Bu bölüm ve diğer bölümlerde rütbe değişikliği vardır...
Keyifli okumalar dilerimBen Nehir Asrın, Albay Kayra Asrın'ın prenses kızı, babamın yaklaşık 3 yıl önce teröristler tarafından girdiği çatışmada kaçırıldığı haberini aldık babamın ne ölüsünü, nede dirisini bulmuşlardı. Şehit değildi ama düşman elindeydi babam, yks sınavından aldığım yüksek puanla masa başında çalışıcakken bir delilik yapıp ailemden gizli bir şekilde askeri okula katıldım. Elimi kolumu sallaya sallaya giremeyeceğimi bildiğim yere babam'ın konumunu kullanarak amacıma eriştim evet artık askeri okula kayıt olmuştum.
Aldığım zorlu eğitimler, saatlerce suyun altına kalmam, çöl sıcağını aratmayacak şekilde yerlerde sürünmem . Silah atışları, ok atışları her çeşit eğitimi her gün tamamlıyordum bu çıktığım yolda kimseyi düşünecek kafada değildim.
Aldığım eğitimler sırasında annem ve abimi karşımda görmeyi beklemiyordum yüzüm kan içinde kollarımda bacaklarımda morluklar ve derin çizikler vardı dağılmış halimle karşılarındaydım. Yanlarında ise babam'ın sırt sırta verdiği. Göktuğ komutan duruyordu oldukça sert bakışlarıyla. Evet Yarbay Göktuğ Kılıç'ın haberi olmadan burda aylarca herkesten gizli eğitim aldım.
Askeriyenin baş komutanıyla sıkı sıkı konuştum kendisi inat etti ben daha da inat ettim inadımdan dönmeyeceğimi anladığı an beni gizli bir şekilde askeriye okuluna aldı.
Şimdi sıra yüzleşmekteydi kararlıydım babamın içinde, komutasını yürüttüğü Ateş timi'nin içine girip babamı bulacaktım. Hızlı bir şekilde yanıma gelen Göktuğ komutana döndü bakışlarım tam karşımda durup bağırarak konuşmaya başladı.
" Nehir sen ne yaptın? Bu yaptığın delilikten başka bir şey değil, bu senin yapabileceğin bünyenin kaldırabileceği bir iş değil kendine gel ve derhal çık askeriye'den çocuk oyuncağı değil bu iş, komutanımın emanetsin bana."
Evet yaptığım delilikti ama zerre gocunmadan acıyan omuzlarımı dikleştirerek herkesin önünde bağırarak konuşmaya başladım, bağırdığım kişinin Üsteğmen olması dışında bir sorun yoktu.
" Babam kayıp lan benim, napsaydım aldığım puanla masa başında oturup babamı bulmanızımı beklemeliydim yıllar oldu naptınız buldunuz mu babamı he buldunuz mu nerede babam? Sorarım size komutan, Kayra Asrın nerde? Şehit mi bilmiyoruz yaşıyormu bilmiyorum napsaydım he siz söyleyin napsaydım düşman elinde babam düşman. Babamı bulucam, babam'ın olduğu o ateş timin içine gireceğim, zorsa zor işkence ise işkence ben Asrın'ın kızıyım çık mı dediniz bacadan girerim ama bundan dönmem döndüremezsiniz. "
Annem duygusal gözlerle bana bakıyordu biliyorum yaptığımın normal bir şey olmadığını doktor olmaktı hayalim kendi odam kendi bilgisayarım kendi masamda ismim yazsın istiyordum ama ama hayallerim babamla birlikte benden uzaklaşıp gitti şimdi tek istediğim babamı bulmaktı yapamayacağımı söyleyen herkese neler yapabileceğimi göstereceğim.
Asker kızıyım ben, babam eğer canı uğruna şehit düştüyse vatanı için çıktığı bu yolda emanetini sırtlamam boynumun borcuydu. Etraf ölüm sessizliğine büründü komutan'ın bakışları derin bir şekilde bana döndü öfkeli mi yoksa sinirli mi asla anlayamıyordum. Bakışlarını benden alıp anneme baktı zavallı annem yüzü kıpkırmızı şekilde bana bakıyordu yeni yeni bakışlarım abim'e döndüğünde gururla bana bakıyordu yüzünde tatmin edici bir gülüş vardı gülüşüne karşılık vererek bende gülümsedim. Derin sessizlik kendini korurken arkamdan gelen sesle dikkatim tamamen dağıldı."Cesaretine hayran kaldım küçük hanım, sesinle yeri göğü birbirine kattın ama unuttuğun bir şey var yaşanan durumdan ailenden gizleyerek yapman hata hemde büyük hata ayriyeten burası ağır ve özel bir okul sıradan bir sınav puanı bile seni buraya almazken sen baba'nın mevkisini kullanarak buraya katıldın lakin aile'nin izni olmadan bir dakika bile burda kalamazsın sadece annenin izni bile kurtaramaz seni her bir aile fertlerinin izni olması gerekecek çıktığın yolda sen önce Allah'a sonra bize emanetsin." Karşımdaki sesin sahibi buraya girmek için yalvardığım adamdı bu, yoksa babamın konumunu kullanarak girdiğimi ondan başkası bilmiyordu ama şuan mevki ile girdiğimi artık bilmeyen kalmadı.