küçük bir hoşlantı

169 16 3
                                    

Bu bölümü; tatlımı, tatlı ruh ikizim olan CuteAri9 'a ithaf etmek istiyorum. Seni cok seviyorum.♡♡ diger ithaf iseee diger bölümde görürsünüz. Bu ithaf yazdığım arkadaşlar gercekten çok değerliler.

Gözlerimi actığımda, hala hemsirenin odasındaydım.etrafı tam net göremiyordum. Sanırım hemşirenin verdiği ilaçtandır. Birazdan düzelir herhalde.o sırada bir ses duydum.

-lara: ross bak uyandı hadi.

-ross: tamam,tamam.

- ally: ( uykulu bir sekilde) ne diyosunuz kızım?

- ross: sey ben ally. Yaptığım cok kaba bir seydi. Ozürdilerim beni affe-

- ally: aaa! Biz senle küsmüyüz? Benim neden haberim yok?

-ross: gel buraya ally. Diyerek bana sarıldı.

-ally: ben istesemde sana, size küsemem.cok duygusal bir sahneydi taki mal lara konusana kadar;

-lara: siz barıstınızda, brad. Brad'e ne olacak? Ona fazla bağırdın ross.

-ross: haklısın. Onunlada barışmam lazım. Offff neden bagrırımki ben?

-ally: merak etme. Seni anlayışla karşılayacağına eminim.

-ross: öylemi dersiniz?

-ally-lara: evettt

-ross: tamam o zaman ben gidip onun gönlünü alayim. Ally sende hazırlan. Zaten ders beden. Acele etmene gerek yok. Neyse hadi görüşürüz ben size haber veririm.

-ally: yaşasınn. Ders bedenn voleyball oynayacağız degilmi??

-lara: eminmisin ally?? Tekrar bir sey olmasın?

-ally: yok yok bir seycik olmaz. Neyse hadi görüsürüz ross.

-ross: byy

-lara: hadi ben seni kapıda bekliyorum. Hemen hazırlan gel.

-ally: tamam anne!! Haha

-lara: kapa cenenide giyin. hadi ben dısardayım.

-ally: tamam tamam. Kızma hemen.

Lara dısarı cıktıgında çantamdan altıma tayt üstüme kırmızı salaş bir buluz giyinip okul kıyafetlerimi cantama tıktım ve sağ omzuma atıp corabımı giymeye başladım.

LARA'DAN
Odanın önünde ally'yi beklerken, karsıdan tris ve brad'in yanıma doğru geldiklerini gördüm.

-brad: ally nasıl oldu? Iyimi?

-lara: evet, evet iyi simdi hazırlanmasını bekliyorum. Dedigim an yaslandıgım kapı birden acıldı ki son anda zorla ally beni tuttu.

-ally: ben olmasan su an yerle bütünleşmistin haberin olsun.

-lara: ohh! Cidden ha fena kapaklanıyordum. Ally'nin omzuna vurarak. Iyiki varsın dedim.

-ally: bende inun omzuna vurarak; bir sey degil.

-brad-tris: merhaba ally.

-brad: daha iyisin degilmi?

-ally: bomba gibiyim. Tesekkür ederim.aaa?? Bu arada ross seni arıyordu. Onu gördünmü?

-brad: yo hayır. Neden ki?

-ally: seni bulunca anlarsın. Neyse biz gidelim daha voleyball oynayacagız lara!!

-lara: sakin, sakin. Neyse derste görüşürüz cocuklar. Eger simdi gitmessem bu sefer ally sayesinde yere kapaklanacağım. Byy

-brad-tris: sırıtarak; görüşürüz!!

BRAD'DEN
ally ve lara gittiginde bizde kantine gitmek icin yönümüzü değiştirdik. Yürürken tris'te bende hic konusmuyorduk. Sanırım bir sey düşünüyordu, bense ally'nin iyi oldugunu görünce rahatlamıştım. Icimde garip bir his vardı. Nasıl desem her fırsatta ally'yi görmek istiyordum. Sanırım azıcık ondan hoslanıyordum. O sırada karşımızdan offff layarak gelen bir ross fark ettim.

-ross: ahh!iste buldum sizii. Braddddd! Yanlarına geldigimde nefes nefeseydim.

-brad: ne oldu sana ross. Bu ne acele?

-ross: ben. Ben senden özürdilemeye geldim. Orada sana bağırmamalıydım. Üzgünüm. Affettinmi?

-brad: sen ne sacmalıyorsun?

Şaşırmış bir sekilde brad'e bakarak;

-ross: sinirlenmekte haklısın. Özür dilerim.

Ikisi birden kahka atmaya baslayınca sinirli bir sekilde onlara baktım

-ross: ben buraya addam akıllı bir sekilde özür dilemeye gelmisim yaa. Yaptığınıza bakın. Mallar.

-brad: neden özürdiliyorsunki? Ben o olayı coktan unuttum bile.

-ross: yani küs degiliz?

-brad: hayır degiliz.

-ross: tamam o zaman. Ben gidiyorum ally'yi bulmam lazım.
görüşürüz tris!

-brad-tris: saşırarak; görüsürüz.

-brad: oneydi be tris? Birden bi degişti. Neden ally'yi arıyordu acaba? Hmmmmm.

-tris: bundan bize ne hadi gel birazdan zil calacak katinie gitmedik daha. Sırada vardır simdi. Offff!

-brad: tamam sakin. Gidiyoruz iste. Diyerek kantine doğru ilerledik.

ALLY'DEN
lara'yla sınıfa gelip çantamı bıraktık. Ders beden olduğundan su almak icin sınıftan çıktık. Kapiyi acmamla üstüme atlayan bir ross'la karşılaşmam bir oldu.

-ally: ne oldu be? Bu ne hız?

-ross: sana hem iyi hemde kötü bir haberim var.

-ally: sen sormadan ben söyliyim. Iyi haberle başla.

-ross: taman. Iyi haber brad'le barıstım.

-ally: demistim ben sana anlayısla karşılayacaktır diye.

-ross: bi dur!! Sözümü kesme. Kötu haber.............

-ally-lara: eeeee söylesene. Kötü haber??

-ross: offf. Nasıl desem. Hani jack varya?

-ally: ayyy o gerizekalı, beyinsiz, hayvan..

-ross: bi durda söyleyeyim.

-ally: tamam, tamam ne??

-ross: burda. Tekrar buraya kayit olmuş.

-ally: NE!!!! a-aama oo gitmisti hemde almanyaya neden geri gelmiski. Offfff ben bi daha 6. Sınıftaki yasadığım o iğrenc olayları yaşamak istemiyorum amaaaaa!!

-ross-lara: merak etme bir daha yaşamiyacaksın. Lara, ben jesseca burdayız. Tamammı. Simdi gidip voleyball oynayalım. Oldumu?

-ally: tamam. Tesekkür ederim kızlar siz olmasanız ne yapardim ben yaa. Iyiki varsınız.

Umarım beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı ayrıca tavsiyelerinizide bekliyorum.

Sevgilerle acemi yazarınız

tatlı ve acıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin