❤️💕pathian zarah aih

152 13 9
                                    

Ngaihnawm loh viau mahse min lo chhiar sak ve leh hram ru aw..💕

Lawmsanga pov:

Tum bar2 chung chuan class ah ka lut a,ka thut puipa chuan min lo fiam zawm nghal zat,amah hi hmeltha vuah mai,pa lian theng thawng feet5.11 zet ani,kei aiin kum 1 in anau zawk,kan 2 hian kan in kawm deuh chawt a,tu dang mah kan ngai biklo,ka aw hi nu lutuk ti a sawi tur nilo mah se ka chetzia vel leh ka thawmhnaw hak ah hi chuan anu ve lek2 thin,chuvang chuan in inngaizawng ami min ti tawk hi an awm ve leh nulh zel,ngaihzawng ang erawh in ka en ngai hauh lo thung,a hming tak hi Lalruatmawia ani.

Miss educare-i kan tih mai,amah tawka thinchhe ve tak chu a rawn lut a, respond your roll call/alam chhunzawm nghal mawlh2 a,roll no45 atih chuan ka bula thu chu ka va nghawk zeuh,
Ruata:present sir(ohh present miss)
Miss:lalruatmawia bawk maw!!!(tih pah chuan a counseling zui nghal mawlh2,ruata lah chu a lo nui thaw a,miss thinrim chuan)nui suh tum rawh a ron ti vin thak,,,(Ka insum theilo mai dawn a ka hriat avang chuan dawhkan chu ka bawh ta ringawt a,zing lamah engmah a thleng lo ang mai chuan ka hlim leh hle tawh....)

Lunch break a thlen chuan canteen lam panin kan in zui dun hnek2 a,thil ka order lai chuan ka thutna hnung lama min thlir reng tu awm ang hian ka feel deuh tlat,ka han hawi thut chu a hawisawn zawk hi ka va hmu hman,,tukin zing a in line na mi bawk kha ni...ka nui deuh suk a,,,,chutia ka melh tak char2 ah chuan min ron melh ve zeuh a,mahse hawisan leh nghal,naupang ho tak hi chu ka ti nui var2 a,ka order chu ka ei nghal mawlh2 a.....

End of lawmsanga pov/

Lalnunpuia pov:

Class lak ah pawh chuan ka rilru ka pe thei mawlh lo,zing lama ka mi hmuh chu ngaihtuahin ka lo nui leh var var thin,ahma zawng aiin vawiinah ka la hmutha leh nghal,ka thutpuipa lah chuan,enge i ngaihtuah a,iva hlim om vur2 ve ala rawn ti zui,chutah harchhuak zawk ni awm tak hian,in ti mitak fe in history teacher in lecture a pe mawlh2 chu ngaihsak awm tak hian kan thu tha a,ka ngaihtuahna erawh chu mi pakhat chiah ani thung...

Lunch break dar a ron ri ral2 a,(kan thian ho hi 5 kan ni a,kei,muana,fela,rema leh alex ate kan ni)canteen lam a thil eitur chuan kan inzui phei dem2 a,ka va lut chu akil lam deuh ah hian min hnungchuawn zawngin ka duata chu alo thu a,abulah chuan amah rual hmeltha tak mai hi alo thu bawk,alo be mawlh2 a,an nui dun leh karh2 thin,ka melh reng lai chuan a rawn hawi thut a,lehlam ka hawi vat...ka thinphu pawh a rang ngei mai,ka va hawi zeuh a min lo la melh reng chu ni in,ka hawisawn leh vat aaa...

Skipppppp


Lallawmsanga pov: School kan bang ka room ka thleng chiah tih chuan ka bag chu ka theh phei thuai a,ka phone chu en in khumah ka bawk thlawp,WhatsApp ka lut ciah tih chuan message a ron thleng veleh nghal chat a..kha naupang kha ani tih ka hre mai...

Nunpuia:ka number hi lo save ve la..
Lawmsanga:pathian zarah aih..
Nunpuia :hmm nge😕??
Lawmsanga:naupang lutuk...
Nunpuia:☹️☹️hmm,sual ee
Lawmsanga:ka lo save dawn nia naupang.
Nunpuia:naupang ka ni bawk lo o nang ai pawn ka lian zawk 😒..
Lawmsanga:save i duh chuan i hming sawia💅🏻
Nunpuia:nunpuia..nang😁?
Lawmsanga:lawma aww,ka inbual dawn photsss(data off a,a in thlak nghal zung2 a)


Skipppppp


Ka in bual zo ka in thlak mek lai chuan ka phone a rawn ri ral2 a,hmanhmawh taka ka va en chu khawvelngami alo in ti kiau mai,ner nang2 chung chuan ka la a"vawiin tlai chu chaw lo ei,la anute an awm dawn silo kei leh a u chiah ai mai a rawn ti nghal zat,,kei thleng sil paih lo ngang chuan ka lo yess rang khawp mai (kan hausa viau e ti lo chuan ka nu leh pa te hian tunlaiah inchhung khurah hmeichhe thawh leh mipa thawh awm hrang lo,inchhung chet hi chu tupawn thiam tur an tih a vangin kei pawh hi ka che nasa ve viau,,,) a u nen chiah an awm avang chuan ka la phur zual,a u hi tet te atanga crus deuh ngar2 ani....rang deuhin inhnuai a chhuk in ka nu chu chu ka dil a,lo phal ve mai bawk.....

Skippppp

Vawiin tlai chu ka puar ngei maii..ka chaw hmeh duh ber bawng sa kan leh rawtuai bai minlo hmeh pui a,,,,ka thiannu(ahming tak ruthy-i)u phei chuan kawr khat i ei zo ngei2 ang ti in min la fiam zuii,ka lo lai leh lek2,ruthi hian a u ka duh tih hi a hre vek a min fiam nan tak ala hmang ziah zui,dar 8 velah chuan min va thlah a,inchhung ka lut chiah chu thleng sil tur a awm leh awm loh ka melh zeuh,a lo awm leh tak hnurrr hi,, thla ka la a,status caption ah, chaw ei lo mah ila keini thleng sillers ho chuan kan hna kan thulh phah ve lo ka ti ve ngat...tum bar2 chung chuan ka sil nghal mawlh2 ka siloh chuan ka pa in keimah bak min hau leh dawn chuan loh vang anii....ka zawh veleh chuan room ah ka chho a,lehkha pawh zir ta lem lo chuan ka phone ka en nghal a,,,nunpuian min lo text zawm nghal zat...

Nunpuia:eitawh em?
Lawmsanga:aw,nang zawk?
Nunpuia:imm kham deuh chiah,enge i hmeh a?
Lawmsanga:vai pathian....
Nunpuia:maww??
Lawmsanga:mawl eee...bawnggg!!!
Nunpuia:hmm...vai ni mah ila hindu kan ni bik lo aww...😒😒
Lawmsanga:ohhh tihpalh,ka hre lo a 🥲(a hnar ngul sang vah leh a mit hmul a buk that em avangin mizo ani chiah chu ka ring lo deuh renga..ka hmuh tirh phat a ka mit latu em2 chu ani,,,a ngo ltk lo na a hang lutuk ti  a sawi tur pawh ani chuanglo...ahmel pa hrak chuan ka mit a la hle bawk...)
Nunpuia:ka nu hi vai ania ka pa mizo😁
(A rawn nui leh var var tawh)
Lawmsanga:aw anih chu...lehkha zir roh..i fail ang...
Nunpuia:ihhh...lehkha zir hma thil zawh che ka duh a😁
Lawmsanga:(hmm ka hre sa vek a ti rilru nuah2 a)eng? Lehkha zir tur tam naktukah nimai...
Nunpuia:ka hmuh tirh tang khan ka duh lutuk che a,min duh ve maila...🙈

Lawmsanga pov:chutia kan inbe tak chu rin ai takin a lo fel phian...a tawp lamah chuan zawhna min zawh duh thu leh min duh thu a sawi nghal a,seen ta mai lo chuan ka en reng,minute 2 hnu velah chuan,"heyyy zawhna ka zawh che chu,en liam ringawt suh ala rawn ti zuii...data chu ka off a ka dah daih...


Khati zawng kha ni le rih phawt mai teh se....

TO BE CONTINUE💕

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Hubby(mizo bl)Where stories live. Discover now