Taehyung, Jimin ile Jungkook'un haberi olmadan tanışmak istiyordu, bu yüzden sabah onu eve bırakmayı teklif etmişti.
Aynı zamanda Jungkook'a öğlen beraber yemek yemeyi de teklif etmişti ancak Jungkook'un cevabı kalbini acıtmıştı.
"Neden insan içinde benimle gözükmek istersin ki?" Jungkook sordu, utangaç bakışlarını Taehyung'dan kaçırdı. Ayık olduğu için kendine güvensizliği tamamen ortaya çıkmıştı.
Taehyung buna, Jungkook'tan hoşlandığını ve başkalarının ne düşündüğünü umursamadığını söyleyerek cevap verdi.
Junook, ondan sonra kendi kendine utangaç bir şekilde gülümsedi ve Taehyung'un arabasına binmeyi kabul etti.
Ancak Jungkook'un yanında kıyafeti yoktu. Taehyung'un dün gece verdiklerini giyiyordu, bu yüzden evine uğramışlardı.
"Kardeşimi görmezden gel, olur mu?" Jungkook kendi kendine mırıldandı evinin önüne park ettiklerinde "Kendisi biraz götün tekidir de."
"Merak etme." Taehyung gülümsedi ve Jungkook'un yüzündeki huysuz ifadeyi silmeyi umdu "Daha kötüleriyle uğraştım, bana güven."
Sonuçta uyuşturucu satıcısıydı, en diptekilerle uğraşmıştı.
Jungkook cevap vermedi, arabadan indi ve Taehyung ile Jimin'in tanışmasını dehşetle bekledi.
Jimin büyük ihtimalle Jungkook'un ayık olması konusunda Taehyung'u ikna etmeye çalışacaktı. Bunu istemiyordu. Taehyung'dan hoşlanıyordu ve eğer Taehyung onu değiştirmeye çalışırsa onu da hayatından çıkartması gerekirdi. Onu olduğu gibi kabul etmeyen insanları çevresinde istemiyordu.
Bu yüzden hiç arkadaşı yoktu. Hepsi onu değiştirmeye çalışmıştı ve bundan nefret ediyordu. Ne yani, Jungkook onlar için yeterli değil miydi?
Taehyung farklıydı. Uyuşturucu kullandığını bildiği halde onunla vakit geçirmek istiyordu ve bu Jungkook için dünyalara bedeldi.
"Jungkook!" Jimin, içeri girdikleri anda heyecanla yerinden kalktı ve koşarak Jungkook'a sarıldı "O kadar endişelendim ki-"
"Jimin yapma." Jungkook onu kenara itti, Taehyung'un elini tutarak üst kata sürükledi ve yüzünde mağlubiyet ifadesi taşıyan Jimin'i salonda bıraktı.
Jimin sadece abisini geri istiyordu.
"Dağınıklık için üzgünüm." Jungkook, kapıyı açar açmaz özür diledi ve Taehyung aldığı kokuyla nefesini tutmak zorunda kaldı. "Temizlemeye vaktim olmadı."
Kirli kıyafetler, boş içki şişeleri, sigara izmaritleri ve külleri, küflenmiş yemekler havasız odanın rutubetine karışmış ve korkunç bir koku bırakmıştı.
"Sorun değil." Taehyung gülümsemeye çalıştı, pencereyi açıp odayı biraz havalandırmamak için kendini zor tutuyordu.
Jungkook'un dolabında kıyafet kalmamıştı, hepsi yerdeydi ve Jungkook çaresizce o kadar da kötü durumda olmayan kıyafetler arıyordu.
Şimdi Taehyung çevresinde olduğu için kıyafetlerini yıkamaya başlaması gerekebilirdi. Genelde sigara ya da ter kokmayı umursamazdı ancak Taehyung yanındayken durum farklıydı.
"Eğer duş almak istersen sorun değil, seni beklerim." Jungkook'un kalbini kırmadan Jimin ile konuşmak için fırsat arayan Taehyung konuştu "Gece çok terledik, biliyorsun."
Taehyung, Jungkook uyurken duş almıştı çünkü gece gerçekten çok terlemişlerdi ve pek güzel koktukları söylenemezdi.
"Ah, şey, tamam." Jungkook başını salladı, duş almak istemiyordu ama Taehyung'un istediği buysa yapacaktı "Birazdan gelirim o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dirty pretty
Fanfictionjungkook'un paraya ihtiyacı vardı. taehyung'un ise dikkatini dağıtmaya. mini fic