5.BÖLÜM

1.4K 67 4
                                    

Hilal 'in ağzından
Hocalarla beraber oturmuş çay içiyoruz  zil çalınca sınıflara girdik .

Akşama kadar derslere girip çıkıyorduk  eve gelince direk odama girmiş uyumuştum biraz uyandığımda yatsı namazı okunuyordu kalkıp abdest aldım ve
Yastı namazında kılıp yatağa girdim
Tam uykuya dalacakken telefona mesaj geldi açıp baktığımda ise erenden geldiğini gördüm

Whatsapp

Eren:abla sen kimle tanışıcaksın yaa he ve benim bundan niye yeni haberim oluyor.

Hilal:Eren derslerden kafanı kaldırsan haberin olurdu .

Hilal:hem sanane  kimle tanışacaksam

Eren:afbuyur ne demek sanane yaa

Eren:neyse görüşüceğiz seninle bunu

Hilal:kesin görüşürüz Eren hadi hayırlı geceler.

Eren:sanada hayırlı geceler.
Whatsapp 'tan çıkıp kendimi uykunun kolalarına bıraktım.

Kaan'ın ağzından
Çöpü attıktan sonra kitap okudum ikindi ezanı okununca onu kılıp biraz Yasin-i Şerif okudum.
Sonra  şu tanışıcağım kızı düşündüm acaba nasıl bi kızdı dış görünüşü ,sadece basit insanları etkiler , özel insanlar, iç güzelliği görür bunları niye düşünüyorum ben yaa tövbe tövbe .Neyse artık Cumartesi tanışmaya gidince görürüz o zamana kadar telefonum çaldı baktığımda ise albay 'ın aradığını gördüm hemen açtım.

Kaan: yüzbaşı Kaan alpaycı Eskişehir ,emret komutanım

Albay:Kaan yarına kadar burda olmalısınız timede haber ver  yarına burda olun acil bi görev var.

Kaan:tamam komutanım
Dedikten sonra kapatıp timi arayıp "acil görev" olduğunu söyledim    
Şimdi'de  eşyalarımı toplayıp odadan çıktım

Annesi:oğluşum nereye gidiyorsun

Kaan:anne acil görev çıktı hemen gitmem lazım.
Annemin bişey demesine izin vermeden  yanağını öpüp evden çıktım arabaya bindim bileti albay kapatır kapatmaz almıştım . Havalimanına geldiğimde uçağın kalkmasına 10dk varmış biraz oturduktan sonra anons yapıldı kalkıp hemen uçağa bindim.

Hilal'in ağzından
Sabah namazına kalkıp kıldıktan sonra kahvaltı yaptım hazırlanıp evden çıktım

Hilal'in ağzından Sabah namazına kalkıp kıldıktan sonra kahvaltı yaptım hazırlanıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


öğretmenlerle birlikte sonrada sınıflara dağıldık.

Hilal:evettt günaydın çocuklar

Hepsi günaydın demişlerdi dersi bitirdikten sonra
hocaların olduğu odaya gelince içeri girdim.

Hilal:eee bizim Esma nerde.

Ecem:canım Esma aşağı indi az önce.

Hilal:tamam Ecem saol.

Ecem:ne demek  canım.

Ecem ve diğer hocalarda görüşürüz deyip aşağı indim Esma banklardan birine oturmuş kurabiye yiyordu.

Hilal:bana yok mu ? Kurabiye

Esma:olmaz mı hadi gel sende ye

Esma'nın yanına oturup kurabiye çay keyfi yaptık.

Hilal: kim yaptı bunu

Esma:tabiki de canım annem yaptı.

Hilal:ay çok güzel olmuş ellerine sağlık Ela teyzemin.

Kızlarla sohbet muhabbet ettik sonra tekrar ders derken sonunda yatağa girdim ve uyudum.

Kaan'ın ağzından

Uçaktan iner inmez bi taksiye atlayıp karargaha gittim.

Karargaha gelince taksicinin parasını verip hemen içeri girdim beni tanıdıkları için hemen kapıyı açtılar bizimkilerin yanına gittim.

Burak:yaa komutanım tatilim yarım kaldı.

Tamer: lan daha geçen günde sıkıldım şu tatil bi bitseydi diyen kimdi.

Kaan:neyse beyler kesin goy goyu

Akşama kadar Burak yüzünden eğitim görüyoruz ,albaya yalakalık yapıyım derken bize kötülük etti ,şimdide çay içiyoruz,

Tamer:ee komutanım varmı birileri ?

Kaan:yok oğlum kim olucak.

Mert:daha bekarım diyorsunuz yani komutanım?

Kaan:yok daha belli değil.

Emir:nasıl belli değil?

Tamer:kim var lan senin hayatında.

Kaan:öyle değil işte annem bi kız görüp beğenmiş,illa tutturdu kızla tanış diye ,bende tamam dedim Cumartesi günü tanışacaktık ama nasip değilmiş.

Burak:kızı hiç gördün mü?

Kaan:yok daha ismini bile bilmiyorum
Maksat annemin gönlü olsun.

Mert:Kaan ya kız açık saçık biri ise lan hee?

Kaan:ne biliyim oğlum ,neyse hadi kalkın yatalım zaten yarın göreve çıkacağız .

Hepsinden tamam nidaları gelince hepimiz kalkıp ben odama onlarda yatakhaneler geçtiler. Sonra uyumuşum.

Hilal'in ağzından
Bugün günlerden çarşamba ve yavaş yavaş hafta sonuna geliyoruz inşallah bişey olmaz yani ne biliyim.

ben düşüncelere dalmışken telefon çaldı arayan annemdi telefonu açıp kulağıma dayadım.

Annesi:alo ,Hilal nasılsın kızım?

Hilal:iyim ,anne sen nasılsın?

Annesi:bende iyi kızım ,neyse ben konuya geleyim Hilal hani Cumartesi günü geliceklerdiya kızım o ertelenebilir.

Hilal:niye anne bişey mi? Olmuş.

Annesi:yok kızım çocuğun işi çıktığı için Elazığ'a gitmiş.

Hilal:tamam anne neyse ben kapatayım sonra tekrar ararım ben seni.

Annesi: tamam kızım hadi görüşmek üzere inşallah.

Annemi kapattıktan sonra derse girdim.

Ders bitince okuldan çıkıp kızlarla her zaman gittiğimiz kafeye gittim  kafe ye girince cam kenarında bi masada oturuyorlardı yanların gittiğimde ilk konuşan Esma olmuştu.

Esma:hoşgeldin

Hilal:hoşbuldummmm

Eda:nasılsın

Hilal:iyi ,siz

Esma:bizde iyi ee enişteden haber varmı

Hilal:ne eniştesi Esma  ,galiba tanışma ertelenecekmiş .

Eda:niye erteleniyormuş .

Hilal:annem aradı sabah çocuğun işi çıktığı için Elazığ'a gitmiş.

Esma:neyse tamam hem biz tatlı söylemiştik senin içinde tabi birazdan onlarda gelir.

İkimizde tamam dedikten sonra garson gelmişti tatlıları bırakıp gitti.

Bizde her zaman ki aktivitemizi yapıp  çay içip biraz daha oturduk sonra kalkıp eve gelip öğle namazımızı kıldım.



🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Bölüm nasıldı  inşallah beğenmişsinizdir .

Yorum yapıp oylamayı unutmayalım lütfen

Neyse yeni bölümde görüşürüz 👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker Yarenimiyim Ben ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin