2.2

319 22 62
                                    

Yeni bölüm değildir.
2. bölüm bazılarınızda bozulmuş olarak görünüyor bazılarınızda normal o yüzden 2. bölümü tekrardan yaymladım 💀

Wattpad yorma be aslanım be...

...


Önceki Bölümde:

"A... Ah... Üzgünüm, size iyi geceler..." dedi ve kapıya yöneldi, kapı kolunu indirmişti ki Katsuki arkasından gelip kapıyı kapattı.

Sırtının arkasında duran göğsün inip kalkmasını bile hissediyordu İzuku.

"Salak mısın? Nereye gidiyorsun bu saatte?" dedi Katsuki sertçe.

...

"Bu gece burada kalacağınızı söylemediniz mi?" dedi İzuku anlamayarak.

"Dedim. Dedim de sen nereye? Fark etmediysen çift kişilik bir odadayız." dedi Katsuki dalga geçerek.

"Tek bir yatak var." dedi İzuku.

"Sen yat. Küvete alışkınım." dedi Katsuki umursamazca.

"Ne! Ama... Olmaz hayır, siz uyuyun ben geçerim yere!" dedi İzuku panikle.

"Benden daha büyüksün doktor, bana niye siz diye hitap ediyorsun?" dedi Katsuki.

"Çalıştığım insanlara böyle hitap etmem normal değil mi?" dedi İzuku.

Hâlâ kapının önünde olduklarını hatırlayarak kolunu kapıdan çekti Katsuki, birkaç adım geri gitti ve İzukuya yol verdi.

"Bana öyle seslenme." dedi Katsuki.

İzuku kendisine açılan yoldan yürüdü ve yatağın yanındaki sandalyeye kurdu bilgisayarını. Bugünkü maçı izleyip analiz etmesi gerekiyordu.

"Duşa giriyorum, bir boka ihtiyacın olursa otelin telefonu kapının sağında asılı." dedi ve hızlıca duşa girdi.

İzuku ise uyumayı düşünüyordu sadece.

Katsukiyle konuşmak onu yormuştu.

Tüm dikkatini maça vermeye o kadar zorluyordu ki farkında olmadan uyumaya başlamıştı.

Katsuki duştan çıktığında onu hâlâ maçı izliyor sanıp birkaç şey söyledi ancak geri dönüş alamadığı için sinirlenerek sandalyeyi çevirip ellerini sandalyenin üzerine koydu.

Uykusundan uyanan İzuku ise yerinden sıçradı. Anlık olarak nefes yuttuğu için öksürmeye başlamıştı.

Katsuki ise hemen sırtına vurmaya başlamıştı.

"Lan uyuyor muydun amına koyim!" dedi Katsuki endişeyle.

İzuku nefes alamayarak kafasını bacaklarının üzerine koydu, Katsuki ise kafasını elleri arasına alıp yukarı kaldırdı.

"Bana bak, bana bak! Sakin ol. Nefes al, bir şey olmadı sadece korkuyorsun. Nefes al, bana bak. Sakin ol evet aferin sana, böyle devam et aferin." dedi Katsuki İzukuyu sakinleştirmeye çalışırken.

İzuku nefes almaya başladığında dönen sandalyeyi yatağa kadar çekti ve yatağa oturdu Katsuki.

Şimdi göz göze bakabilirlerdi birbirlerine.

Bir eli hâlâ İzukunun kafasını tutuyordu,

"Hay amına koyim... İyi misin şimdi?" dedi Katsuki.

İzuku kafa salladı sadece.

"Bekle." dedi ve hızlıca yataktan kalktı Katsuki, küçük mutfakta su bulmak o kadar da zor olmamıştı.

Elindeki suyu İzukuya uzattı ama İzukunun kolunu kaldıracak hâlde olmadığı aşikârdı.

"Lan tutsana bardağı." diye gürledi Katsuki.

Bardağı İzukuya tutturmaya çalışsa da bir türlü tutamıyordu İzuku, öleceğini sanmıştı. Transta gibiydi şu anda.

Katsuki yavaşça(!) bir tokat attı İzukuya, eli İzukunun kafasından büyüktü.

"AH!" diye bağırdı İzuku.

"B-BU NE İÇİNDİ!?" diye bağırdı İzuku. Yaşaran gözlerinden damlalar düşmemek için savaşıyor gibiydi.

"Sonunda bir ses çıkardın!" dedi Katsuki rahatlayarak.

"Az daha ölüyordum be!" dedi İzuku gözyaşlarını tutamayarak.

Yüzü sinirliydi ama göz yaşları bu siniri yumuşatıyordu.

Öffledi Katsuki, elini uzatıp gözyaşlarını sildi.

"Geçti tamam ölmedin. Nerden bileyim uyuduğunu beni siklemiyorsun sandım." dedi Katsuki sakince.

"Si...Si...NE-NEDEN ÖYLE BİR ŞEY YAPAYIM BE! HAYVAN MISIN CEVAP VERMİYORSAM BİLE BÖYLE Mİ DAVRANILIR İNSANA?!" diye bağırdı İzuku.

Ve fark etti, Katsukinin yalnızca bel havlusu ile durduğunu...

Yutkunarak kafasını çevirdi, yanaklarını şişirdi, yaşından utandı.

"25 yaşında adamsın 20 yaşındaki çocuktan tahrik oluyorsun İzuku!! Aklını başına topla! Hem ne alaka bu durumda ya..." içinden kendi kendine konuşuyordu İzuku.

Katsuki ise ona bakıyordu gözlerini bile kırpmadan.

"N...Neye bakıyorsunuz?" dedi İzuku ona bakmadan.

"Bana böyle seslenme dedim." dedi Katsuki sertçe.

"Off... Neye bakıyorsun?" dedi İzuku yanaklarını daha çok şişirerek.

Katsuki gözlerini devirip sandalyenin kolundan çekip yatağa yaklaştırdı, İzukunun çenesinden tutup kendisine çevirdi.

"Çocuk musun doktor, ne bu tavrın? Yüzüme bakmaya utanıyorsun diyeceğim neredeyse."dedi alay ederek Katsuki.

Şok içinde Katsukiye döndü İzuku, kulakları hafif kızarmıştı ama Katsukinin gözünden kaçmamıştı bu hafif kızarıklık.

"Yarın öğlene kadar dersim yok. Sen yat, ben yerde yatarım." dedi yataktan kalkarken.

"Olmaz! Sporcumun yerde yatmasına asla izin veremem."dedi İzuku.

"Zaten sığmazdım, takıl kafana göre." dedi Katsuki ve çantasından uzun gri eşofmanını alarak banyoya girdi.

İzuku da hemen kendi pantolonunu çıkartarak şortunu giydi, hava sıcak olduğundan geceleri kullandığı beyaz pamuklu crobu da üzerine geçirdi.

Crop hemen göğsünün altında bitiyordu, pamuklu olduğu için de yumuşacıktı.

İzuku saçlarını tel tokayla yanlara sabitledi, o sırada Katsuki de çıkmıştı banyodan.

İzukunun üstünü değiştirmiş olduğunu fark ettiğinde ona bakmamak için gözlerini kaçırdı ama İzuku bunun için herhangi bir çaba göstermiyordu.

Az önce çıplak olan bacaklara bakmadığına pişman oluyordu, çünkü üzerinde kıyafet varken bile bu kadar kalın ve kaslı bir bacağı çıplak hâliyle görememek üzücüydü ona göre.

Eşyalarını yerleştiriyor gibi yaparken çaktırmadan İzukuya baktı, dizlerinin çok üstünde şortu hafif kaslı bacaklarını çok güzel sergiliyordu, üzerinde ki crop ise ayrı bir seviyeydi.

"Aptal mısın Katsuki? Senden kaç yaş büyük adam, saçma sapan şeyler düşünmeyi kes sikik." diye kendi içinden düşündü Katsuki.

"A... Ihh şey... Katsuki?" dedi çekinerek İzuku.

"Buyur?" dedi Katsuki, ismini söylediğini kendi kendine not alırken.

"Yanlış anlamazsan, yani gerçekten kötü hiçbir amacım yok seni yargılamak haddim bile değil gerçekten-" diye geveledi İzuku.

"Uzatma İzuku, ne var?" dedi Katsuki sinirlice.

"Belgende neden gay yazıyor?" diye hızlıca sordu İzuku.

"Ne diyorsun amına koyim?" dedi Katsuki kaşlarını çatarak.

-----------------------------&&&

Bölümün yazıları bozulmuş,
tekrardan yayımladım

Make Me Daddy •BakuDeku /Yarım Bırakıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin