Jisung, Felix'in odasına yavaşça kapıyı aralayarak girdi şöminenin önündeki yatağın yanında elbisesi ile arkası dönük duran felix'e yaklaştı. Hafifçe sarıldı. Alt bedenini biraz ittirdi ve Felix'in alt bedenine temas etmesini sağladı.Felix bu durum karşısında biraz ürktü, sessiz kaldı. Jisung, Felix'in boynuna yavaşca öpücükler kondurdu. Felix'i kendine doğru çevirdi. Çenesinden tutup dudaklarını birleştirdi. Bir eliyle Felix'in belini alt bedenine bastırmaya devam etti.
Felix yavaşca yatağa uzandı. Dudaklarını ayırmadan bir süre devam ettiler. Jisung'un elleri yavaşca Felix'in eteğinin altına girdi. Bacaklarını okşadı.
Felix ellerini Jisung'un sırtına koydu. Şuan ikiside sadece birbirini istiyorlardı. Jisung, Felix'in elbisesinin iliklerini açarken Felix, Jisung'un pantolonuyla ilgileniyordu.
Pantolonunu bacaklarından sıyırdı. Jis elbiseyi Lix'in üzerinden attı. İkiside tamamen çıplak olana kadar soyundular. En sonunda jis, Lix'in bacaklarını beline doğru tutturdu yatağın üzerinde dizlerinin üstünde duruken. Ellerine tükürdü.
Aletini biraz ıslattı ve Lix'in deliğinin etrafında ıslak parmağını gezdirdi. Hazır olduğunu hissettiğinde yavaşca bakire olan çocuğun deliğine oturtutdu.
Lix, jis'i yavaşca içine alırken minik iniltiler çıkartıyordu. Jis ise yeni başlıyordu. Bir ileri bir geri. Lix ağzını kapatıyordu. Ses çıkmasını istemiyordu. Bu çok zorlayıcıydı.
Jis dikkatlice devam ediyordu. İleri. Geri. İleri. Geri. Önce yavaşdı. Sonra hızlanmaya başladı. Yatak sarsılıyordu.
Lix kendini zor tutuyordu. Jis devam ediyor hala ileri geri yapıyordu lix'i yüz üstü çevirip kalçasını yukarı kaldırmasını, esneyen kedi pozisyonunu almasını istemişti.
Felix pozisyon aldığında Jisung ellerini Felix'in kalçasının üzerine koyup beline doğru oksadı. Kalcasının arasına ağzını yaklastırıp biraz daha deliğini ıslattı. Biraz aletine biraz test işlerine izini bıraktı. Ve sordu
"İyi hissediyor musun? İyi hissetmen için deliğini biraz daha ıslatabilirim"
Felix sessiz kalmayı tercih etmişti.
Jis ıslatma işlemini bitirdikten sonra biraz doğrulup Lix'in belini kavradı. Aletini deliğine denk getirterek yavaşca ittridi. İleri geri yapmaya devam etti. Lix dayanamadığını hissetti aleti neredeyse patlıyacaktı.
Ve bir anda her yere meni akın etmişti. Jis
"Bu kadar zevk aldığını söyleseydin seni zevkten deliye çevirirdim" diyerek güldü. Felix"Bu, bu gereksiz şey.. Siktir çok mükemmel"
"Ah konustun demek sonunda. Bir an dilini yuttuğunu yada ağzının yok olduğunu sandım. Ama o güzel ağızın bize lazım" diyerek tekrar güldü. Ve Felix'in içinden çıktı.
Ayağı kalkı. Felix aynı pozisyonda onu izliyordu.
"Hadi biraz daha eğlenelim"
Jis, Felix'in yüzüne doğru yaklaştı. Ve ağzını açmasını söyledi ne olduğunu anlamayan Felix ağzını açtığı anda Jis'in aletini ağzında hissetti.
"Sorgulama sadece em"
Felix aleti eliyle tuttu. Jis'in tek eli Lix'in saçlarının arasında kafasına baskı yapıyordu. Felix tuttuğu aletin ucunu yalamaya başladı. Önce dilini gezdirdi ucunda sonra derinleşti. Ve ağzının içinde aletinin etrafını diliyle turlamaya başladı. Jis elini biraz daha bastırdı.
Felix emmeye başladı içine çekiyordu.
Jis zevkten patlıyacak gibiydi. Jis ileri geri yapmaya devam etti. Lix alışmıştı.Felix geri çekildi. Jis yatağa oturdu ve Lix karşısında diz çöktü ve kaldığı yerden devam etti. Dili ile Jis'in aletini oynatıyor ve gezdiriyordu.
"SİKTİR, LİX ÖZÜR DİLERİM"
ve jis dayanamadı. Meniler Lix'in ağzında toplanmıstı
"JİS!"
Felix tükürdü.
"İkimizde boşaldık lix. Bence bu günlük bu kadar yeter"
"Tamam jis"
"Hey Felix"
"Sadece benim gün ve ay ışığım, sevgilim ve geleceğim olur musun? ""Bu bir çıkma teklifi mi? "
"Nasıl anlamak istiyorsun"
"Jis, seni seviyorum"
"Bende seni lix.. Benim olur musun? Bu gece bir olduk diğer günler, sabahları çift geceleri birbirimizin olalım"
Felix çıplak olan Jisunga yaklaştı parmağını göğüsüne kalbinin üzerine kuydu. Ve dudağına bir öpücük kondurarak.
"Gündüzler bizim olsun geceler zaten biziz Jis"
"İyi geceler şimdi giyin ve odana git ben buraları temizleyeceğim hizmetçiler şüphelenmesin"
"Bu evet demek miydi?"
"Evet demeli istiyorsan, evet bu bir evetdi jis iyi geceler seni seviyorum"
Jis pantolonunu ve gömleğini üzerine geçirdi ve odasına kaçtı.
Lix menileri temizlemek Le uğraşıyordu.
******
Jis odaya geldiğinde çok mutlu hissediyordu. Kendini yatağa attı ve Lix'i düşünmeye başladı. Hayaller kurdu. Ve uyuya kaldı.
Sabah uşaklar kapıları teker teker tıklatıp saraydakileri kahvaltıya çağırdılar.
****
Devam edicek
******
SİZCE NASIL OLMUŞ 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex in the royal palace | Jilix (Smut)
Fanfiction"Hey felix" "İyi hissediyor musun? iyi hissetmen için deliğini biraz daha ıslatabilirm" 𝐽𝑖𝑙𝑖𝑥, 𝐻𝑦𝑢𝑛ℎ𝑜