Murder at the big banquet table 2.

346 21 5
                                    


5 yıldız dedim ama dayanamayıp yb atıyorum 😘🌹😻


*********

Eğer bu fıçı sevdiyseniz bu bölümü de seversiniz.

(Anlatıcı)

Artık herkes ziyafet masasına oturmuştu. Hizmetçiler güzel yemekleri servis ederken uşaklar ise ince zarif bardaklara sular dolduruyordu.

Kral tüm bardakların dolmasını bekledi. Ve sonrasında kendi su dolu kadeh bardağını havaya kaldırıp diğer elindeki çatalla bardağa vurdu.

"Sevgili saray ailem ve sevgili konuğumuz mixxieffull'un gezgin prensi Han Jisung, sarayımıza ve soframıza hoş geldiniz efendim"

Jisun ayağı kalkıp saygılı bir şekilde eğildikten sonra geri oturdu.

Kral tebessüm etti.

"Ziyafet başlasın o zaman, afiyet olsun"

Herkes yemeğe başladı öyle lezziz ve mükemmel yemekler vardı ki Jisung yemeye doyamadı.

*******

Yemekler bittikten sonra kral karnını tutarak arkaya yaslandı ve içkileri istedi.

İçki bardakları geldi. Herkes içmeye başlamıştı. Ama jisung sabırsızlıkla kralın içkisini içmesini bekliyordu. Kral kadehi eline aldı. Ağzına doğru götürdü. Jisung sabırsızlıkla onu izliyordu.

Bir yudum aldı kral. Ve öksürmeye başladı.

"Öhhöğ öhhmğ"

Nefes alamıyordu yüzü kıp kırmızı olmuştu. Felix.

"KRAL KRALA BİR ŞEY OLUYOR AYLAK AYLAK BAKMAYINDA YARIM EDİN ADAMA"

Hizmetçiler ordan oraya koştururken kralın bilinci kapandı.

Felix babasının başında beklerken doktor geldi.

"Bir şey alerjik reaksiyon yaratmış. Ne olduğu bilinmiyor. Pek bir zamanı yok çünkü beyin damarları şişiyor ve çürüyor. Sonund- yani Malesef yakında ölebilir"

"Bunun bir tedavisi yok mu?"

"Malesef efendim yok"

"Ne yapacağım ben?"

*****

Bu kısa oldu kb aklıma bunlar geldi

Aklıma yeni fic fikirleri geliyor sanırım tutmayan fic leri silicem
Royal temalı ficler çok hoşuma gidiyor 😭🤘🏽

Sex in the royal palace | Jilix (Smut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin