7

534 53 18
                                    

"B-Bay Kim..."

Endişe ile bakan gözlerimi sonunda onunkilere kitledim ve elini omuzlarına koyarak yavaşça ittirdim. Anlamayan bir ifade ile alt dudağını büzdü ve kalçalarımdaki ellerini yavaşça indirdi.

Kalbim neden bu kadar hızlı?

"Ben...ah neyse. Böyle bir şeye gerek yok."

Nefes alıp, -seslice ve sıkkınlıkla- nefes verdi. Ellerini cebine yerleştirmiş, bana bakmadan konuşmuştu.

"Çok sıkıcısın Jeonggukie."

Jeonggukie?! Çok hızlı alışıyorsun bana be adam. Sabır...

Tekrardan masasının deri koltuğuna oturdu ve ayaklarını masaya yerleştirerek bir ayağını diğerinin üzerine koydu. Ayakta dikilen bedenime karşı ciddi bir ifadeyle konuştu.

"Yani...kabul ediyor musun? Etmiyor musun?"

Tam aksi yönünde cevaplayacağım sırada telefonuma gelen bildirim sesi ile irkildim ve göz ucuyla baktım.

°•°

'Banka'

seokjin
jeongguk kasmeri
bizim kantinci abi bugün yakama yapıstı
ulan orospu cocu
dolarla borc yapmıssın adama

°•°

Yutkundum.

Sanırım kabul etmek zorundayım. Hem en fazla ne olabilir ki? Evlilik, ardından yasal olarak gerçekleşen birliktelikler. Yani...parası da iyi.

OF NAPCAM BEN?!?

Kafam çok karışık.

"Benim de bir kaç şartım olacak."

Dediğimle gülümsedi ve dudağını ısırdıktan sonra serbest bırakarak kaşlarını kaldırdı 'dinliyorum' der gibi.

"1) Eğer 'formanite' olsa bile evleneceksek, aldatılmak istemiyorum."

İki elinin her bir parmağını diğer eldeki karşılığı ile birleştirirken kafasını salladı. Nedenini bilmesem de suratında oluşan arsız gülümseme utanmamı sağlıyordu.

"Kabul-"

"2) Paramı haftalık değil, aylık olarak isterim. Hem de benim prensiplerim var Bay Kim. Her haftasonu alışveriş yaparım. Ve sugar daddym olacaksanız...kendi paramla almam biraz tuhaf olur, değil mi?"

Bedenini satın alıyorsa, sen de parasını satın al Jeongguk. Sömür onu. Parazit gibi yapış. Hiç bir erkek böyle birini sevmez. Senden vazgeçecektir.

Ay ne kadar zekiyim be. Aferin koçuma.

"Haklısın. İyilik karşılıklı yapılır, değil mi?"

Kardeşim sen niye bu kadar pozitifsin ya... Bağırıp çağırsana! Niye bu kadar çabuk kabulleniyorsun?

Yutkundum tekrardan. Büyük kozlarımı kullanmalıydım.

"Ve en önemlisi. 3) ben istemediğim sürece bedenime dokunamazsınız."

Arsız sırıtışı biraz solmuştu. Boğazını temizledi.

Aferin...böyle yola gel.

Mr.Husband [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin