Chpater 15

497 46 0
                                    

בבוקר קמתי על הספה והארי לא היה שם כי הוא בטח היה צריך ללכת , נאנחתי ושפשפתי את עיניי. זכרתי את מה שהוא אמר לי אתמול ואת זה שהוא רצה להגן עליי..

רציתי לשאול אותו עוד המון שאלות שעברו במוחי אבל אני יודעת שרק עכשיו התחלנו להתחבר ואני לא רוצה להרוס את זה ישר אז כל דבר יבוא בזמנו.

קמתי מהספה ושמתי לב לפתק שהיה מונח על הספה.

"בוקר טוב פיית'. יצאתי לטפל בכמה עניינים ואני אחזור מאוחר יותר , השארתי לך פנקייקים ואת יכול להכין לעצמך קפה או מה שתרצי , יש את הכל במקרר"

שסיימתי לקרוא את הפתק , שמתי אותו בצד והלכתי לכיוון המטבח.

כמו שהוא אמר , הייתה שם צלחת פנקייקים שכנראה נועדה בשבילי ולא רציתי לשתות משהו חם אז מזגתי לעצמי שוקו קר מהמקרר.

התיישבתי בסלון עם הצלחת והכוס שלי והבטתי בטלוויזיה הכבויה בשיעמום. אולי לא בשיעמום כי הייתי עסוקה בלחשוב על מה שהאנשים האלה עשו לי.

ניערתי את ראשי ובלעתי את רוקי , זה עבר ואני לא רוצה לחשוב על זה יותר. אני גם לא צריכה כי אני יודעת שבשביל שום הון שבעולם אני לא אחזור לביקתה הזאת.

שסיימתי , פיניתי את הצלחת והכוס שלי לכיור ושטפתי אותם , הולכת לשירותים ומצחצחת את שיניי במהירות , לא היה כזה מוקדם בבוקר אבל גם לא היה כזה מאוחר.

שיצאתי מהשירותים , הסתכלתי בחדרים וזכרתי את החדר שהייתי בו. הבטתי בחדר הרחוק שהיה והתקרבתי אליו , הוא כנראה של הארי אבל למה הוא כל כך רחוק משאר החדרים?

היססתי אם להיכנס לשם , כי הארי ממש יכעס אם הוא יראה אותי בחדר שלו ללא רשות. הוא אף פעם לא אמר לי שאני יכולה להיכנס לשם והוא אף פעם לא אמר לי אפילו שקיים חדר כזה.

הסקרנות גמרה עליי אבל פחדתי להרוס את הכל ואני לא רוצה שנריב שוב ואז הוא ישתה ויאבד שליטה... כמו בפעם הקודמת.

חזרתי חזרה לסלון וחיכיתי עד שהוא יבוא , מנסה לחפש עיסוקים עד אז.

Harry Styles - A chance to loveWhere stories live. Discover now