Prolog

24 6 2
                                    

Byla tma. Tak černočerná tma, že když jsem si dala ruku před obličej, tak jsem ji neviděla. Byla jsem malá. Noční vidění mají děti upírů jako jsem já až od šesti let. Mě bylo čtyři a půl.

Běžela jsem chodbami hradu. Po chvíli jsem se konečně dostala na hlavní nádvoří a pak už by jen stačilo proběhnout bránou a dostala bych se do lesa. ,,Stůjte!" ozvalo se najednou ze stínu u brány. Nedbala jsem toho a rychle jsem otevřela velká kovová vrata. Padací most jsem přeběhla rychlostí blesku. Uklidnila jsem se teprve, až když jsem se dostala mezi stromy. Šla jsem dál a dál, až jsem se dostala na své oblíbené místo přibližně uprostřed lesa. Nic zvláštního tam nebylo, jen takový dolík, do kterého jsem si vždy ráda sedala.

Nebála jsem se. Jako upírka jsem se tmy nebála, ale měla jsem respekt z lesa. Najednou se kus ode mě zlomila větvička. Leknutím jsem vyskočila pár centimetrů nad zem. V našem Hradním hvozdu žádná zvířata nežila, protože se nás bála. A upíři nedělají hluk. Jsou moc lehcí na to, aby se pod nimi zlomila větvička. Takže osoba co stála pár metrů ode mě byla buď člověk, nebo Čark. Jenže Čarkové mají zakázáno překračovat hranice jiných zemí a lidé se bojí jen vkročit na naše území.

Znovu zapraskala větvička. Tentokrát o trochu blíže. Teď jsem byla vyděšená k smrti. ,,Haló" vykřikla jsem. ,,Kdo je tam?" Nikdo mi neodpověděl. Na nic jsem nečekala , otočila jsem se a uháněla pryč, co mi síly stačily. Běžela jsem hodně rychle, ale přesto jsem slyšela, že mi neznámí už dýchá na paty. Najednou jsem zakopla o kořen a spadla na zem. Pozpátku jsem se doplazila až ke kmeni nejbližšího stromu. Cizinec se zastavil a sklonil se ke mně. Zaleskla se stříbrná dýka a já najednou ucítila nesnesitelnou bolest na břiše. Cítila jsem, jak mi krev stéká po těle. ,,Sbohem. Nemáš žádnou šanci na přežití." zachroptěl cizinec. Otočil se a zmizel mezi stromy.

Ležela jsem opřená o kmen. ,,Pomooooc!" vydala jsem ze sebe, ale nikdo mě nemohl slyšet. Bolest mě začala přemáhat a já upadla do bezvědomí.

🌟🌟🌟

Čark - upírsky démon

Prolog je na světě (je celkem krátký, ale snad to nevadí. Příští kapitola bude delší). Doufám, že se vám bude příběh líbit❤️

Vaše ellipoli

Vampira - Temnota se stahujeKde žijí příběhy. Začni objevovat