V

5.8K 421 99
                                    

Jungkook'un telefon alarmı, Taehyung'un yatak odasından her iki adamı da ağır uykudan uyandırarak çaldı.

"Jungkook, ne oluyor?" Taehyung saatine bakarak inledi. "Saat sabahın körü."

"Siktir!" Jungkook neredeyse çığlık attı, telefonundaki alarmın iş için çaldığını fark edince yataktan fırladı. "Yirmi dakika içinde işte olmalıyım." Cümlesi biter bitmez banyoya koşarken midesi şiddetli bir şekilde çalkalandı ve dün geceden kalma içindekileri klozete döktü.

Akşamdan kalmıştı ve şimdi işe gitmesi gerekiyordu.

Geç kalacaktı, zamanında işe gitmesinin mümkün bir yolu yoktu; eve koşması, iş kıyafetlerini alması, akşamdan kalma değilmiş gibi görünmesi ve geç kalmadan işe gitmesi gerekiyordu.

"Jungkook, iyi misin?" Taehyung banyoya koştu, tuvaletin üzerinde adeta hıçkıra hıçkıra ağlayan Jungkook'un yanında diz çöktü.

İşini kaybedecekti ve sonra Jimin onu evden kovacaktı ve sonu arabadaki adam gibi olacaktı.

"Taehyung işe gitmeliyim-" Jungkook mırıldandı, sifonu çekmeden önce ağzını sildi. "Lütfen beni götürür müsün?"

"Belki de bugün izin almalısın..."

"Yapamam!" Jungkook panik atağın eşiğinde hissederek tersledi. "Zaten iki uyarım var, eğer gitmezsem beni kovacaklar ve evsiz, meteliksiz ve-"

"Hey, tamam sakin ol." Taehyung, Jungkook'un sırtını yavaşça ovalayarak yatıştırdı. "Seni işe götüreceğim, hadi gidelim."

Daha sonra Jungkook'un ayağa kalkmasına yardım etti ve Jungkook'u iş kıyafetlerini almak için evine geri götürmeden önce çabucak giyindi.

Jungkook işe hazırlanmak için acele ederken ortalık karışmıştı ama giyinmeyi ve dişlerini kırmadan fırçalamayı başarmıştı.

Yine de işe vardığı zaman on dakika gecikmişti ve patronunun iki dakikadan fazla geç kalmaya sinirlendiğini düşününce kapıya koşarken bahanesini hazırlıyordu.

Taehyung daha sonra yanına uğrayacağına söz verdi, bu da Jungkook'un sabırsızlıkla bekleyeceği anlamına gelse de yine de kovulacağından korkuyordu.

"Bak, biraz geç kaldığımı biliyorum-" Jungkook tezgahın arkasına koşarak patronuna bakmaktan korkar bir şekilde açıklamaya başladı. "Ama yemin ederim bir daha olmayacak, çok kötü bir sabah geçirdim ve bunun mazeret olmadığını biliyorum ama-"

"Kimseye söylemem." Yumuşak bir ses konuştu, Jungkook'un yukarı bakmasını sağladı

Patronu değildi, bir kadındı, ona bağırmayan bir kadındı, bu yüzden Jungkook onu şimdiden sevmişti.

"Sen Jungkook olmalısın." Tekrar konuştu, ona doğru yürüdü, elini uzattı.

"Evet." Jungkook burnunu çekti, el sıkışmasını yavaşça kabul etti. "Sen kimsin?"

"Ben Wheein, bugün patronunun yerine bakıyorum."

"Ah." Jungkook önlüğünü giymek için geri dönerek başını salladı. "Tanıştığımıza memnun oldum."

"Ben de."

Sonra birkaç müşteri geldi, süslü görünüşlü iş adamları Jungkook'a sokaklardaki çöpmüş gibi baktılar.

Görünüşü gerçekten kusurluydu, göz altları koyuydu ve çökmüştü, gözleri de kan içindeydi.

Jungkook da muhtemelen kendine de bu şekilde bakardı.

Müşteriler gittikten sonra Jungkook Wheein ile biraz daha sohbet etti ve şimdiden onu patronundan milyon kat daha fazla sevmişti. Patronuna geç kaldığını ispiyonlamayacağını söz vererek Jungkook'un kıçını kurtarıyordu ve sırf bunun için bile son derece minnettardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

dirty prettyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin