"İçeri girebilir miyim Eylül ?"
Hayır bayılmayacaktım tabikide. Ama geçen yıl sevdiğim adam karşıma geçmiş, üstelik evime girmek istiyor.
"Buyur geç."
"Seni... Merak ettik."
Yalana bak.. Sen kim beni merak etmek kim. Geliş sebebinin okula uğramamam olduğunu anlayınca kalp atışlarım eski haline dönmüştü. Elimle oturmasını işaret ettim, bende yerine geçerken.
Bir süre simsiyah saçlarına, beyaz tenine ve çimen yeşili gözlerin baktım. 1.80 boylarındaki bu zayıf delikanlının ne kadar yakışıklı olduğunu içimden geçirirken söze başladı;
"Evet. Söyle bakalım okula neden gelmiyorsun?"
Uğur'un bana acımasını.. Bir dakika kimsenin bana acımasını istemiyordum. Gözletimi devirip bir süre suskun kalmakla yetindim. Sinirlendiğini belirten yüz ifadesiyle;
"Söylesene!"
"Neden bu kadar ilgilendiğini söyle önce."
"Ben.. Ne ilgilenmesi ya.. Şey.. Sadecr sınıftaki herkes merak edince onları temsilen gelmiş bulundum."
"Bak sen! Koca sınıftan sadece sen geldin öyle mi?"
"Evet!"
"Bu cevabın beni tatmin ettiğini söyleyemeyeceğim."
"Nasıl anlarsan anla! Bana okula neden gelmediğini söyle lütfen!"
Bu sefer onun ısrar edici meraklı gözleriyle başbaşa olduğumu farkedince işin ciddiyetine geçmeye karar verdim.
"Bunu gerçekten merak ediyor musun?"
"Tabiki!"
"O zaman dinle.. Uzun biraz ama dinle.. Ve sakın kimseye söyleme!"
"Tamam."
"Şöyle anlarıyım Uğur'cuğum; bir sabah gözlerini normal bir güne açmış gibi uyanıyorsun. Yan tarafındaki yatak boş, ev boş, dolaplardaki kıyafetler yok.. Tüm ailen bir anda kül olmuş. Aradığında böyle bir numara yok diyo.. Sanki yıllarca yaşadıkların annen, baban, kardeşlerin bir şizofren uydurmasıymış gibi.. Anlatabiliyor muyum?"
"Yoklar mı, gittiler mi?"
"Elime babam kokan zarfı alıyorum. Açıp okuyorum; beni para için bırakıp yurtdışına gittiklerini anlatan uzun, yüzsüzlük saçan yazıyı."
"Neden seni bıraktılar ki?"
"Aylar öncesinden yurtdışından bir iş teklifi alıyor babam. O zamanlar durumumuz pekte iyi değil. Yalnız tek şart 3 çocuktan fazla çocuk istemiyorlar. Babamda beni nüfusundan sildirip aylık 30 bin lira, 3 villa, 2 yazlık ve 3-4 spor araba verdikleri adamların teklifini kabul ediyor."
Gözünden süzülen yaşlara bakıyorum.. Çimen yeşili gözlerinden akan yaşlara.. Bu bile mükemmel görünüşünü bozmuyor sanki.. Ağlıyor o ama ben ağlayamıyorum. Anlatmaya devam etmek istiyorum ama bana acımasını istemiyorum.
"Zarfı okuduktan sonra babam bile beni bırakabiliyorsa, olmaması gereken biriyim. Sevdiğim adam benden iğreniyorsa ben gerçekten.."
"Sen iyiki varsın tamammı! Sana söylediklerim için gerçekten üzgünüm sadece benden soğuman için yapmıştı."
Aynı cümleyi dışımdan tekrar edip duruyorum;
"Benden soğuman için yapmıştım."
Deli gibi tekrar edip duruyordum ta ki dudaklarım bastırılan dudak beni suturuncaya kadar!
Umarım hatam olmamıştır. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum bebekler :) öpüldünüüz :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül
Teen FictionEliyle gözümden akan yaşı sildi ve konuşmaya devam etti. "Seni bulup eve getirdikten sonra isim arayışına giren üvey annene ne dedim biliyor musun ? O kızın adı Eylül. Bildiğim falan yoktu. ama sana en çok bu isim yakışırdı. Sarı saçlarının arasınd...