☆ Him |11 ☆

51 14 3
                                    

Habiss class Ariq ajak pergi makan...so yeah kitaorang kan satu grup so semua pergi jumpa dekat kedai makan dekat dengan mall...sebab apa tak makan dekat dalam mall? Sebab mahal dik AHAHAHAH padahal duit memasing ada tapi kena jimat sebab kami student AHAHAH.

Aku n Afiq sampai dulu hehe sebab kitaorang naik motor diorang nak kereta lemahh HAHAHAHAH.

"weyh minah jom duduk meja yang ada 4 kerusi tu." lak alahh minahh minahhh aku adee nama siottt.

"K." saja balas singkat.

"L." aku mula blurrr pastu dah dapat tangkap aku side eyes dia..dia gelak je siott.

"lambat lah diorang ni aih." tu la pasal ajak mamat ni order dulu arr hoho.

"tu laa aduhh... em awak jom order airr dulu lah nak ark?" dia angguk.. aku panggil lah yang ambik order tu.

"kak order." akak tu datang.

"ye dik order ape." aku baru nak jawab mamat acah tinggi ni jawab dulu aduh haih.

"sirap limau 2 kak..nanti kitaorang order lagi tunggu kawan jap." lahhh takpelah bagus la memang nak order tu pun hehe..dia kenyit mata then senyum alahai tak payah lah senyum kenyit mata bagaiii aduhh haihh.

"okee baikk." akak tu pun pergi...Ariq n Sofea baru sampai lambat betul.

"Lambat la kau Riq akak tu baru je ambik order kitaorang." HAHAH tu le pasal lambat lee.

"Jem siott korang boleh la naik motorr." sape suruh tak naik moto.

"sape suruh kau tak naik moto..noob je naik kereta."

"sudah lee dah sampai kan." kata si sofea.

Aku diam je tak tahu nak borak ape..pastu mamat acah tinggi tegur

" uitt asal diam." aku terkejut sikit tiba-tiba ada orng tanya.

"tak tau nak borak apa." dia senyum...sikit sikit senyum ishh lahhh uwarghh.

"kau jangan la blushing aku senyum je." siottt la maluu nokk aduhaii

"ceyy ceyy dalam diamm ye korang." pebendeee si Ariq n Sofea ni.

"ape yang dalam diam siott."

"tak ada apee hehe." lak alah tak ada apa pulakkk

Air aku n mamat acah tinggi dah sampai dua ketul ni baru nak order HAHAHA.

"order air mellow 2 nasi goreng ayam 4." uuu terus order okayy jugak lama tak makan nasi goreng ayam heheh.

"Kau suka air mellow eh Ariq." dia angguk kepala.. aku meng oo kan aje.

"kalau kau nak tahu si Ariq la yang minum err mellow letak kat atas moto kau tu HAHAHA." whatt siott nampak je semart tapi tak ada sivikk...aku bombastic side eyes diaa HAHAHA.

"heheh sorry lupaa buangg masa tuu pastu tertumpahh tak sempat lap sebab nampak masa depan aku cik peaa hehe." kepala hotak dia nampak masa depan dia.

"banyak la masa depan kau, aku hempok tak nampak masa depan terus ha." sofea dengan Afiq bantai gelak je erghh.

"garang betul minah pendek kita ni la tachoddd arghh rawrrr." kuajaaa betull mamat ni eee.

"dah lah nak majukk byee..jamban i need u sakitt perutt uwarghh." HAHAHA dari tadi aku tahan nak membuang huhu.

"HAHAHA aduhh minahh pendekk nii." mamat acah tinggi tu gelak je keje sepok satgi.

Aku dah settle membuang..aku sampai je meja makanan dah sampai tapi diorang tak makan lagi awattt.

"pahal korang tak makan..makan la." diorang tunggu aku ke siott adehh dah la lama aku membuang tadi HAHAH.

"Kitaorang tunggu kau la minah pendek..dah jom makan japgi nak masuk mall pulak." uuu masuk mall nice

"sweet betul abe Afiq ni la sejak jumpa Lyaa." kata si Ariq...mamat acah tinggi side eyes dia HAHA aku malas layan aku tengah menikmati nasi goreng ayam heheh.

Sofea pulak dalam diam dah siap makan tahu tahu sendawa je dia HAHAHA.

"Alhamdulilah kenyangg." laju betul si pea ni makan HAHAH.

"uishh yang cepat nye makan tahu tahu dah sendawa ea HAHAH." tergelak si peaa HAHAH.

Aku senyum je tengok dorangg comell HAHAH..yang mamat acah tinggi ni dari tadi duk pandang aku dah kenapa aduhh haih.

Aku ambik cermin dalam beg tengok aku makan comot ke..tak pun aduhh

"erk pahal awak pandang." pandang pandang jolok mata tu satgi ha.

"Takde apa saja je." dia sambung makan sambil senyum-senyum adehhh lemahh la aku tengok senyuman dia kambengg betulll.

Selesaii makan Ariq pergi bayarr hoho dia nak belanja.. Alhamdulilah jimat duit aku bulan ni ehehehh.

Jap lagi boleh beli- beli di mall eheheheh.

Ariq sampai dia kata jom gerakk pergi mall..so kitaorang gerakk aaa hoho.

"minahh pendekkk." apoo mamat ni..aku side eyes dia.

"apoo." dia sengih..sengih sengih sepok satgi.

"jumpa dekat parking moto hehe" dia bagi mini lope pastu kenyit mataa..aduhh mamat ni sakit mata ke weyhh ghisau aku tengok.

"ha ye,baikk." dia senyumm dah la dahh..dia tak penat ke senyum huwarghh aku dah penat blushing la weyh hm.

OG | Him Where stories live. Discover now