerek tekrarladı.
"Je t'ai dit de me déposer à la Cathédrale, je n'ai pas dit que j'irais là-bas pour visiter." (Size beni katedrale bırakmanızı söyledim, orayı ziyarete gideceğimi söylemedim.) Sasuke şüphe duymuştu neden taksi şoförü sadece işini yapmıyor? ve sasuke'yi sıkıyordu?

Taksi şoförü başını salladı ve Cathedrale doğru sürmeye başladı.

.
5
.

Taksi şoförü arabayı 4 Pl. de la bölgesinde durdurdu. Sasuke şöfore yeteri kadar nakit uzattıktan sonra arabadan indi ve taksinin gidişini izlerken kendine sordu. Peki şimdi ne yapacaksın Sasuke? Rouen Cathedrale'nin tersi yönünden ilerlemeden önce karşısındaki koca yapıya baktı,

La cathédrale primatiale Notre-Dame de l'Assomption de Rouen kentin en prestijli anıtlarındandır. Normandiya Klise eyaletinin ve Rouen Başpiskoposluğunun merkezi olan.

Gotik mimarı tarzında bir yapıdır. bu yapının ilk taşları özelliği olan ve çok seyrek bulunan taşlar olup, Orta Çağa dayanan.

1876 yılında, La Cathedrale Notre-Dame de Rouen Fransa'nın en yüksek binası unvanını taşıyan. 1888 yılına kadar böyle kalan.

Zaman zaman, kirlenmeye maruz kalan, isten ve egzoz dumanlarından kararan dış cephe taşları, ince bir işçilikle ve günlerce süren çalışmalar sonucunda beyazlatılmakta olan. İç kısmı oldukça güzel ve gösterişli, Olan bu yapıya ne kadar çok uğraşılmış olduğunu düşündü, daha sonra tersi yönünde ilerledi. Kolundaki saate baktı, saat 21.04 ü gösteriyordu.

Genellikle buraralara geldiğinde her zaman kahve aldığı 7/24 açık olan kafeye doğru gitti. içeri girdiğinde kafede 3-5 insan vardı kasaya gitti ve barista dan yorgunluğunu üstünden atmak istediği için sade espresso istedi. 5 dk içerisinde kahvesi gelmişti parayı barista ya uzatıp kafeden ayrıldı.

Kafeden çıktıktan sonra bir iki adım attı üçüncü Adımı atmadan durdu. İçinde garip bir his oluşmaya başladı... İzleniyor muşcasına bir histi bu his. Sasuke içindeki histen yavaş yavaş emin olmaya başlıyordu, içindeki gerginlik emin olma hissiyle beraber yavaş yavaş artmaya başlıyordu.

Sasuke bir banka doğru ilerledi ve oturdu kahvesinden bir yudum aldı ve telefonundan bir ses geldi... Mesaj?.. Sasuke şaşırdı daha sonra şaşkınlığı aklına getirdiği fatura ve kredi kartı ödemeleri ile kayboldu. Mehtmelen onlardan birinden gelmiştir. Diyerek telefonunu eline aldı daha sonra ekranında İnternet hesabını görünce şaşırdı biri bana mesaj mı atmış?...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzaktan bir dokunuş (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin