-як там наша Суні? - пробурмотіла мама Лі нахилившись до кішечки. Вона приїхала в той час як і обіцяла. Ще не роззувшись жінка взялась розглядати Суні.
З кімнати вийшли Хан і Лі молодший.
-привіт.
-Добридень.-нахилився в привітанні Джісон.
-привіт хлопці. Ви голодні?
-є трохи, ми вже давно снідали.- з занадто великою усмішкою на обличчі проговорив Мінхо, ніби вийшов з казино де виграв мільйон.
"Тепер зрозуміло де Мінхо навчився так смачно готувати. Виявляється, сім'я Лі занадто вже вправна на кухні."- захоплювався хлопець з набитими щічками їжею як більченя.
-гаряче. Тому обережно.- попередила старша Лі ставлячи свою тарілку на стіл. Сівши вона продовжила.- так як вам постійно потрібно на всілякі етери і тому подібне я вирішила забрати Суні. -тепер жінка перевела свій погляд на гостя. - Не знаю чи відомо тобі, Джісоне, про це, але я зараз живу за містом. Ми думаємо здавати цю квартиру в майбутньому, як остаточно сім'я заселиться в новому будинку. У вас скоро знову почнуться концерти з черговим камбеком, а за кішкою потрібен догляд.
- коли ти поїдеш з нею?-запитав батько цих трьох тваринок.
-сьогодні.
-тоді треба попрощатися з нею сьогодні як слід.- трохи засмучено, але з поставленою метою, прогомонів Хан.
Мама Лі лагідно всміхнулася хлопцю навпроти. Надпивши кави зі своєї філіжанки вона запитала дуже неочікувано:
- вас залишити наодинці?І тут Мінхо зібрав всі свої навички вироблені за роки шиперства і досить добре приховав емоції. На відміну від Джісона. Останній вирячив очі і навіть трохи привідкрив рота. Він вмить забув усі ті фанфіки і жарти про husband-ів, і не міг зрозуміти як вона може таке говорити, коли тільки пів години тому вони оголили душі один одному? і ось так просто їх викрили? Хоча це ж не вперше такі жарти в нашу сторону, то чому ж так тривожитись?
-ми підемо додивлюватись аніме?- попередив Мінхо перед тим як встати зі столу.- пішли, Ханні.
Від того, що Лі молодший назвав його ласкавим йменням той ледь не здригнувся. Зараз це звучало якось особливо. Не дивно чому.
-дякую, за обід.- вклонився у вічливому жесті до жінки зніяковілий хлопець.
Поки Джісон ходив до туалету, Мінхо у кімнаті вже залип в телефона з нахабною посмішкою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Суні, Дуні, Ханні та Дорі
Fanfiction- Хочу поцілувати тебе. - Це ти так вибачаєшся після того як вкотре наступив мені на ногу? Як підло з твого боку.- навіть тут вони не можуть не сміятись. У них є свій маленький світ. Світ Лі Мінхо і Хан Джісона. Це світ в якому дві людини доповнюють...