"George o iyi olacak değil mi? George o iyi olacak.. Değil mi? George cevap ver! ""E- ha efendim? "
Sapnap isyanla koridordaki koltuklardan birine oturdu. George'un aklı bir havadaydı ve kendisine cevap vermiyordu. Üvey kardeşi önemli bir ameliyattaydı ama George'un aklı bile burada değildi. Sahi, Sapnap aklından geçirdi. Üvey kardeş mi? Karl ne zamandır onun kardeşiydi? Doğru bugün ona çıkma teklifi edecekti. Süpriz kaza sonucu bu gerçekleşmemişti ve Sapnap kafayı yiyordu. Ne bir doktor vardı görünürde ne George onu yatıştıracak şeyler söylüyordu. Üstelik Dream burada bile değildi.
Sapnap, George ile arabayla
gelirmişti Dream dışarda arabayı park ederken Wilbur ve Quackity ise Suzie'ye haber vermeye gitmişti.İçeri neredeyse uçarak gelen Suzie yaşlarla dolu gözleri ile Sapnap'e baktı.
"Karl.. "
Dedi. Sadece..
Sapnap ayağa kalkıp ona sarıldı. Arkadan Wilbur, Quackity ve Dream yetişmişti.
Herkesin yüzünde bir hüzün vardı.
Doktor yarım saat sonra yanlarına geldi. Sapnap ve Wilbur ayağa kalktı hemen.
"Doktor bey. Karl nasıl iyi mi? Nolur bir şey söyleyin. "
"Evet iyi ama durumu kritik. Birkaç gün yoğun bakımda kalacak. "
Herkes bir nebze de olsa rahatladı. Tam olarak belli olmasa da yinede iyi bir gelişmeydi.
Sapnap yüzünü yıkamak için lavaboya gitti. Lavaboda iki küşi vardı. Rayn ve yardımcısı.
"Selam Sapnap nasılsın umarım iyisindir. Sevgilin nasıl. Umarım yaşıyordur. "
"Ne? Ne demek istiyorsunuz? "
"Hadi ama Sap. Bizi nasıl tanımazsın? Neyse bir zamanlar arkadaştık. Ayruca Karl'a aşık olduğunu biliyoruz. "
"Ne? "
"Evet evet herneyse. Küçük Karl ile uğraşmak oldukça zevkli olduğu için ona bir oyun hazırladık. Bir ölüm oyunu.. "
"Yani kaza.. "
"Bizim planımızdı evet. Ayrıca merak etme onu sevdiğini biliyor ölmeden önce söyleyelim dedik. İyi yapmışız dimi Mike? "
"Evet Ryan. Hatta o da seni seviyormuş. Bu konuşma yarış başlamadan önceydi. Sana açılmayı düşünüyordu. Malesef bu gerçekleşmeyecek. Sevgilin can çekişerek ölüyor Sap.. O ölüyor. "
"Ne.. Ama doktorlar. "
"Bu işte bizim tanıdığımız doktorlar olmasa kolay mı canım aa sende abartma... İntikamımızı soğuk alırız biz Sapnap. "
"Neyin intikamı? Neden Karl? "
Sapnap yüzüne akan yaşlarını sildi eliyle. Karl'ı kurtaramayacaklardı. Daha sevgili olamadan ölecekti.
"Paul.. Efendimiz Paul emretti. Karısı Kate, Karl yüzünden ölmüş. Ayrıca Karlın biyolojik babası kendisi. Belki tanıyorsundur. "
"Sizi alçak herifler. Hepinizin canı cehenneme! "
Sapnap hızla annesinin yanına döndü. Hepsinin ağladığını görünce anladı. Kötü bir haber..
Karl ile bir hayat yaşayamamıştı daha. Ona kıyafetlerinden vermemişti. Ona eteğin yakıştığını söylememişti. Datelere çıkmamışlardı. Daha uzun yaşayacaklarını sanıyordu Nick. Karl onu yarıda bırakmıştı. Daha açılamamıştı Nick. Böylece aşk olmadan bitmişti..
---------
Evet sırf bitirmek için böyle oldu. Mutsuz son olduğu için sory telafi için başka fic yapabilirim isteğe göre. Bir başka ficte görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeş Mi? - karlnap
قصص عامة*açıklama henüz yok ama yinede oku sen bu fici* karlnap ve dnf olacak diğerlerini belirlemedim Angst!!!