part-1❤️💕luv at first sight

134 12 2
                                    

Characters:-
Lallawmsanga-18yrs(bot)
Lalnunpuia-16yrs(top)
Ziak nghal mawp2 ang:


Lawmsanga POV:

Zan dar 11 a lo rik chuan angai te bawkin ka bl story chhiar lai chu ka chhiar tui leh hle tawh,tragedy lam hi ka chhiar peih viau nangin ka tah belh em2 a,ka mittui a tling leh pam tawh,dar zat ka han en a 12am a ri thuak tawh,atukah thaw hma angai tih hriain ka phone ka off thim nghal a,chutia ka phone ka off thim veleh chuan WhatsApp message a lo thleng tih hriat takin a rawn ri tleng a,peih leh peih loh chuan ka han en a,number hriat ngai poh ni lemlo atang hian (hy) tih te hi ka dawng a,ka mut chhuah ve tawh em avang chuan ka reply lo in ka mut san ta zawk a....

Ka sawi thui hma in introduction lo nei zuai ila,ka hming chu lallawmsanga ni in kum 18 ka ni a,pawl sawm 12 ka zir mek,feet 5.5 chauh a sang ka ni,kum 16 ka nih atang hian ka than hi a tawp deuh hmak a,chu vangin pathian hnenah zantin ka san belh tawh dawn lo ami tiin ka tawngtai ziah a,a chhanna chu 'AW' ani tih hriat tak in kum 2 meuh chu ka than belh hauh lo...(apawilo ka cute tho🙂😂)
Ka tawi ang ang hian ka taksa pawh alian lutuk lo a,ka ngo a ka vun a mam tel bawk,mite chuan ka mit meng mawi an tih thu an sawi fo bawk.Kan chhungkua hi 6 ni in a te ber ka ni a,u mipa 1 leh hmeichhe 2 ka nei,kan upa ber hmeichhia hi pune lamah engineer a zir mek a,a dawt chiah in pasal neiin in a chhuahsan ve tawh bawk,ka u chiah mipa pawh in nupui neiin fa kum 1 mi an nei a,kan chhungkua min ti hlim thei hle,ka nu leh pa te hian sawrkar hna ve ve thawkin kan khawsak a harsa lemlo....


Zingni engmawi takin ka room tukverh chu a rawn chhun tle sar2 a, ka phone ka dap nghal vat,alo awm hauh lo,thu chhuak meuhin lukham hnuai te chu ka han chinglet a,chutah chhuat laiah chuan alo let ngat a,(heta tang ringawt pawh hian ka mangchhe lo lem lo ang tih chu in hre mai ang chu 🥲)ka phone ka han ena,ka mut tawh hnuah thianho group ah chuan an lo nawi nasa mai a,chutia chat ka en thlak zel chuan,nizan a message min lo send tu kha ka hmu hlawl,a dp ka han en a, kei aiin ala nau tih ka hre mai.Keipoh chuan ka hy let ve a,ka tho a ka mutna hnawk nuai mai,sanghal chinglet hrep hnu ang nimai awm a mawi chu ka han thlep tha sawk sawk a,inhnuai lamah chuan chaw ei tur in ka chhuk thla nghal a,kan awmpui chuan chaw ei alo siam mawlh2 a ka pui ve vat a,(kan awmpui ka ti tak na in,ka nu te nen hian unau ang mai a an in en avang in nute tiin kan ko mai thin,a awmna rei tawh vang hian tute nge a chhungte tih poh ka hrelo a,ka zawt ngai lem chuanglo),chutia ka va pui chu tuk dang ang bawkin min fak leh siam siam a,kan in nel in ka nutei te tak2 aiin kan in close daih zawk ani...

Skipppppp


School chu thaw hluam hluam in ka thleng tep a,dar ari tawh tih hriat takin an lo in line thap tih ka va hmu thei,ka tlanbo mai dawn mi aw ti ka in ngaihtuah mek lai chuan kan discipline incharge sir dinga chuan khalai mi kha hmanhmawh takin lo kal vat roh a ron ti vin tuar a,ka thinphu chu a rang ngei mai,amah hi pa lian pui mai,dul kiar tak leh lukawlh vek ani a,a lukawlh vang hian nge ni sam lamah a strick thei hle,in line naah hian a buk deuh chu an cut sak thin a,chutia min ron auh takah chuan hlauthawng leh thin phu dep2 in ka kal a,iva kal muang ve ala rawn ti tuar zui,ka va thlen chuan mi zawng2 hmuh theih turin zirtir tu te din kan thin na ah chuan min din tir a,ka zak lutuk chu ka mittui a tling piau a,hnuailam ka melh char2 ani mai,eng eng nge an puan pawh ka hre chianglo,ka zak lutuk kha,theih se chuan boruak karah khan in zeh bo mai ka chak,chutah ka hawi chhuak a,mi 1 ka hriat ngai pawh nilo class 11 ami,kei aia nau deuh tih tur hian min lo en reng a,ni zan a number hriat loh minlo be tu nen khan an in ang riau in ka la hre zui,a rawn nui sen sen a,hnuailam ka melh leh daih aa,ka lai deuh riau leh nghal.....

Lalnunpuia POV:ka hming chu Lalnunpuia ani a,kum 16 niin pawl 11 ka zir mek,feet 5.10 lai ka ni,kan chhungkua hi 4 kan ni,kei,ka nu leh pa leh ka pi kan nimai,ka pa hi higher principal niin ka nu hi highschool teacher ani bawk,an fa neih chhun tak meuh2 ka nih vangin min duat in ka duh apiang min tihsak ti ila a dik viau ang,amaherawhchu tuman an hrelo ka anpui ka duh tih hi,ka nu leh pa te ngei pawh in.....chulam chu lo duhtawk rih ila...thla hmasa lawk khan class 10 first ah ka pass ve hlauh a,sawrkar school tha ti a an sawi..Republic higher ah chuan ka in admit ve rawih a,admission kan tih ni chuan ka pa in min kalpui a,chhun dar 12 velah kan kal a,an lo lunch break an lo nei mek a,chutia school vel thlir a ka hawi kual lai chuan ka mit la tak mai ka han hmu ta,mipa ngo ving veng,hmai fai zet mai leh meng mawi em2 hi corridor ah chuan alo kal mek a,chutia ka thlir dauh2 lai chuan class XII ARTS,SEC-b tih ah chuan alut a,ka thlir ning lo ngei mai,ka chhungte nen a ka subject lak tur science kan tih vek tawh chu ka pa bulah chuan arts subject ka lak duh thu ka sawi a,ka pa chuan mak tih hmel deuhin,"science kha itui viau emaw ni ka tia" ati deuh ha a,kei lah pek chuan arts hi nuam ka ti zawk daih lom ka lo ti nui sen2 a....ka vawi 1 hmuhna avang lek a ka subject tui loh chutah history tih vel ka zir dawn chu ani sia,ka van chhuah dawn lo che em ka ti nui var var a...

Skippppppppppp

   School luh tangin kar 2 lai aliam leh tawh,ahma a ka mi hmuh(tun atang chuan ka duata kan ti zel tawh ang)pawh kha school tan tirh tangin vawi 3 chiah ka la hmu leh, naupang kan tam ve deuh hrim2 bawk a,a class leh sec hre tho mah ila kei aia a san avangin an class ah duh2in ka lut thei ngawt silo,arts ka lo la ta kher2 chu tiin ka inchhir tan viau,mahse a pawilo,ka duat a lo zir tawh vek ani tho tih te chuan kan in hnem leh rih thin a..ka hmuh khat em avangin vawiin chu school gate bulah lo chang teh ang ka ti a,dar rik tep pawh a a hmel ka hmuh loh vang chuan a kal tawh mi le,mahse a hmelawm ang ka hmu bawk silo ka ti rilru a,dar a ri dawn ngial tih chuan ka lut ta nge nge a,in line lai chuan sir dinga discipline incharge,atu ate pawh in a kan ngai nat loh chu a rawn au that2 a,school tlai an awm ani ngei ang ka tih rilruk lai chuan teacher te din kan na thin ka va en nak chuan ka duata chu lo ni rengin,azak tih akun deuh lap atang chuan a hriat theih,ka en char char lai chuan a rawn hawi chhuak a,amittui a tling pam tih ka va hmu thei a,ka khawngaih reuh hle,min rawn melh a ka lo nuih sen sen a,a kun leh nghal daih...chu sir dinga mai mai chuh ka va khawih chak ka hriat tham chuan ka ti sap a...

End of Lalnunpuia pov

Ka mit ana ltkkk

TO BE CONT......

My Hubby(mizo bl)Where stories live. Discover now