tekrardan buluşma

208 17 2
                                    

LARA'DAN
Yolumuz uzun sayılmazdı. En fazla 20 dk' dır. O 20 dk boyunca dün aksam telefonuma yüklediğim yeni şarkılara bakıp instegramda dolaştım. Nede olsa artık yaz bitti ve o kadar rahat olamıyacağım degilmi? Şu lanet olasıca dersler, en sacma ve boktan olan süpriz sınavlar. Iff gençligim cürüyo, elden gidiyo yaa. Geldigimizi dışarıdan gelen çocuk seslerinden farkettim. Su an okulun tam önünde duruyordum. Hic bir şey değişmemişti herşey oldugu gibiydi. 1. Sınıftan beri bu okuldayim ve her okulun ilk günü, ne kadar cabuk büğüdüğümü fark ediyorum. Bu ne iyi ne kötü bir seydi.

- heyy dünyadan laraya!! Ordamisin. Ne zaman inmeyi düşünüyorsun tatlim?

- ah! Özür dilerim baba dalmışım iste.

- neyse, problem degil. Bugün okul çıkışı ally' lere gideceksin seni oradan alicagım. Çoğ zaman olduğu gibi tatlım.

- peki babacığım sen merak etme. Neyse ben iniyorum telefonum sesizde beni ararsan ulaşamassan endiselenme tamammı?

- tamam tatlım. Iyi dersler.

- sanada artık ne diyim baba. Iyi isler.

Babaın yanağına kocaman bir öpücük bırakarak arabadan indim. Son kez üstümü başımı düzeltip, cantamı sağ omzuma attım ve okulun girişine dogru ilerledim.

Ah bunu nasıl söyleyecegimi bilmiyorum ama sanırım okulu özlemistim. Yada arkadaşlarımı. Cidden benim hemen ally'yi bulmama lazim. Ross ve jesseca' yıda. Onları gercekten çok özledim.tam okulun kapısını açacakken arkamdan hızla biri bana sarıldı. Gercekten fena sıkıyodu. Eğer böyle devam ederse yaşıyacağımdan süpheliydimki, beni sıkıca saran kollar gevsedi ve beni kendisine cevirdi. Aman tanrım. Allyyy!! Bu seferde ben ona sarılıyordum. Onu nasıl özledigimi anlatamam size.

- of ally seni ne kadarda özlemişim öyle yaa.

- bende seni lara. Ee tatilin nasıldı?

- güzeldi valla babamla vakit gecirmek cok eglenceliydi. Senin nasıl geçtigini sormiyacagim. Cünkü tatil sana bayağı yaramış. Fazla günestemi kaldın??

- aynen dedigin gibi tatil bana cok yaradi. Tabi yanı sıra tatını tam olarak cıkaramadım.

- ah!! Üzülme ally.annen iyi olacak.buna eminim.o hastaneden cıkacak ve tekrardan annenle ve babanla güzel günler gecireceksin. Beni, ross' u, jesseca' yı çagrıp orada vedigimiz çılgın pihama partilerinden birini yapacagız. Annenein o lezzetli kekelerini akşam saat 1 civarında midemize indirecegiz. Her sey gine tatliya baglanacak.

- insallah dedigin gibi olur lara. Neyse hadi cantanı bırakda ross ve jesseca'yı bulalım.

- tamam hadi gel!!

Ally'le cantamı sıfa bırakıp, kantine dogru yürümeye başladık. Her sey aynıydi. Bir yanda mesajlasanlar diger tarafta kız tavlamaya calışan erkekler.

- off bu hiç değişmeyecek degili ally?

- ney hic degismeyecek?

-baksana. Sen, ben, ross, jesseca. 1. Sınıftan beri birlikte bu okuldayız ve bir etrafına baksana. Herkez aynı. Sadece yeni gelen kisiler ve hocalar var.

- haklısın. Bu arada acaba bizim sınıfa kac kisi gelecek?

- aaa! evet belki bizim 4'lü guruba yeni birini daha alırız ha ne dersin??

- sacmalamayı kes lara. Biz bize yeteriz. Baskasına igtiyac yok.

- neden bu konularda bu kadar ön yargılı olmak zorundasın anlamıyorum dogrusu ally.

- anlama zaten. Boş ver.

- peki öyle olsun bakalım. Hıh.

Kantine geldigimizde ally'le gözlerimizle sırayla masalara bakıyorduk.

- ahaaa! İste ordalar ally bak.

Ross' la jesseca her zamanki köşedeki masamıza oturmus, heycanlı,heycanlı bir seyler konusuyorlardiki biz yanlarına gidene kadar.

- roseeeee!! bak!!

- neye bakiyim?

- ally ve lara.

- hani nerdeler? Ben neden göremiyorummm??

- bak geliyorlarr. 

Jesseca buzi görür görmez üstümüze atlamıstı. Ee tabi arkasından rossda. veee büyük gurup kucaklaşması. Ahhh lara'yı, ross'u, jesseca'yı ne kadarda ozlemisim. Canim kankalarım benimm.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ALLY'DEN
Müdürün o sıkıcı ve gereksiz konuşmalarını dinlemek icin, kısacası boşa vakit harcamak için okulun en üst katındaki konferans salonuna dogru yol aldık. Hem yürüyor hem laflıyorduk. Benimse aklim annem deydi. Durumu ağırdı. Her an. Her an. Gözlerimin yandığını fark etmeye başlamıstım.

- hayır ally. Hayır. Aglıyamassın. Senin annen güclü bir kadin. Aynı laranında dedigi gibi. Annem iglesicek. Ben onları pijama partisi için cagrıcam. Annemin o lezzetli keklerini midemize indireceğiz. Evet, evet. Her sey güzel olacak ve yolunda gidecek aynı eskisi gibi.

Umarım beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum 

SEVGİLERLE ACEMİ YAZARI

Bu arada medyadaki sarki cok güzel bir sarki. biliyorsunuzdur gerci ama ben ginede soyliyeyim. :-D:-D

Yeni kapağı begenmediyseniz sizi anlarım cünkü bende gegenmedim. Kapa konusunda berbatım. Güzel bir kapa bulana kadar bununla idare edicem. :-(:-(

tatlı ve acıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin