☆ Him |6 ☆

110 15 1
                                    

Keluar dri 7e aku terkejut nampak ade budak lelaki n the geng usha moto aku HAHAHA tau moto aku lawo.

"Hui dik tengok ape." terkejut memasing HAHAHA.

"hehe takde lah kak saje usha..moto akak ke ni? Semartt arr kak mesti mahal kan kak?" ueueue budak slalu jujur anjayy moto aku semarttt tiberrr HAHAHA.

"Haah moto akak hehe... ye mesti la mahal. Kalau adik-adik nak moto macam ni belajar rajin-rajin nanti dah besar insyaallah dapat beli moto macamni okeyy." ceyyy aku nasihat budakk siakkk ueueue.

"baikk kak hehe,okayy akak kitaorang gerak dulu hehe byee kak." aku pun lambaii la diorang comell AHAHAH.

"kau umur berapa." walaweyh terkejut aku tiba-tiba ade orang bertanya..mamat acah tinggi ni la aihh tak reti bagi salam agaknye dengan aiskrim oreo kat tangan aduhh pikir comel la HAHAH.

"perlu ke awak tahu?" pelik tiba je dia tanya HAHA.

"perlu la sebab aku nak kepastian betul ke apa yang kawan aku kata kau ni seumur dengan aku" pulakkk dah aihh

"I am 35 years old." HAHAHA bongok la aku pun nak menipu tak agak-agak umur

"HA HA HA funny...I'm serious, how old are you..hm?" wuuu serious nyee weyh omaygoddd HAHAHA.

"I am 20 years old" ueueue takkan la tak dapat teka umur kot..aku dapat teka umur dia tu seumur aku au lemah lah dia tu.

"Owhh yeah memang kita seumur... tapi aku ingat kau 15 years old oops..byeee." kuajaaa betul mamat acahh tinggi

~

Aku balik rumah letak aiskrim aku dalam peti hampir cairr ye melayan mamat acah tinggi tadi la ni aduhaiii nasibb tak cair,kalau tak nanti masa nak makan tak rupa aiskrim weyh.

Tiba-tiba ada orang ketuk pintu.

Tok tok tok

Aduhai si pea ni tak bawak kunci kee... "kejapp lee ko ni pea tak bawak kun-," lahhh bukan sofea AHAHAH.

"Awat abang mai ingat sofea tadi." abang aku rupanya HAHAA rindu le tuuu huhu.

"takde abang lalu sini tadi...dah alang-alang lalu tu singgah sat hehe kau tak masak ke dik aku lapooo hehe " cehh nak makan rupanya adoii.

"jap adik baru nak masak." aku tak tau lagi nak masak apo HAHAH barang dapur pun rase takde belum beli.

"jom makan luar arr dik...hehe takyah masak aku nak ride lagi dengan kau hehe jom." wahhh anjayyy mantap nihh makan luar takyahh masak-masak ueueue.

"okeyy,jap adik nak mandi baru balik jogging hehe" even baru balik jogging still wangi okay AHAHA cuma tak selesa je berpeluh en tadi ha.

"baikk 10 minit je." nasib 10 minit ueue klu dia bagi aku 5 minit aku sidai juga dia AHAHAHA.

"Boekk bangg sat ea." aku naik atas mandi then siap-siap

Aku pakai hoodie ueueue i like hoodie so sebab tu la asyik pakai hoodie hehe...simple je pakai hoodie,seluar slack hitam n last tudung selendang malas hoho.

Aku turun bawah abang aku dah tunggu kat moto dah..tak menyaboo HAHAHAH.

"Uii bang nak makan manem" aku start moto kesayangan aku hehe.

"ko ikut je aku" aku angguk kepala

~

Fuyyoo lepakkk mamakkk anjayyy HAHAHAHA.

"Dah jom mem abang dah tunggu kat dalam." eh tadi dia tak kata pun ade mem aduh haih maleh la.. sah-sah la mem dia lelaki.

Aku ikut je la abang aku masuk dalam kedaii n guess what?

Mamat acah tinggiiii againnn!! Erghhh

Aduhh haiih mamat ni lagi abang aku ajak makan dengan dia ke weyhh aduhaiii baruu tadi jumpa mamat ni...takkan lagi sekali kott uwarghhh.

"yoww fhi..eh kau bwk adik ko yang pendek ni tak cakap pulak tadi." ko tengok la baru sampai dah buat orang naik darah la weyhh eeee.

"HAHAHA yee tadi aku ingat nak mai sendiri ja tapi aku lalu rumah adik aku so aku ajak la dia sekali." kau nak tau tak? Aku menyesal ikutt huwarghh.

"weyhh mat,orderr." weyhh nak gelakkk aku dia pnggil mamak tu mat aduhhh haih memang la dia tak pandang weyhh.

"Ape awak ni.. memang sampai ke sudah la mamak tu tak datang, panggil mat mat." abang aku gelak HAHAHA..mamat ni tak pernah makan mamak ke weyh.

"Biar aku oder fiq." HAHAHA muka mem tu macam tahan malu ye ueueue.

Pas abang aku oder makanan tadi..semua diam haih takkan la ajak mem tapi diam je bosan gilerr

"bang..lama lagi ke makanan sampai." saja aku tanya padahal baru oderrm

"haih cik lyaa abang awak baru je oderr sabarr la sikit." sebokk siott aku tanya abang aku dia pulak menggatal nak jawab halamak aihhh.

Thenn makanan sampaii kitaorang pun makann la ueueue

OG | Him Where stories live. Discover now