Üniversiteye giriş

29 0 0
                                    

Merhaba benim adım Selin. Bu günlüğün yazan kişiyim. Bugün okulun ilk günü. Gazetelerden doğru yanlış sayılarıma bakarken heyecan içindeydim. Sonra! Sonrası benim için rüyaydı zaten... Sadece 1 yanlışım çıkmıştı! İnanamıyordum, inanamıyordum! Uçarak annemin yanına gittim ve iyi haberi pencereleri, kapıları, balkon kapılarını açıp herkese haykırdım" kazandım yahu kazandım! Üniversiteyi kazandım!" Diye öylesine deli bağırdım ki duymayan kalmadı Ayşen Teyze "amannnn kızım benim! Canımın içi! Kazandın mı yahu? Allah başarılarının devamını dilerim yavrum!" Diye bana balkondan bağırdı. "Sağol teyze sağol !"Diyerek haykırdım pencereden ona. Tabiki bunu duyan annem koşup bana sarıldı. Babamın jetonu birazcık geç düştü ama o da annemden sonra sarılıp kutladı beni. İşte bugün de okulun ilk günüydü. Kapıdan zar zor o ağır kitaplarla geçiyordum. Ben iç mimarlık bölümünü kazanmıştım. Sahi bu üniversiteyi kazanmak için öylesine möö-lemiştik kiiii:) Yani anlayacağınız sabaha kadar çalışmıştık, sabahtan alarm ayarlayıp sınava azıcık çalışayım diye 5 te kalkmıştık mööö lemiştik ! Çok zordu, saçlarımız stresten dökülüyordu artık. Neyse,bendeki o ağır kitapları taşıma gücü kalmamıştı ve kaldırımların ortasında, üniversiteye giden kapının gerisinde benim kitaplar düştü! O sırada bir çocuk beni gördü ve bana yardım etti. Tam ayağa kalkacaktım ki... O gözlerin aşk kuyusuna düştüm ve herşey ağır çekim olmaya başladı. Öyle ki ben bile ağır çekim ilerliyordum. Yavaşça kalktım. Biz, koca kalabalığın ortasında göz göze, sanki zombiye dönüşmüş gibi... Ve nedense bir an o kuyudan çıkarttı beni çocuk. Ona"İlk görüşte aşk buymuş demek." Demek için nelerimi vermezdim...! Dostça bana elini uzattı. "Merhaba benim adım Özgür " dedi Özgür. "Bende Selin, memnun oldum." Dedim bendeniz. Sonra "Hangi bölümdesin." Diye zeka seviyesi rezil olan bir soru sordum! O da azıcık tökezleyerek "Ee gördüğün gibi iç mimarlık Selin." Dedi o kapının üstünde duran kocaman yazıyı göstererek. "Ah tabi yaaa!" Dedim bende o fındık aklımla. Neyse biz sınıflara geçtik. Şansa sınıflar aynı çıktı! İnana biliyor musun sevgili defter, aynı sınıf! Bendeki şanstaaa:) Kitapların üniversiteye girdiğin ilk dakikada yere düşüyüor ve sana yardım eden bir çocuğa göz göze kalıyorsunuz ve o çocuğa tutuluyorsun! Çocuğun adının Özgür olduğunu öğreniyorsunuz ve şansınız da şans ki Selin hanım, aynı sınıfa düşüyorsun! Ama görmelisin sevgili defter, sapsarı saçlarını bir şekil taramış, üstüne gömlek giymiş, selvi boylu, yakışıklı... Ahh gelde böyle tipe aşık olma ,gelde olma yani!..

Aşkın Her HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin