10.Bölüm Küçük Kız Çocuğunun Kalbi

44 9 89
                                    

Selamlarrrrrrrrrr

Yine bennnnnnnnnnnnnnnn

Sınır 10 oy 200 yorum (az koydum bu sefer okuyan var ama oy azzzzz neden ya nedennnnnnnnmm)

Neyse keyifli okumalar (bölüm uzunnnnn baya )

Be Adam
Yaşlı amca=Ve Sen
Seni o Gökyüzüne ben koydum
Mabel matiz=Sarmaşık

💗

Derler ki ; Kader bir kere ağlarını ördü mü onun elimden vezir olsa padişah olsa bile kurtulamaz .

Kaderin kırmızı ipliği bir defa o serçe parmağa dolandımı bıçak bile kesmezmiş .

Kader miydi bizi bir araya getiren ?

Yoksa

Biz miydik Kaderde bile yanyana gelmeyi başaran ?

Şuan karşımda ki manzara hem komik hem de çok tatlıydı ama el atmazsam birazdan kan çıkardı burda .

Gökayla birlikte onların evine gelmiştim sabah Gökayın babası arayıp bir iş toplantısı için Ankaraya gitmek zorunda olduğunu  ve dün gece sabaha karşı uçağa bindiğini söylemişti o yüzden evde o ,ben ,Ada ve okan tek vardık .

Ona annen evde o zaman dediğimde yok annem vefat etti demişti onun adına çok üzülmüştüm ..

Şuan ise  o bana sen Adanın odasına git ben bize su alıp geliyorum demişti...

Susamıştım o yüzden tamam deyip bende Adanın odasına gittim Gökayın tarif ettiği şekilde ama gördüğüm manzara beni durdurdu o odaya girmeme .

Adanın odasının kapısının önünde oturarak sırtını kapıya dayamış bir adet Okan ve ...

Ve onun kucağında küçücük kalmış bir şekilde yatan Ada...

"Okan.."dedim omzuna dokunarak mızmızlanıp Adaya daha fazla sarildi..

"Okan "diye bir kez daha fısıldadım bu sefer hafifçe gözlerini açtı Adada kıpırdamaya başladı.

Bir an ikiside nerde olduğunu idrak edememiş olacak ki etraflarına baktılar .

Sabah bizimde onlardan farkımız yoktu hatırlarsan Masal..

Sabah... Neyse konu şuan ben değilim .

"Günaydın ahaliii ne bu hallll evde çocuk var çocuk !"dedim

Bu evde şuan çocuk vardı yani daha dikkatli olmalılardı .

"M-Masal .'dedi ve hemen okanin kucağından kalktı Ada ama hemen kalkması ve galiba dün almış olduğu içkiden dolayi başı dönmüştü Okan benden önce atılıp tuttu kolunu ve o anda bir şey oldu ..

Ayak sesleri geldi ben burdayım ,okan burda ,Ada burda geriye Gökay kaliyor ...

"Gökay geliyor sizi hala dünki kıyafetlerle görürse sorgular ."dedim ve cevap vermelerini beklemeden ikisini Adanın odasına itip kapıyı kapattım ve Gökayın geldiği merdivenlere döndüm .

"Ne çocuğu ?"dedi bana bakıp

Ne çocuğu lan ??

GİZLİ SATIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin