"Siktir." Taehyung inledi, başı Jungkook'u izlerken geriye düştü. Manzaraya karşı pantolonu darlaşıyordu.
Jungkook gergince kıvrandı, bir dizini diğerinin önüne bükerken dudağını ısırıyordu.
"N-ne yapıyorsun?" Taehyung şoku atlattığında sordu.
"Uyuşturucu." Jungkook fısıldadı "Param yok."
"Sana bu gece daha fazla uyuşturucu vermeyeceğim." Taehyung cevapladı. Jungkook ona doğru bir adım atarken duvara yaslandı.
"O zaman gelecek sefer için ön ödeme yapmama izin ver." Jungkook sakince konuştu. Taehyung'a doğru bir adım attı ve aralarında santimler bıraktı.
Jungkook'un uyuşturucu vermemesine için itiraz etmeyişi Taehyung'un fark etmesini sağladı. Jungkook'un şehvet dolu bakışlarına bakarken ne istediğini biliyordu.
"Olay uyuşturucu değil, değil mi?" Taehyung yavaşça konuştu, Jungkook'un bir anlığına paniklemesini izledi.
Ancak Jungkook'un kafası tartışamayacak kadar güzeldi. Bu yüzden başının Taehyung'un koynuna yasladı ve ona ne kadar ihtiyaç duyduğunu fısıldadı.
"Siktir." Jungkook, kasıklarını sürterken Taehyung nefes nefese kaldı. "Ah siktir."
Jungkook'un elini tuttu ve odasına sürükledi. Ancak içeri girdikleri an Jungkook Taehyung'u kapıya yasladı. Ona hayatının en iyi kucak dansını verecekti.
Önce onu öptü, dili sertçe Taehyung'un ağzına girerken Taehyung'un kemerini çözdü ve geniş pantolonunu dizlerine kadar indirdi.
Jungkook kontrol eden taraf olmayı sevmişti. Arkasını dönüp kalçasını Taehyung'un kasıklarına yaslayarak genç adamın hırıldanıp kasıklarını sürtmesine sebep oldu.
Taehyung'un bakışları baygındı, yarı açık gözleriyle Jungkook'un kalçalarının becerikli bir şekilde kasıklarına sürtünmesini izledi ve ellerini uzattı. Yumuşak hareketlere karşı kalçasını tuttu.
"Siktir bebeğim." Taehyung inlerken başının arkaya düşmesine izin verdi "Çok ateşlisin."
Jungkook kalçasını geriye doğru kıvırırken mırıldandı. Taehyung'un sertleşmiş aletini aralarındaki kumaş parçasına rağmen hissederken ürpermişti.
Taehyung sessizce inledi ve Jungkook'un üst gövdesini kendi göğsüne doğru çekti. Dudakları anında Jungkook'un boynunun yan tarafına gitti ve elleri yavaşça Jungkook'un vücudunda gezdi, eteği üzerinden onu avuçladı.
"Ah-" Jungkook inledi, kasıklarını Taehyung'un eline doğru sertçe itti. "Evet- sikeyim."
Jungkook'un dakikalardır istediği buydu ve nihayet biraz da olsa temasta bulunmuşlardı.
Taehyung, Jungkook'un boynunu öpüp emmek ve onu avuçlamak dışında bir şey yapmamış, genç olanın gergince Taehyung'un kontrolü ne zaman ele alacağını anlamaya çalışmasına sebep olmuştu.
Jungkook sabırla bekledi, Taehyung'un geçen seferki gibi sert olmasını bekledi ama hiçbir zaman gerçekleşmedi.
Sonsuza kadar kalçasını Taehyung'a sürtemezdi, bir yerden sonra sıkıcı bir hâl alırdı ve Taehyung kontrolü eline almadığı için Jungkook'un bir şey yapması gerekiyordu. Bu yüzden arkasını döndü ve dudaklarını Taehyung'un dudaklarıyla birleştirdi. Diğer yandan yavaşça gömleğinin düğmelerini açtı.
"Aynen öyle-" Taehyung, Jungkook dudaklarını boynuna yasladığında inledi, elleri Jungkook'un arkasında hareket ederken tırnakları eteğin altından iç bacakları üzerinde izlerini bıraktı. Daha sonra parmakları sertleşmeye başlamış siki üzerinde hareket etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dirty pretty
Fanfictionjungkook'un paraya ihtiyacı vardı. taehyung'un ise dikkatini dağıtmaya. mini fic