özlediniz mi 🥺

77 13 48
                                    

Beni özlediniz mi 🥺
Yıllar sonra yb atıyorum 🥺
Çünkü ig'den kimse yazmamış 🥺
Tekrar yazıyorum eğer fici devralmak isteyen varsa yazsın lo
Ig: yiy.ecem

Hadi başlayak artık la

___________________________________________

*1 hafta sonra*
*Jisung'tan*

Minho'yla gayet normal bi ilişkimiz vardı . Yani okul dışında. Okuldayken birbirimizin yüzüne bakmiyorduk, otobüste iken yan yana oturup el ele tutusuyorduk, benim durağım geldiğinde beraber inip beni evime bırakıp tekrar gidiyordu. Ona gerek olmadığını söylüyorum ama dinlemiyor.

Bugün sınıfta uyurken içeri biri girdi. Kim olduğunu görmedim çünkü kafam sıraya dayalıydı, ta ki yanımdaki Felix'in kafama vurup kaldırmasıyla. Gelen kişi edebiyatçı Jungkook hocaydı. Bi gezi yapılacakmış. Nereye olduğunu duyamadım. Sanırım güzel bi yer çünkü duyamamamın sebebi sınıftaki kızların çığlıkları. Hoca gittiği anda tekrar kafamı yatırdım.

Zilin çalmasıyla uyandım ve tuvalete gittim. Tuvalette kimse yoktu, direk ilk kabine girdim. Işimi gordukten sonra kapıyı açıp çıkıcakken Minho'nun beni geri ittirmesiyle çıkamadım. Minho da arkamdan girip kapıyı kitledi. Neler olduğunu anlamadan Minho birden üstümdeki gömleğin düğmelerini açmaya başladı, sanırım ne olduğunu anlamıştım. Düğmelerim bitince gömleğimi yavaşça çıkardı.

Minho
Okuldayken güzelliğini görüp
yanına gelememek ne kadar
Zormuş haberin var mı?

Sadece kıkırdadım.
Tam ağzımı açıkçakken birden dudağıma yapıştı. Elleri de boş durmuyordu, vücudumu geziyordu. Eli kalçama geldiğinde hafifçe sıktı, ellerini belime bağlayıp beni kucağına aldı ve duvara yasladı. Bende onun gömleğinin düğmelerini açmaya başladım.

Smut yazmicam aglayin :D

Lavaboya giren erkek grubuyla kendimize geldik ve okulda olduğumuzu hatırladık. Yerden gömleklerimizi alıp geri giydik. O tuvalette otururken bende onun kucağındaydım. Bi süre sonra ses kesilince lavaboda yanlız olduğumuzu anlayıp tuvaletten çıktık. Ellerimizi yıkayıp çıkar çıkmaz lavabonun önündeki erkek grubu duruşlarını düzelttiler ve Minho'nun geçmesi için alan açtılar, Minho gittikten sonra eski hallerine döndüler. Gülmemek için kendimi zor tuttum çünkü çok komikler:D.

Kantin deki Felix ve yanındaki Hyunjin'in yanına gittim. Ve Hyunjin ile ilk defa yüz yüze orda tanıştık(sanki çok bişey kattı hayatıma). Neyse. Biz kantin sırasındayken sıra beklemesine gerek olmayan müdürün oğlu tam dibimden geçti. Daha doğrusu geçemedi çünkü adı lazım olmayan bi arkadaş(Felix) beni müdürün oğluna itti. Minho bana garip bi bakış attı, ve gerçekten korktum açıkçası. Hemen eğildim.

Jisung
Özür dilerim , özür dilerim
Özür dilerim,özür dilerim

Eğer ilişkimizi saklamak istiyorsak özür dilemeye mecburdum.

Minho
Sakin amina koyim.

Birden gözlerim açıldı. Kısık bir sesle;

Jisung
Küfür? Tamamdır mesaj alındı.

Dedim ve yanından geçip gittim. Zaten kantinden bişey almıyıcaktım, Felix için bekliyordum. O da zaten Hyunjin ile ilgilenip duruyor. Tam kantinden çıkıcakken elinde soda olan bir kız sodayı başımdan aşağı döktü.

-İtiraf adımı gizle | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin