Bu sabah tüm günlerden, tüm sabahlardan daha farklı bir şekilde uyandım.nasıl diye soracaksınız? Kendim kalktım,kendim uyand
ım. Saatsiz, babamsız.niye bu kadar şasırdım diye soracaksanız? Kocaman yada küçücük bir yaz tatilinden sonra ilk okul günü, bu benim için büyük bir gelişme.erken kalkıp; giyinme, yeme, diş fırçalama, saç yapma derken okul saati gelmiş çatmış oluyor ve ben çoğu zaman okula geç kalıyorum. Ve bu kötü bir sey bildiğiniz gibi.ama bu gün geç kalamam, bu gün olmaz. 3 aydır görüşemediğim, canim, bitanem 3 arkadaşımı göreceğim, arkasından atıp tutmanın, ne kadar kötü bir şey olduğunu bildigimiz halde hâla arkasından konuştuğumuz o gıcık kendini bir şey sanan hocalar. Tabi bunların yanı sıra sevdiğimiz hocalarda var yani.mesela; beden hocası, müzik hocası. Gerçekten çok değerli oğretmenler, yada derslerinden dolayıda seviyor olabiliriz. Ama seviyormuyuz? Seviyoruz.konu kapanmıştır. Konunun kapanmasıyla ic dünyadan cıkıp dış dünyaya döndüm.yatağımda kurmuş olduğum bağdaşımı bozup, hic vaz gecemediğim küçük banyoma gidip rutin işlerimi halletmeye başladım. Banyodan çıkıp elimdeki havluyu yatagıma fırlattıp, ayağımdaki panduflarımı çıkarttım.dolabımın kapagını açıp aksamdan ütülediğim okul formamı düzgünce yatağımın üstüne yerleştirdim.sonrada okul formama uyacak dizimin üstüne kadar olan coraplarımdan aranaya başladım.
Off! Nerede bu beyaz çorabım yaaa!
O sırada arkamdan bir ses geldi.Bunumu arıyorsun? Küçük hanım?
Ohh baba gercekten cok saol ya kırk saattir bu çorabımı arıyorum.
Babamın yanağın küçük bir öpücük kondutup elindeki corabı okul kıyafetlerimin yanına koydum
Ben bugün erken cıkıcam kızım. Malum isimin ilk günü. Kahvaltını okulda yaparsın harçlığın mutfaktaki masanın üstünde.
Tamam baba. Alırım ben ordan. Peki beni sen mi bırakacaksın, yoksa ben otobüsle gidermiyim?
Bende bunu söylemek için gelmistim. Seni ben bırakacağım hızlı ol.
Peki, peki. Ben hemen gelirim.Babamın kapıyı kapamasıyla okul kıyafetlerimi üzerimde buldum. Kirk saattir aradığım beyaz corabımı giyip sacımı balık sırtı örerek aşağıya indim.salonun kenarında içi kitap dolu, kırmızı boyundan asmalı cantamı takıp, mutfak masasının üstünden babamın bıraktığı parayı cantama tıktım.o sırada telefonumun mesaj sesi kulaklarıma doldu
Ahh! Telefonumm. Seni nasıl unuta bilirim?
Hızlıca telefonu. Elime aldım ve gelen mesaja baktım.
- seni gercekten çok özledim. canım benimmm.♥♡♥
Mesaj 3 aydır göremedigim canim arkadasım ally' den di.
Ahh! onu gercekten özlemişim.düşüncelerimden ayrılmamın sebebi bizim arabanın korna sesiydi.Aa babamı unuttum bennn!!
Hizlıca komidinin üstünden anahtarımı alıp, evden çıktım.
Sevgili arkadaşlar. Bu bölümü yazmaya başlamadan önce, normal bir kızın ünlü biri ile nasıl birlikte olacagını düşündüm. Ama hep aynı ve kılasik şeyler aklıma geldi. Sonra dedimki;
Neden ünlüki?? Bu hikayede bradley daha yeni 8. Sınıfa başlıyor ve karakterimizde onunla normal bir sekilde tanısıyor. Cok bilgi verdim neyse. Bu bolum kisa oldu ama digerleri uzun olacak.SEVGİLERLE ACEMİ YAZARINIZZ.