Neler olduğuna dair kimsenin bir fikri yoktu. Bu ani olay karşısında çok şaşırmışlardı. Beklenmedik bir şeydi sonuçta. Yellow yaptığı çalışmalar üzerinde emin bir şekilde konuşuyordu. Böyle bir hata verilmemesi gerekiyordu. Normal şartlar altında.
Second endişeli bir şekilde önce arkadaşlarına sonra etrafına baktı. Alan'ın bu olaydan bir haberi olup olmadığını merak ediyordu. Bilgisayar ekranının önüne geçti ve Alan'ın odasına baktı. Kesinlikle yaratıcısından bir iz yoktu. Yani bunu yapanın Alan olmasına imkan yoktu. Zaten eğer o yapsa bile neden yapsın ki?
Second'ın diğer arkadaşlarıda onun yanına toplandılar. İçlerindeki o gizemli korkuyu her ne kadar göstermek istemeseler bile biraz korktukları belliydi. Bilgisayar ana menüsünü araştırmaya başladılar. Herhangi bir sorun olabilir miydi ki?
Tüm güncellemeler yapılmıştı ayrıca bilgisayarın çalışma durumu da iyiydi. Blue açık olan bir site var mı diye baktığında bir şey göremedi. Green ise indirilen dosyaları kontrol edip virüslü olan bir uygulama var mı yok mu diye kontrol etti.
Yellow cihazın güvenlik paneline ilerleyip güvenlik duvarının yıkıldığını görene kadar her şey normaldi.
"Arkadaşlar, bunu görmelisiniz!" Diye seslendi Yellow arkadaşlarına. Vakit kaybetmeden diğerleri denileni yaptılar. Hepsi güvenlik panelinin durumuna bakıyorlardı.
Green aralarında ilk söze başlayan oldu. "Ne yani birisi güvenlik duvarını kırmış olabilir mi?"
"Başka bir seçenek olmamalı. Güvenlik duvarını her zaman açık bırakırız bu yüzden herhangi bir zarar gelmezdi. Ama bu sefer işler karışık." Yellow cevapladı.
Bir anda önlerindeki sayfanın kapanmasıyla hareketsiz kaldılar. Tekrardan masaüstü ile karşılaşmışlardı. Ve bunu yapabilecek hiçbir şey görmemişlerdi.
"Windows'un hatalarından biri olabilir mi?"
"O zaman bilgisayar çökmez miydi...?"
Yellow bilgilerini kullanarak tekrardan aynı yere giriş yapmaya çalıştı. Ama erişim tamamen engellenmişti. Tekrardan güvenlik panelini açamıyordu. Bu onun biraz sinirini bozmuştu.
Ardından imlecin hareket ettiğini gördüler. İmleci hareket ettirenin Alan olduğunu düşündüler ama ortalıkta Alan'ın olmadığını görünce endişelenmeye başladılar.
Kendiliğinden hareket eden bir imlece karşılardı.
Green merakını gizleyemedi ve diğerlerine merakla sordu. "Neler oluyor?"
Second derin bir nefes aldı ve ona cevap verdi:
"Hacklendik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacked - AvA/AvM (Alan Becker)
FanfictionSıradan bir gün olduğunu düşünüyorlardı. Ta ki birisi onların bilgisayarını hackleyene kadar. Alan bilgisayarına hiç bir şekilde erişemiyordu. Bilgisayarı kurtarabilecek tek kişi artık onlardı. The Second Coming, Red, Blue, Yellow ve Green. Bunu nas...