2.Bölüm Kader Oyunu

106 21 92
                                    

Sizleri çok bekletmek istemedim ve hemen yazmaya başladım .

Size uzun bir bölümle geldim :)

Gerek instagramda olsun gerek burada olsun öyle güzel yorumlar yaptınız ki evin içinde sırıtarak geziyordum bir ara bu boyle olmaz diyip halay bile çekmeye kalktım iyiki varsiniz .

Kitabın kapağını begendiniz mi ben çok beğendim bir okuyucum yapmış ona da burdan cokkk teşekkür ederim ben yapicaktim bir ara ama arkadasimiz benim için yapmış 💙🧚🏻‍♀

Sizi çok tutmuyorum ve iyi okumalar diliyorum .💜

Bol bol yorum yapmayi ve oy kullanmayı unutmayın .

Emir can iğrek =Nalan
Can koç= Ben gökyüzünü tutamam
Fikri karayel=Yol

Yaraları olan kızların yaralarını babalarının hep kapattığı söylenir ya yarayı açan babasıysa...

İnsan bazen yaralarını sevmez yaralayandan ötürü.

Ben yaralarını sevmem mesela ne küçükken babamın cam küllüğünü kırdım diye sırtımda söndürdüğü sigara izlerini,

ne arkadaşlarımla dışarı çıkmak istedim diye 'Sen orospu mu olcan başıma 'diyip kemerle döverken bıraktığı izleri,

ne de annem hamileyken ona vurmasın diye 8 yaşımda minicik ellerimle onu engellemeye çalışırken ellerimi acımasızca tırnaklayıp ellerimde hala geçirdiği için tirnaklarin izini .

Ben vücudum da sadece annemden bana gecen sırtımda ki doğum lekesini severim çünkü vücudum da babamin yapmadığı tek iz o .

Karşısında durduğum bina bile bana hem yabancıydı hem yalancı .

Benim ve annemin ağlama seslerine de bu bina şahit olmuştu sanki hiç bir şey olmamış gibi insanlara iyi aile pozu çizmek için zorla güldüğümüze de.

Aynanın karşısına geçip annemin morluklarını kapattığına da bu bina şahit olmuştu annemin ilk evlendiginde kusursuz olan ,morluk olmayan haline de .

Kapıyı açıp yavaş yavaş merdivenleri çıkmaya başladım küçükken annemin bizi terk etmeye kalktığında arkasından kucağımda 1 aylik kardesimle koştuğum merdivenleri .

Evin kapısının önüne gelince kapıyı açtım ve içeri girdim babamın sevgilisi olduğunu öğrendi diye tam burda sırt üstü düşen ve 6 ay yatalak kalan annemin düştüğü yerde .

Evin her tarafi benim için farkli anılarla doluydu ama güzel anılarla değil ...

Her şeyi bir kenara koydum yine ve her zaman ki gibi hiçbir şey olmamış gibi davrandım .

"Annemmm"diyip koşarak mutfağa daldım bizim hatun yaprak sarma sarıyordu .

"Nerdesin kız anca gez hiç deme annem evde tek başına iş yapıyor ona yardım edeyim "dedi annem o bana kızabilirdi hatta dövede bilirdi sesim çıkmazdı o bizi terk etti ama ben onu çoktan affettim bile .

Sonuçta kim gençliğini onu aldatan onu döven bir adamın çocuklarına bakarak geçirmek ister ki ...

Ama annem geçirmek istemişti bizi terk etmeye kalkmıştı ama anne yüreği ya kucagimda ki mete'nin ağlama seslerine dayanamamıştı belki de benim sessiz ağlayışlarıma...

GİZLİ SATIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin