Sabah uyandığımda ilk hissettiğim omzumdaki büyük ağrı idi.
Etrafa baktığım da malikanede ki odadaydım hava da bulut vardı fakat sabah olduğu belliydi. Dün olanlar aklıma gelince yatakdan hemen kalktım ama bu ani hareketim ile omzum sızladı.
Odada ki aynaya doğru gittim üstümde hala aynı kıyafetlerim vardı ve çamur içindeydiler. Omzumun yukarısına baktığım da iz filan yoktu ama hala sızlıyordu.
Dolabına doğru gidip önceden burada bıraktığım kiyafetlerimden bir kaçını alıp giydim.
Havalar soğudu için üstüme siyah bir sweat giydim altına da siyah eşofman.
Yatağa oturup düşünmeye başladım kimdi bu insanlar dün beni niye ısırdılar. Buradan çıkmam lazım.
Kesin karar vermiştim vampirdi onlar. Eğer dün gördüklerim bir hayal değilse ki zaten değil onlar vampirdi. Ama benden ne istiyorlardı? Bu malikeneye girdim diye mi?
Bu saçmalığa bir son vereceğim. Bugün hatta şimdi bu evden çıkıp gideceğim.
Yataktan kalktım kapıyı açıp aşağıya indim.İndiğim de yedi tane adam gördüm
Hepsi bir işle meşguldü. Artık yüzlerini görebiliyordum hepsi çekik gözlüydü. Fakat Türkçeyi çok iyi konusuyorlar di.Acaba hiçbirine çaktırmadan gitsem ne olur. Tam bu düşüncemi uygulayacakken sarı saçlı olan beni gördü.
"Aaa uyanmışsın"
Hiçbir şey demedim sonra h3psi bana döndü.
Hiçbirini aldırmadan kapıya doğru gittim. Şuan çok korkuyordum ama belli etmemem lazımdı.
Kapının yanına gittim ama kapı açılmadı bir kaç kez daha denedim ama olmadı.
"Artık buradan çıkamazsın"
"Sen bizimsin"
"İstersen önce tanışalım"
Y/N: tanışmaya kabul ama buradan çıkacağım.
Onları tanısam iyi olurdu.
"Ona sonra karar veririz"
" hafi gel"
Y/N: burada daha iyi
"Sana zarar vermeyiz gel"
Y/N: dün de öyle demiştiniz.
" o zaman kanlı ay gecesiydi"
Y/N: kanlı ay?
"gelirsen her şeyi sana anlatacağız"
Yavaş adımlarla onların yanına gittim. Koltukta onlara olabilecek en uzak köşeye oturdum.
Y/N: dinliyorum.
" önce tanışalım. Ben rm, sırasıyla Jin, suga, j-hope, jimin ,tae ve seni ısıran jungkook"
Jungkook bana pişkince bakıp siritiyordu.
Y/N: bende y/n
Jin: bir yerden başlamamız lazım. Biz, buna eminim ki anlamışsındır birer vampiriz.
Jungkook: seni dün akşam aslında isirmayacaktim ki biz öyle insanları hep ısırmayız. Çok fazla ihtiyacımız olmadığı sürece.
Sadece son 3 aydır hiç insan kanı içmedik ve insan kanı bizim için önemli. Bizim enerjimizi yeniliyor daha dinç yapıyor.Jimin: dün akşam kanlı aydı. Kanlı ay 3 gece sürer ve biz o geceler boyunca kendimiz de olmayız, karşımızdaki kim bakmayiz ve eğer bir insansa isiririz.. Dün ikinci günüydü yani bu aksam tekrar ısırılabilirsin.
Sadece susmuş onları dinliyordum.
Y/N: gözleriniz onlar niye kirmiziydi.
Tae: vampirlerin gözü sadece eğer çok açsa bir insan gördüğü gibi kırmızıya dönüşür. Ama eğer aç değilse insan görse de değişmez fakat aç olmamasına rağmen insan kanı görürse gözü kırmızı olur. Ve Eğer bir vampirin gözü kırmızı olursa kendini kontrol etmesi zor olur.
Y/N: benden ne istiyorsunuz?
J-hope: dediğimiz gibi sen bizim insan kanına en muhtaç olduğumuz zamanda geldin evet biz seni ısırmalık çünkü öncelik jungkook daydi.
Y/N: neden?
Rm: jungkook en küçüğümüz olmasına rağmen en güçlümüz. O yüzden en çok onun ihtiyacı vardı.
Ayrica bizim türlerimiz de var.
Melez vampirler, Asil kan vampirler, ve normal vampirler.Jimin: melezler, annesi yada babası insan olanlara denir. Asil kan vampirler jungkook gibi nadir vampirlerdir. Normal vampirler ise annesi ve babası vampir ama asil kandan olmayanlar.
J-hope: asil kan demek, babası ve annesi kraliyetten olan demek. Fakat kraliyet yıkılmak üzere. Uzun zamandır vampirler ile kurtadamlar arasında soğuk bir çatışma vardı. Fakat bir vampirin bir kurt çocuğunu öldürmesi ile bu çatışma sıcaklaştı. Ve bu savaşı vampirler kaybedecek gibi.
Y/N: vampirler kurtadamlardan daha güçlü sanıyordum.
Tae: öyle zaten ama kurtadamlar büyücüler ile birlikte ve büyücüler vampirleri pek sevmez. Buda onlara karşı olan şansımızı azaltıyor.
Büyücü mü? Ahh gerçekten artık hiçbir şeye şaşırmayacağım.
Y/N: peki ben neden gidemiyorum.
Jungkook: o konuya gelirsek. Sen artık bana bağlısın.
Y/N: ne!? Nasıl?
Jungkook: eğer bir vampir kanlı ay gecesi bir insanı ısırırsa, ısırdığı insan ona bağlanır.
Y/N: bağlanınca ne oluyor.
Jungkook: senin çekeceğin acıları b3nde çekeceğim. Senin kanın ben ne zaman güçsüz kalsam bana bir ilaç gibi gelip beni tekrar diriltecek. Benden ayrılmazsin çünkü nereye gidersen git artık tehlikedesin.
J-hope: kurt çocuğu öldüren vampir bir asil kan vampir olduğu için kurtlar asil kan vampirlerden daha fazla haz etmez. Eskiden toplam 13 tane asil kan vampir vardı ama 4 tanesi bilinmez bir şekilde öldü. Bunu kurtlar yaptı ama elde kanıt olmadığı için bir şey yapamıyoruz. Ensende jungkook'un damgası çıktı. Eğer kurtlar bunu görürse seni hemen öldürürler. Çünkü asil kan vampirlere hep acı çektirmek istiyorlar.
Y/N: bu burada kalmam için bir sebep değil. Sonuçta kurtlar insan için de yaşayamaz buda beni bir tehlikeye sokmaz.
Jin: yanılıyorsun zaten şuan bile geldiğin şehirde hem vampir hemde kurtlar yaşıyor. Sadece siz insanlar fark etmiyorsunuz. Yani artık burada yaşayacaksın.
Y/N: am-
Rm: y/n jungkook bizim kardeşimiz gibi hatta biz hepimiz birbirimizin kardeşiyiz. Jungkook'a bağlısin jungkook bundan sonra senin dışında hiçbir insanın kanını içemez eğer içerse zehirlenip ölür ve yine aynı şekilde senin kanını ihtiyacı olduğu zaman içemezse de ölür. Savaş gittikçe büyüyor ve savaş sırasında bize en cok yardım edecek olanlar asil kan vampirler.Eğer burada bizimle kalırsan senin güvenliğini bile sağlayabiliriz. Savaş çok yakın da ve tüm vampirlerin güç için insan kanına ihtiyacı var.
Y/N: şimdi gitmek istersem ne yapacaksınız.
Tae: hayır gide-
Jungkook: hayır. Hatta şimdi bu evden çıkıp gidebilirsin. Çünkü yine bu eve döneceksin bunu biliyorum. Hemde kendi ağzınla söyleyeceksin bunu. Sadece zor bir zamanın da adımı söylemen yeterli.
Rm: hayır Jungkook o gidemez bunu yapamazsın. Y/n gitmemen lazım bizi anlaman lazım.
Y/N: sizi anlamak mı. Hayatım bir gece de alt üst oluyor. Tanımadığım bir insan tarafından isiriliyorum ve o insanin vampir olduğunu öğreniyorum. Bana senin güvenliğini sağlayacağız diyorsunuz ama sonra bu gece de ısırılabilirsin diyorsunuz.
Bencil olmayın ve kendinizi benim yerime de koyun. Benim bir düzenim vardı ve ben bu düzeni bozmak istemiyorum.Dedim ve koltuktan ayağa kalkıp kapıya gittim. Kulpu indirdiğim de kapı açılmıştı bende malikaneden çıktım. Umarım buraya bir daha geri dönmezdim. Açıkçası gittiğim için mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR BTS
Aléatoiresatılmış olan malikanesinden unuttuğu eşyayı almak için geri dönen y/n bir daha evine dönemedi... karşılaştığı insanlarla hayatı iyi mi olacak yoksa kötümü, buna zaman karar verecek.