Cehennemdeki Zindan
(Chan, Minho, Changbin, Hyunjin, Jisung, Felix, Seungmin, siz)Jeongin
Hyunglarım
dersiniz beden mi sizin yaMinho
Evet güzelim
NiyeJeongin
Chan hyunga gelmiştim yoksunuzMinho
Dur sesleneyimChan
Bir şey mi olduJeongin
Yok önemli bir şey değil
ama gelsene sınıfta
teneffüs hem şuanChan
Tamam geliyorum bekle5 dakika sonra.
"Jeongin?" diyerek sınıfa girmişti Chan. Yürüyerek Jeongin'in yanına oturmuştu.
"Şey hyung seninle bir şey konuşmam gerek."
"Bir şey mi oldu?"
Jeongin gözlerini indirmişti. "Hani dokuzuncu sınıfta Taehyun vardı ya. Geri dönmüş okula. Benimle konuşmak istiyor."
"Orospu çocuğu. Geldi mi yanına? Hangi sınıftaymış?"
"Bilmiyorum. Zil çaldığı gibi buraya geldim ben. Hyung olanları diğerlerine söylemesen olur mu?"
"Jeongin ya benim olmadığım zaman gelirse? Onlarada söylemem gerekli. Her zaman yanında duramam."
"Ama hyung olay büyüsün istemiyorum. Hem zorbalık olayını biliyorlar zaten, sadece diğerini söyleme."
"Jeongin o çocuğun yaptığı şeyler normal akıla sahip bir insanın yapacağı şeyler değil."
"Lütfen söyleme."
Chan derin bir iç çekmişti. "Tamam ama çok dikkatli ol. Bizimkilerin yanından ayrılmaya sakın. Yanına gelirse bana mesaj at hemen."
Jeongin onayla kafasını sallamıştı. Ardından zil çalmış ve sınıftan çıkmışlardı. Jeongin sınıfa gitmeden önce yüzünü yıkamak için lavaboya girdiğinde Taehyun'da arkasından gitmişti.
"Sonunda yalnızız." diyerek kapıyı kapatmıştı Taehyun.
Jeongin elini telefona götürsede Taehyun telefonunu alıp köşeye fırlatmıştı. "Akıllanmıyorsun."
"Uzak dur benden." demişti Jeongin kısık çıkan sesi ile.
"Zorlaştırıyorsun işleri Jeongin. Chan'a mı şikayet ettin beni?" Adımlarıyla Jeongin'i köşeye sıkıştırmıştı.
"Ders hakkında konuşmuştuk."
"Yalana bak! Çocuk mu var oğlum senin karşında?!" diyerek Jeongin'e tokat atmıştı. "İnsan gibi konuşmaya çalışıyorum seninle burada ama yaptığına bak!"
Jeongin aldığı darbe ile yanağını tutmuştu. Korkudan hiçbir şey yapamıyordu, gözünden yaşlar akmaya başlamıştı. "Ağlama bebek gibi." Jeongin'in çenesini tutarak kendine çevirmişti yüzü.
Cehennemdeki Zindan
(Chan, Minho, Changbin, Hyunjin, Jisung, Felix, Seungmin, siz)Felix
Chan hyung Jeongin seninle mii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAM || Changin ✓
FanfictionJeongin: Hayır metroda sarsılıp onun kucağına düşmedim hayır. [Çoğunluk texting/Düz yazı]