"Baktın mı etrafa?"
Jeongin duyduğu ses ile kafasını çevirmişti. "Hıhım. İlk bunu deneyelim mi?"
"Olur." demişti Changbin makineye bakarak. İki kişilik dövüş oyunuydu.
"İyi misin bu oyunlarda?"
"Eskiden oynardım şuan çok bilmiyorum."
"İddia koyalım mı?"
Changbin kaşını kaldırarak bakmıştı Jeongin'e. "İddia ha? İddia koyacak kadar güveniyor musun kendine?"
"Yani." demişti Jeongin kelimeyi uzatarak. "Çok büyük bir iddia koymayalım zaten, eğlencesine yapalım. Olmaz mı?"
Changbin onayla kafasını sallamıştı. "Olur, tamam. Sen söyle ilk."
"Hmm." demişti Jeongin düşünerek. "Eğer ben kazanırsam buluşmamız bitene kadar benim sana alacağım tişörtü giyeceksin."
"Ben kazanırsam," diyerek Jeongin'in cümlesini devam ettirmişti Changbin. "Buluşma bitene kadar ellerimiz kelepçeli kalıcak."
"Kelepçeyi nereden bulacağız hyung?"
"Babamın polis olduğunu söylemeyi unutmuşum galiba. Oynayalım mı?"
Jeongin şaşkınlığını gizleyememişti. "Vay, ama bir şey diyeceğim. Bu sana da ceza olmaz mı?"
"Hayır, eğlenirim."
Jeongin başını sallayarak onay vermişti. Jetonu atarak oyunu başlatmıştı. Aralarında çatışmalı birkaç tur olmuştu, ikiside oyunu çok iyi oynuyorlardı.
En son 3-3 olduklarında Changbin son bir vuruşla Jeongin'i yenmişti. "Ya! Hani çok iyi değilsin hyung."
"İyiymişim." demişti Changbin gülerek.
"Yalancı." diyerek Changbin'in omzuna vurmuştu Jeongin.
"Mızmızlanıyor musun yoksa? Bebek misin sen."
Suratını asmıştı Jeongin. "Hıh! Diğer oyuna geçelim." diyerek arkasını dönmüştü Jeongin.
Changbin arkasından gülerek ilerlemişti. "Babamdan işe giderken buraya getirmesini isteyebilirim, daha kolay olur."
"Direkt vericek mi ya sana?"
"Ceza olduğunu söylersem verir."
Babası gelene kadar farklı birkaç tane daha oyunlar oynamışlardı. En son Jeongin dans makinesine ilerlemişti. "Bunu yapalım son kez!"
"Ben çok dans edemem sen tek yap."
"Ya ama hyung."
"Ben izliyorum bak burdan, yap sen."
"Peki, tamam." Diyerek jetonu atmış ve makineyi başlatmıştı Jeongin. Dans en sevdiği aktivitelerden biriydi. Dans etmeyi şarkı söylemeyi çok severdi.
Dans ederken son adımı yanlış atmış ve dengesini koruyamayıp arkaya doğru düşmüştü, aslında hayır düşmemişti. Changbin arkasında olduğu için belinden tutarak düşmesini engellemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAM || Changin ✓
FanficJeongin: Hayır metroda sarsılıp onun kucağına düşmedim hayır. [Çoğunluk texting/Düz yazı]