11

503 47 50
                                    

"Kim o?"

"Ananın amııı!"

Kapıyı açtı Jimin. Beni görünce az bir şey şaşırmış gibiydi. Sonuçta neredeyse 1 haftadır gelmemiştim yanlarına. Benim kendi evim vardı artık sonuçta haha.

"Aaa anamın amı! Hoşgeldin!"

Güldüm ve sarıldım. Ayrıldıktan sonra elimdeki poşetleri almış, mutfağa taşımıştı. Ben ise salona geçmiş, koltuğa yayılmıştım. O sırada içeriye elinden doldurma ile Hoseok girmişti. Gözleri şiş gibiydi.

"Lan piç. Neyin var?"

"Yok bir şey."

"Var bir şey. Kendine magnum almışsın."

Jimin de girmişti salona ve yayıldığım koltuğun diğer ucuna geçerek ayaklarımı kaldırmış, yerine yerleştikten sonra da kendi bacaklarının üzerine koymuştu.

"Magnum alması ile bir sorun olması arasındaki bağlantıyı algılamaya çalışıyorum."

Gözlerimi yumarak, gururla gülümsedim.

"Siz tabii bilmezsiniz. Ben Hobiş'in en yakın arkadaşı olduğum için onun her şeyini bilirim. O normalde fakir ruhlu olduğu için her zaman Şok'tan Mis'in 3 liralik 'Kids' dondurmasından alır."

Kaşlarını kaldırdı.

"Ee?"

Göz devirdim.

"Ama bu kez magnum almış enayi gibi. Bu ne demek?"

Hoseok cevap vermişti soruma. Fakat normal bir yanıtın aksine soruyla cevap vermişti.

"Ne demek?"

O da bilmiyordu, salak.

"Ne demek olucak canım... Depresyondasın yani. Dökül şimdi bakalım. Yine ne haltlar yedin?"

Tekrardan dondurmasına dönerken bakışlarını sadece oraya çevirdi. Suratı cidden solgundu. Her ne kadar ciddi olmamaya çalışsam da, onun ne durumda olduğu az çok görebilmiştim. Ciddi anlamda, ne olduğunu merak ediyordum.

"Yok bir şey diyorum ya."

"Sikicem 'yok bir şeyini!' cevap versene!"

Koluna vuran elimi çekerken o dudak büzmüştü.

"Dokanma. Zatena moralima bozuka."

Jimin da bana katıldı.

"Biz de onu soruyoz ya yarrü. Niye bozuk?"

Nefes verdi. Bir kaç saniye konuşmamış, bizim zorlamalarımız sonucunda açılmıştı.

"Geçen gün Jongin'in konusu açılınca... Biraz şey ettim."

"Ney ettin?"

"Şey işte."

"Ney amk?"

"ÖZLEDİM TAMAM MI?"

İkimiz de gülme krizine girmiştik. Bu aptal zaten kendisi ayrılmasaydı çocuktan tamam diyecektim. Hoseok gruptan ayrıldıktan sonra bu konuyu uzun uzun konuşmuştuk zaten.

Mr.Husband [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin