PART 7: MIA

13 5 0
                                    

O gece hiç uyuyamadım.Yanıklarım,kemerle vurduğu yerler sızladı.Amcam her gece kontrole odama gelirdi.Bu gece gelmemişti,nedenini odasından gelen seslerden anlıyordum.Kapımı kilitledim ve çantamı aldım.

Pencereyi açtım,bu gece çok soğuktu.Pencereden atladım,bu sefer her yerim o kadar sızlıyordu ki dengede duramadım,yere düştüm.Evimiz neyse ki çok yüksek değildi.

Ezbere bildiğim yere gittim,gozlerimi kapattım.Karnım çok açtı,ne bulsam yiyebilirdim.Çantamdaki atistirmaliklar bitmişti,mecburen sabahı bekleyecektim.Gözlerimi kapattım,en fazla yarım saat sonra miyav seslerine uyandım.

Yeni doğum yapan kediydi bu,yanıma çıktı onu sevmeye başladım.Bir isim verecektim ona,diğerlerine verdiğim gibi.

-İsmini ne koymalıyız?Ariel?Olmaz mı,beğenmedin mi?O zaman..Lily.Bu da mı olmaz?O zaman Taaeyang!*İşte oldu,hoşuna gitti Taeyang.

Az sonra kucagimdan indi ve koşarak uzaklaştı,neden birden böyle yaptı bilmiyordum.Birakç dakika sonra ağzında birşey getirdi,kucucuktu.

Yavrusu..kucağıma bırakıp diğer yavrusunu da getirdi.İki tane yavru,birisi annesi gibi sarı diğeri ise beyaz.Bembeyaz bir bebek.

İsimlerini düşündüm,ne olabilirdi ki bu güzel bebeklerin ismi?

-Lily,sen Lily'sin.Tıpkı baş prensesimize* benziyorsun!

Sarı yavrunun ismini vermiştim,Prensesimizin ismini alması onun için bir onur sayilmaliydi.Beyaz olana bir isim dusunmeliydim.Özel olsun istiyordum.

-Miyav..miyav..miyav.Buldum evet buldum Mia!

Sürekli miyavlıyordu,bu isim çok uygundu.Mia.En sevdiğim bebek olacaktı o.Çünkü bulduğum diğer bebek kedilerin arasında hiç beyaz yavru olmamıştı.O özeldi.

O gece Taeyang Lily ve Mia'yla yattım,uyanır uyanmaz eve girdim hazırlandım.Yanan yerler acıyordu hala.Amcam geldi ve bana baktı.Anlıyordu o yokken ne olduğunu sadece kanıta ihtiyacımız vardı.Kanıtlayacak hiçbir şey de yoktu,benim yengemi sevmediğimi biliyordu.Yaralar bir kanıt olamazdı,kimseye göre olamazdı.

Kahvaltıda birsürü şey yedim ve okula geçtim.Okul hayatım çok karmaşıktı.Amcamın işleri yüzünden sürekli ülke değiştirirdik bu yüzden okula çok erken yaşta başladım.

Kore'deki yaşım,Avustralya'daki yaşım.Birine 2 ekliyorum diğerine 1.Ortaokulu Avustralya'da bitirdiğim için Kore'deki okula alışmak zor olmuştu benim için.Kore'de tekrar orta son okumak işkence gibiydi,bildiklerimi tekrar öğrenmek zorundaydım.

Tek çarem projemi hemen teslim ettikten sonra okulun erken bitmesi için dua etmekti.

'2014 Busan-South Korea'

**************************************

*Taeyang:Güneş anlamına gelir.Kedinin tüylerinin sarı ve parlak olması sebebiyle bu ismi verdi.

*Baş Prenses Lily:Abisiyle oyun oynarken,oyuncak bir prensese bu ismi verdiler.Abisinin anlattığına göre,eğer abisine birsey olduğu zaman Tae bu prensesi abisinin iyileşmesi için kullanırsa abisi ne olursa olsun kendisine gelecektir.Abisinin amacı,Tae özel bir çocuk olduğu için olumsuz durumlarda eğlenmesini,acı çekmesini engellemektir.

**************************************
Öncelikle beklettigim için özür dilerim,elimde olmayan şeyler gerçekleşti.Bu konuya değinmek istiyorum,arkadaşlar kimseye güvenmeyin.Cidden güvenmeyin,benim gibi yapmayın.Zamanında herkese önemli bir sırrımı anlattım ki hepsi kendimden güvendiğim insanlardı.Fakat Bi baktım ki bu sır yayılmış,herkes üstüme saldırmış benden nefret etmiş.Olayı uzun uzun açıklayamam fakat bilenleriniz var,bilenler de kimseye açıklamazsa sevinirim.Sadece bu herkese önemli bir uyarı olsun istedim,kimseye güvenmeyin

Sevgilinize bile.Hele ki o sevgiliniz,ayrıldığınız halde hastalığını kullanarak kendini acındırıp yeniden birlikte olduğunuz sevgilinizle aranızı bozmaya çalışıyorsa.En çok bu tip insanlardan korkun,yapışan ve kendini acındırmaya çalışan.Bu olay yüzünden kimseyle aramı bozmak istemezdim,fakat hiç istemediğim şeyler oldu.Cidden beni çok pişman ettin,böyle biri olduğunu bilsem başından uzak dururdum.Senin yüzünden yaşadıklarımın,hiçbirini tahmin edemeden hele ki olay hakkında hiçbir şey bilmeden bana iftiralar atman acınası.

Burayı okumasanı da olur,sadece küçük bir uyarı yapmak istedim.Kimseye çok güvenip herseyinizi anlatmayın lütfen sonra siz suçlu olursunuz.Teşekkür ederim ♡


Teşekkür ederim ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Artık düşünce özgürlüğü
bile ihlal ediliyor"

Suga-Haegeum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Amygdala - KTGYNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin