4.

8 1 0
                                    

Po zjedzeniu posiłku wszyscy udali się do swoich po pokoi jak dziewczyny dotarły, to Amelka powiedziała:

– Marta zrobiła wam zdjęcie jak spałaś w autokarze!

– Słucham!? Czemu!?- spytała Wiktoria z oburzeniem.

– Spójrz, jak on na ciebie patrzył. – powiedziała Marta, po czym wyjęła telefon I pokazała zdjęcie.

20 min później…

Dziewczyny wyszły z pokoju I udały się do pokoju Mikołaja na grę w butelkę. Jak dotarły chwyciły za klamkę I weszły do pokoju I zajęły wolne miejsca na ziemi.

– wszyscy już są to gramy! – Sebastian zakręcił butelka.

Chłopak spojrzał na Martę, przez co złapali kontakt wzrokowy.

– To, co-? – Spytała Marta z lekkim rumieńcem na policzkach.

– jak co? Bierzesz łyka i go całujesz. – dodał Mikołaj.

Marta wzięła butelkę z napojem i się napiła. Po chwili przed nią stał Sebastian a reszta klasy ją dopingowała. Dziewczyna przysunęła twarz do chłopaka i go pocałowała.

Kilka minut później…

Teraz butelka kręcił Mikołaj Wiktoria modliła się, by nie wypadło na nią niestety bogowie chyba nie wysłuchali jej błagań. Wiktoria wypiła napój i podeszła do chłopka. Dziewczyna usiadła naprzeciwko niego i go pocałowała.

3 godziny później…

Impreza się skończyła wszyscy udali się do pokoi oprócz Wiktorii. Dziewczyna nie za dobrze się czuła była już pijana i nie dało się z nią dogadać. Mikołaj uznał, że to zły pomysł, by wracała do pokoju, więc wziął ja na swoje łóżko I położył spać. Wtedy Wiktoria powiedziała:

– Nie pójdę spać…

– Masz iść spać. – powiedział stanowczo Mikołaj.

– Nie pójdę.

– Co mam zrobić byś poszła? – zapytał chłopak.

– Połóż się ze mną. – powiedziała.

Mikołaj zaczął się lekko rumienic, ale pasowało mu to. Poszedł się przebrać w piżamę i położył się obok. Dziewczyna oparła głowę o jego klatkę piersiową I zasnęła.

278 słów

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 30, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Z Tobą Niemożliwe Staje Się MożliweOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz