Önceki Bölümde
"Belgende neden gay yazıyor?" diye
hızlıca sordu İzuku."Ne diyorsun amına koyim?" dedi Katsuki kaşlarını çatarak.
...
"Yargılamak için demiyorum! Resmî bir belgede yer alması saçma geldi sadece-" dedi İzuku ellerini sağa sola sallayarak.
"Ver şunu." dedi Katsuki, sinirli olduğu her halinden belliydi.
İzuku çekinerek belgeyi uzattı Katsukiye, sayfanın en sonunda "Not: Gay." yazıyordu.
"Hay amlarını siktiklerim..." dedi Katsuki belgeyi yere atarak.
"Takımdakiler şaka yapmaya çalışmışlar kendi akıllarınca, yeni bir insan geldiğinde rastgele birinin dosyasına yazıyorlar bunu. Ciddiye alma." diyip kestirdi attı Katsuki.
"T...Tabii." dedi İzuku belgeyi yerden alırken.
Katsuki hemen belgeyi elinden alıp masaya koydu, onun için bu "kusura bakma" demekti.
İzuku esnedi, parlak gözlerinden uyku akıyordu.
"Doktor, uyumalısın." dedi Katsuki.
İzuku ise Katsukinin yüzünden çok göğüslerine odaklanmıştı şu anda.
"Hı-hı..." dedi İzuku.
Katsuki ise hâlâ gözlerinin içine bakıyordu, hayatında ilk kez gördüğü, kendinden yaşça büyük ve cinsel yönelimini bile bilmediği bu adamın üzerine atlamamak için yapabileceği tek şey onun sakinleştirici gözlerine bakmaktı.
İzuku sonunda pes ederek yatağa girdi, üzerini örtmeden önce bacaklarını toplayıp büktü, zaten kısa olan şort tam kalçasının hizasında toplandığında Katsuki hemen arkasını döndü.
"Şaka yapıyorlar dedim doktor, yalan söylüyorlar değil." dedi Katsuki.
İzuku başta anlamasa da birkaç saniye sonra kafasında şimşekler çakarak üzerini kapattı.
"İ-iyi geceler..." dedi İzuku kafasını yastığa gömerek.
Katsuki yatağın ucunda oturdu,
"Kay." dedi sadece.
İzuku sessizce kaydı.
Katsuki yatağın içine girmeden sadece üzerinde uzandı, İzukuyu rahatsız etmek istemiyordu.
"İyi geceler." dedi sessizce.
...
Sabah 8 de çalan alarmı kapatmak için kalktı İzuku, uykulu gözleriyle alarmı koyduğu yeri arıyordu ama bir türlü bulamıyordu.
"Sikeyim ama ya... Bu gürültü ne?" dedi Katsuki yüzünü buruşturarak.
İzuku ise sendeleyerek yürüyor alarmı arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Daddy •BakuDeku /Yarım Bırakıldı
Romance☆daddy kink, smut, chill, basketball ★randomly, Texting-Düzyazı