Merhabalarrr efenimmmmmmmm.
Efe demişken efeler üzer efeler kapatilsin benim kardeşimde dahil .
Konu ne ara efeye geldi bilmiyorum ama diyeyim dedim 😵
Neyseeee.
Evetttt yeni bölümle geldim normalde okunma artmadan atmiycaktim tabi yorumda ama atmak istedim benim CANIM kitabimmmmmmmm.
Bu bölümü geçen bölüm en çok yorum yapan. KurabiyeCanavar2 Hesabina hediye ediyorum :)
Diğer bölümü de yine en cok yorum yapana hediye edicem :))))))))
Vote sınırı koymaya karar verdim desem 🤧
500yorum ve 15 oy gelmesse diğer bölümü atmiycamgggggggggg
Pamuk eller klavyeye diyorum o zaman
Keyifli okumalar
Herkes buraya en sevdiği emojiyi koysun (🤧benim buuu)
Gel göğsüme sığ yarim
Kahraman Deniz =Ben yola gelmem
İrem Derici=Acemi BalıkOrtaokulda bir öğretmenimiz vardı aşk ne demişti ?
Sadakat
Güven
Sevgi
Birliktelik
Mutluluk
Huzur
Onu görünce kalbinin hızlanmasıBoyle cevaplar vermistik ama içimizden bir çocuk şu her sınıfta olan sessiz çocuk.
O başka bir şey demişti bence aşk yok hocam demişti.
Nasıl? demişti hocamız yüzündeki merak ve hayranlık ifadesiyle .
Yok işte hocam heves var,sevgi var ama bence aşk yok demişti sonra devam etmişti Aşk kitaplarda anlatıldığı gibi iki güzel söze iki dokunuşa tav olmak değil.
Diyorlar ki,
içinde bir kıpırtı olurmuş aşık olursan ben yemek yerken de oluyor .
Her gün onu göresin dokunasın geliyor benim her gün anneme de dokunasım geliyor.
Sevdiği kadın için makber şiirini yazan abdulhak hamit tarhan bile sevdiği kadının kırkı çıkmadan başka bir kadınla evlenmedi mi?...
O zaman biz ne aşkından bahsediyoruz ki .
Rapunzel masalı anlatılırdı küçükken bize rapunzelin saçları da sevdiği adam yüzünden kesilmemiş miydi?
Diye sordu hoca ayağa kalktı bu sorunun üzerine "o zaman leylayla mecnun,Ferhatla şirin onların ki aşk değil mi?"diye sormuştu .
"Öncelikle hocam soruya soruyla cevap vermek haksiz olduğunuz bir konuda kendimizi savunma mekanizmasıdır ayrica Leylanın sokağında ki bütün köpeklerin gözlerinden öptüğü soylenir mecnunun psikologlara göre bu bir davranış bozukluguyken edebiyatçılar bu davranışın önünde saygıyla egilir." demişti .
"Bana göre bu kadarı takıntıdır aşk değil ."diye son sözlerini söyleyip yerine oturmuştu hoca cocuga gururlu bakmıştı ama konuşmamıştı .
Çok merak etmiştim neden gururla baktığını şuan anladım 17 yaşıma girerken .
Çünkü hocada biliyordu aşkın olmadığını aslında insanların sevgiyi fazla kaçırıp karşı tarafa takıntılı olduğunu ve insanların bunu normlalleştirerek aşk dediğini ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ SATIRLAR
Novela JuvenilKütüphaneden aldığın tek bir kitapla başına ne gelebilirki? Okul kütüphanesinden aldığı tek bir kitap Masalın hayatını baştan sona degistiricektir . Ne zaman bunu önleyebilir Ne yer Ne de kişiler ..