Selammmmmmmmmmmm
Nasilizzzz bakemmmmmmmm.
Evettttttt ve o meşur annnnn 17 oldummmmmmm eyyyy Ahaliiiiii!!!
Duysun cümle alem jdjdjdjjd.
Neyse keyifliii okumalarrr :)
10 oy ve 70 yorum :)
Funda arar=Yak gel
Kolpa =Unutmadım
Emel müftüoğlu =Hovarda🤭
Elinizde tek bir kibrit olsa.
Karanlıktan korktuğunuz için yolu mu aydinlatmak için kullanırsınız?
Yoksa
Karsinizda soğuktan tir tir titreyen bir çocuk için ateş mi yakarsınız ?
Ben o tek kibriti mi o çocuk icin harcayıp kendimi en büyük korkuma teslim etmiştim ...karanlığa ...
Benim o cocuk üşümesin diye heba ettiğim o kibriti baska biri hiç acımadan kırmıştı ..
Sonra da o çocuğa bir battaniye bana ise bir meşale vermisti ..
Ama o kocaman meşale benim o çocuğa verdigim kibritim kadar değerli degildi çünkü ben orda kendimden vazgeçip onu seçmiştim ..
Bana kocaman bir meşale vermesi benim kibriti mi kırdığı gerçeğini değiştirmez di .
Gökay benim kibriti mi ,Vicdani mi ,kalbimi kırmıştı .
Babam gibi ...
Sonra o kırıkların üzerini tek bir Özürle kapatmaya çalışmıştı .
Yine babam gibi ...
Babasi tarafından ilgi görmeyen kizlarin babasi gibi adamlarda ilgi aradıklarını okumuştum bir kitapta ..
Ben o kizlardan miydim ? Oysa yillardir onlardan olmamak için babam gibi olan adamlardan uzak durmustum ...
Bunu zaman gostericekti babam gibi olup olmadığını ...
Ve yine zaman gösterecekti Kizlarin annelerin kaderini yaşayıp yaşamadığını ...
Gökayı o olaydan sonra hiç görmemiştim bir daha okula gelmemiş hiçbir derse girmemişti .
Şuan ben ise okuldan çıkmış eve doğru yürüyordum her adim attığımda bacagimda ki yara ve belimde ki kemer izleri canimi yakıyordu .
Ama eve varmassam erkenden annemin cani daha çok yanicakti bunu da biliyordum .
Bizim gibi çocuklar babası kucagina alsin diye uyumuş taklidi yapmaz ,yapamaz..
Bizim gibi çocuklar annesinin beli ağrımasın diye uyuyor numarasi yapmanin aksine uyumamak için direnir ...
Bizim gibi çocuklar kavgaya karışıp arkamda babam var diyip atıp tutamaz .
Bizim gibi çocuklar annesi başkasının babalarindan laf yemesin diye zorbaliga ugrasa bile ses çıkarmaz.
Bizim gibi çocuklar asla cocuk olamaz .
Bizim gibi çocuklar ilgiye uzak ama sevgiye muhtaç büyür Sevgi icin kalkan elin bile tokat için kalktığını sanip elini yüzüne kapatır .
Yalpalaya yalpalaya düşe kalka da olsa eve varmistim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ SATIRLAR
Teen FictionKütüphaneden aldığın tek bir kitapla başına ne gelebilirki? Okul kütüphanesinden aldığı tek bir kitap Masalın hayatını baştan sona degistiricektir . Ne zaman bunu önleyebilir Ne yer Ne de kişiler ..