Bu gün hayatı baştan başliycaktı.
Bu evde yanlız geçireceği ilk gündü,kriminal bir çete üyesi olmuştu,birkaç hafta sonra ilk görevine gidicekti,kardeşi gibi gördüğü arkadaşı hastanede bilinçsiz bir şekilde komada yatıyordu.Değer verdiği kişiler teker teker elinden alınıyordu.Önce annesi,sonra abisi,şimdi ise canından çok sevdiği dostu.
Ama bir gün gelicekti,kayıplarının acısını çıkarıcağı o gün gelicekti.
Kaori'nin sabah sabah hiç iştahı yoktu,ama İzumi çoğunlukla Kaori öğünlerini atladığı için kızdığı oluyordu,bu yüzden bu sabah uzun süre sonra ilk defa kendi isteği ile birşeyler yemeye karar verdi.
Saatler geçti,Kaori koltukta oturmuş telefizyon izlemekten başka hiçbir şey yapmıyordu.Ta ki kapı zili çalana kadar.Hiçbirşey sipariş etmemişti ve ya onu ziyarete gelicek kimse yoktu.
Kalkıp kapıyı açtı ve karşısında sadece elinde paket ile bekleyen bir kargocuyla karşı karşıya kaldı.
-Merhaba hanımefendi,bu paket sizin için.
-Bir yanlışlık olmalı.Ben hiçbirşey sipariş etmedim.
-Paket Kaori Tetsuro adına.Siz misiniz?
-Benim ama gönderen kim?
-Ahh...herhangi bir isim belirtilmemiş efendim.
-Pekâla...teşekkürler.
-İyi günler efendim.
Kaori paket ile beraber salona gider ve önce dışında herhangi bir not olup olmadığını kontrol eder.Daha sonra ise paketi açar.İçınden oldukça kaliteli bir kumaştan yapılmış siyah bir takım elbise çıkar ancak herhangi bir not yoktur.
Takım elbiseyi incelerken telefonuna bir bildirim gelir.
~Bilinmeyen numara~
Takım elbise artık senin.Daha ilk başta tahmin etmesi gerekirdi.Bu muhtemelen-,ve ya kesinlikle Sanzuydu.Ev adresini bilmesine şaşırması bile işten değildi.Belkide şu an izleniyor bile olabilirdi.
.
.
.
.
.
.
.
.Aradan günler çabucak geçti.Bugün görev günüydü.Erkenden hazırlanıp Shizouka'daki restoranda Batou ile akşam yemeğine gidiceklerdi.Ya da en azından Batou'ya söylenilen şey buydu.
Herkesin akşam 8'de restoranda olması gerekirken Bonten birkaç saat onceden oraya gidip herşeyin kusursuz işlediğinden emin olucaktı.
İlk Bonten toplantısında Kaori denilen gibi öğlen saat 14 civarlarında hazırlanmış yola çıkmak için evde bekliyordu.
Zaman geçirmek için televizyonun karşısına oturmuş boş boş ekrana bakmaktan başka hiçbirşey yapmıyordu.Ortalama 20 dakikanın ardından telefonuna bir mesaj geldi.Mesaj bilinmeyen numaradan gelmişti.
~Bilinmeyen numara~
Dışarıda seni bekliyorum.Sanzu sonunda gelmişti.Kaori botlarını giyip kapıyı açtı ve ardından kapıyı kilitleyip arabaya doğru yürüdü.
Sanzu kilit sesini duyduğunda bakışlarını sağ tarafına,Kaori'ye dikti.Takım elbiseler ile tam bir patrona benziyordu.Kaori arabaya binene dek gözünü ondan ayırmadı,sanki her hareketini dikkatlice izliyordu.
Nihayet arabaya bindiğinde bile Sanzu arabanın camından Kaori'ye bakıyordu.
-Yakışmış.
○○○○○○○○○○○○
Arkadaş o kadar cringe yazmışım ki düzenlemeye beyin nöronlarım yetmiyo 🦍💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Destiny~ ♤Haruchiyo Sanzu♤ (Düzenlemede,toplam 14 bölüm)
Fiksi Penggemar⚠️düzenlemekte zorluklar yaşıyorum ve ne zaman bitirebilirim bilmiyorum o yüzden kusura bakmayın lütfen ~Bundan sonra kan görmeye alışsan iyi edersin prenses.Bu odada olanlar senin sadece adam dövüp gördüğün şeylere benzemez.~ Hikâye özeti İsminiz K...