∘•˚˚One night࿐

396 13 5
                                    


Hyunjin hala şoktaydı. Ne yapacağını bilmiyor boş bakış ve dolu gözlerle abime bakmayı reddediyordu. Ve bir an aklıma Jisung geldi. Bu kadar kargaşa, hüzün, mutluluk ve romantizim arasında nereye kaybolmuştu?

Hemen ordan uzaklaştım. Jisung'u aramak için sarayı gezdim. Mutfaktan sesler geliyordu. Müzik eğlence eşliğinde şefler Jisung ile birlikte kolkola girip dans edip Jisung a pasta yediriyorlardı.

İçeri girdiğimde herkes şaşırdı müziği durdurup özür dilediler ve hepsi işinin başına döndü. Jisung ise

"FELİX ŞUNU TATMALISIN AŞIRI GÜZEL!"

Dedi ve elindeki çatal ve tabakla yanıma gelip çatalı ağzıma soktu. Pasta gerçekten çok lezzizdi.

Anlatıcı:

"Napıyorsun sen?"

"İçerdeki bakışmalardan canım sıkıldı bende mutfağa geldim"

"Şuan daha önemli işler var jisung kendini topla ve içeri gel, sana bir oda ayarlanıcak. Bir kaç gece orada kalacaksın sonra doğru geldiğin köye"

"Köy mü?" diye sırıttı jisung.

"Adımı hiç duymadın değil mi felixciğim, elinizi uzatın lütfen majesteleri"

Felix elini uzattığında jisung, sanki bir mösyö gibi Felix'in elini lady eli tutar gibi tuttu ve öptü.

"Ben efendim, Han kraliyetinin gezgin, cesur ve namı değer ibne prensi Han Jisung elbet adımı duymuşsunuzdur. İki babam var yanlış anlama annem 2 evlilik yapmadı. Sadece babalarım ibne ve mirasın bir varisin elinde olması için maskülen olan babam bir hizmetçiyi pasif babamın bilgisi altında hamile bırakıp bir varis dünyaya getirdi. Ne trajikomik ama! Hah"

"Oh!"

"Yani isterseniz lady Mösyö, sizi ibne damadım yapmak istiyorum."

"Üzgünüm ama daha yeni tanıştık sayılır... Daha seni doğru dürüst tanımıyorum nede sen beni bana biraz zaman ver olur mu?"

"Tüm zaman senin bebeğim istersen bu önemli karar için dünyayı durdururum"

"Teşekkürler"

Felix hızlıca odasına gitmeye başladı. Büyük salona baktığında artık kimse yoktu. Tam odasına geçicekken abisinin odasından sesler yükseldi.

"Ahh, mhhn, ohh" *öpüşme sesleri*

Felix kapıyı biraz araladığında abisi ve hyunjin'i birlikte gördü onları mutlu gördüğü için sevinmişti ve yüzünde aptal bir sırıtma oluşmuştu. Arkasında bir nefes hisseti ve döndüğünde Jisung arkasındaydı.

"Sanırım kararını verdin hmm? "

"Hayır daha veremedim"

"Bak, bana takılırsan eminim kararını verebilirsin? Denemek ister misin? Bu gece Felix lütfen"

"Bilmiyorum red etmek istemiyorum ama kabulde edemiyorum"

"Hadi Felix sadece bir gece bana takıl sonra alışıcaksın ve hoşuna gidicek mutlu olacaksın ve benim olucaksın.. "

"Bilmiyorum kafam çok karışık ama belki" diyerek jisung'un gözlerine bakıp sırıttı.












Sanırım smut bölümü yarın atacağım

Sex in the royal palace | Jilix (Smut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin