4. Близькість

311 28 6
                                    

1. Гіпертиреоз

-за симптомами ми можемо сказати,що у вашої кішки гіпертиреоз. Це надлишок щитовидних гормонів, простими словами. Але для підтвердження діагнозу ми повинні визначити гормон загальний тироксин.

-яке лікування цієї хвороби?-поцікавився господар кішки.

-постійне приймання препаратів ,щоб тримати захворювання під контролем. Другий варіант: хірургічне видалення. Або ж є варіант радіойодотерапії. Останні два дозволяють позбутись захворювання назавжди. - з цими словами лікарка закінчила огляд кішки та сіла за свій стіл з купою паперів. - видно, ви прийшли не запізно, хвороба тільки почала проявлятись. Кішка ще має нормальну вагу і шерсть з лікуванням швидко відновиться. І зараз я вам напишу які ще потрібно пройти обстеження. Можете записатися на них коли вам буде зручно в найближчі дні.- лікарка дописала на папірці останню абревіатуру і протягнула руку до хлопців.

Мінхо потягнувся забрати той список і тихо вимовив: "дякую Вам".

А ви не хвилюйтеся так, з вашою кішечкою все буде гаразд.- з цими словами жіночка ніжно усміхнулась в жесті підтримки.

2.
Вдома Мінхо вже відпочив як слід. Той факт, що він хоча б приблизно знає, що з його улюбленцем дає можливість відпочити.

На кухні клацнув вимикач плити і Мінхо почав викладати все на тарілки.

"Дивно. Він постійно поруч коли я готую. Особливо в такі рідкісні моменти як у мене вдома."

-Ханні!-з цими словами Лі попрямував до своєї кімнати де був його гість.-Ти будеш їсти? - двері були відчинені,тому без проблем увійшовши, той продовжив.-Я тобі приготував порцію.

-Так, вже йду. Дякую.

Хан підвівся з ліжка ховаючи телефон з інстаґрамною стрічкою в карман чорних шортів.

Мінхо поглядом провів того на кухню, стоячи біля одвірка.

"Атмосфера чомусь не стала легше після поїздки"- пробурмотів собі під носа господар дому.

На кухні гість всівся на своє улюблене місце.

-Зараз моркви дістану.

-та, дякую ще раз.

Мінхо подарував Хану турботливу усмішку.

-ти як?

-чому питаєш?-беручи в руки улюблену морквину запитав Джісон.- це мені потрібно питати чи ти гаразд після сьогоднішнього стресу.

Суні, Дуні, Ханні та Дорі Where stories live. Discover now