dOkUz

148 13 13
                                    

"Kanka bugün George ile işim var ya. "

"Haa peki daha sonra yaparız. Hoşçakal"

"Byee.. "

Sapnap Badboyhalo'yu aradı ama  cevap vermedi.

"Ooffff.. "

Can sıkıntısından patlıyordu. Abisi sevgilisiyleydi ve anneside öyle. Evde yatmak artık sıkıcı gelmeye başlamıştı.

Üstüne kalın bir şey giyip dışarı çıktı. Hava serindi. Kulaklığıyla biraz yürüyüş yaptı ve sonunda banka oturdu. Tam oturduğu sırada bacaklarına deyen şey ile yere baktı. Bir kedi bacaklarına sürünüp miyavlıyordu. Onu kucağına aldı ve başını okşadı. Tasması olduğunu o an fark etmişti.

"Adın Mia mı? Ne şirin bir isim. Bende Nick ama çoğu kişi Sapnap diyor. Memnun oldum"

Kedide memnun oldum der gibi miyavlayıp Sapnap'in kucağına yattı.

Sapnap etrafına baktı ama Mia'nın sahibi gibi birini göremedi. Daha sonra yanına birisi geldi.

"Merhaba. Rahatsızlık verdiğim için özür dilerim ama kedimi gördünüz mü? "

Sapnap kafasını kaldırdı ve mavi gözlere baktı.

"Bu sanırım senin kedin."

Mia'yı kaldırarak ona uzattı. Kalbi hızlanmıştı. Ama anlam veremedi.

"Oh teşekkür ederim. "

Karl'ın kediyi alıp gidişini izledi. Tıpkı kedin kadar güzelsin demek gelmişti içinden.

"Oooff ne oluyo bana. "

Kalkıp eve yürümeye başladı. Eve vardığında kapıda annesinin ve iki çift yabancının ayakkabısı vardı. Anahtarıyla içeri girdi.

"Anne? "

Annesi ve Paul salonda oturuyorlardı.

---------------------
AGA SİZ ŞAKA MISINIZ??

BU NEEEEE OA OAÇKO TEŞEKKÜRLER🙏🙏🙏❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍🤍BEN Bİ FİCİN BU KADAR OKUNCAĞINI TAHMİN ETMEMİŞTİM OA YAOYLAMALAR YORUMLAR FALAN FİŞMAN HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDER...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU NEEEEE OA OA
ÇKO TEŞEKKÜRLER🙏🙏🙏❤❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍🤍
BEN Bİ FİCİN BU KADAR OKUNCAĞINI TAHMİN ETMEMİŞTİM OA YA
OYLAMALAR YORUMLAR FALAN FİŞMAN HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM İYİ GÜNLER DİLERİM👋

Üvey Kardeş Mi? - karlnapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin