6

525 45 105
                                    

Önceki Bölümde

''Seni tanımak istiyorum.'' dedi rüzgar sarı saçları arasında süzülürken.

...

İzuku anahtarı deliğe yerleştirmişti ki kalçalarının üzerinden sırtına kadar değen şişkinlikle titremeye başlamıştı, anahtarı çevirip kendini içeri attığını düşünürken nasıl olduğunu anlayamadığı bir şekilde kendini kapı ve Katsuki arasında bulmuştu.

Katsuki elini kapıya yaslayıp eğilerek İzukuyu öpmeye başlamıştı, bir süre sonra boynu tutulmaya başladığında İzukunun bacaklarını tutup havaya kaldırdı.

Bacaklarını Katsukiye saran İzuku ise yavaş yavaş karşılık veriyordu dudaklarına kapanan çocuğun amatörce dudaklarını ısırması onu çıldırtıyordu.

İkisi de sadece öpüşmenin verdiği kendine has olan hazzı hissetmek istiyordu, dakikalarca belki de nefes bile almadan öpüştüler.

İzukunun ağzının içine doğru akan metalik kan tadı Katsukinin de diline bulaşmıştı, ikisi de umursamıyordu kanın kimden geldiğini, sadece öpüşmek istiyorlardı.

Hâlâ kapıda olduklarını fark eden İzuku güçsüzce Katsukinin ensesindeki saçlarını çekiştirdi, Katsuki kaşlarını çatarak ayrıldı ondan.

Gözleri "ne oldu?" der gibi bakıyordu.

İkisi de konuşarak anın büyüsünü bozmak istemediği için İzuku sadece sessizce yürüyüp yatağa uzandı, ellerini belinin iki yanına koyup yavaşça şortunun lastiklerinin içinden geçirdi.

Şortunu biraz aşağı indirip durdu Katsukinin onu izlediğinden emin olmak için kafasını kaldırmıştı ki gördüğü tek şey anlık olarak beyaz tavan ve daha sonrasında yatağın başlığı olmuştu.

Daha ne olup bittiğini anlamadan kalçasına yediği sert tokatla birlikte kendisinin bile beklemediği tiz bir tonda inledi, sarışın adamın elleri şorta doğru kaydı; az önce İzukunun yaptığı gibi parmaklarını içinden geçirip yavaşça daha da aşağı çekti, kalçalarından soyulan şort kendi hâlinde bacaklarına düştüğünde giydiği benekli baksırı Katsukiyi güldürdü.

İzukunun karnının altına bir yastık koyduğunda tüm vücudu titremeye başlamıştı çillinin, yaptığı en küçük hareket dokunuş bile onu çok büyük etkiliyordu. Arsızlığı utangaçlığını yenmiş kendi kendine kalçasını havaya kaldırıp Katsukinin erkekliğine bastırmıştı.

Katsuki sakin kalmaya çalışarak çillinin ellerini birleştirip tek eline hapsetti, sarışının çıplak göğsü kendi sırtına değince bir kez daha Katsukinin cüssesini hatırlamış oldu İzuku.

Katsuki ağırlığını çok vermemeye çalışarak İzukuya eğildi, güzel tombul dudaklarını öptü yine; öpe öpe yavaşça boynuna geldiğinde refleks olarak boynunu yana doğru açtı çilli olan, her şeyi her bir zerresinde hissediyordu.

Sarışının bacakları bacaklarının tam arkasındaydı, göğsü sırtında yüzü boynundaydı tüm bedenini saran bedeni o kadar güzel hissettiriyordu ki...

Soluk beyaz teninde dokunduğu her yer yanıyordu, tüm gövdesi şevk ile titriyor ve seyiriyordu; derin nefesler alarak kendini sakinleştirmeye çalışsa da dizlerinin titremesini durduramıyordu, kendini yavaşça yatağa bıraktığında yüzünü yastığa gömdü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Make Me Daddy •BakuDeku /Yarım Bırakıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin