Prolog

67 9 5
                                    

Nie od dzisiaj wiadomo, że w Yokohamie paręnaście lat temu postrach siała Podwójna czerń, dwójka nastolatków o tak dobrze grających ze sobą zdolnościach, że w jeden dzień ze swojego miasta mogli zrobić pole bitwy. Kto tylko im podpadł nie dożył następnego dnia. Chuuya i Dazai nie zawsze się dogadywali, mimo pasujących do siebie zdolności oni całkowici się od siebie różnili. Osamu, zawsze z humorem żartowniś, który w głębi siebie był przerażającą maszyną do mordu wykorzystywaną przez swojego szefa. Nakahara, poważny i agresywny rudzielec, tak naprawdę czuł się samotny bo nikomu nie mógł zaufać po tym jak zdradzili go przyjaciele. Dwie tak odmienne od siebie dusze zmuszone były ze sobą współpracować, po czasie zaczęli się do siebie przywiązywać choć żaden z nich tego nie przyznał. Dla Chuu najważniejszy był on sam zaś dla Dazaia jego najlepszy przyjaciel Oda. W momencie kiedy Sakunosuke odszedł cały świat bruneta zawalił się. W jego głowie cały czas krążyły ostatnie słowa przyjaciela i jego prośba do niego, a przed oczami miał  codziennie widok umierającego Odasaku w jego ramionach. Chcąc spełnić ostatnią wole zmarłego odszedł od Portowej Mafii i zaczął uczciwe życie w Agencji Detektywistycznej. Z dnia na dzień udał się do gabinetu Moriego i oświadczył, że odchodzi. Nie pożegnał się z nikim, w tym także ze swoim partnerem. Tym samym słuch o Podwójnej czerni ucichł, a dwójka młodzieńców stała się dla siebie obcymi ludźmi. Co mogłoby się wydarzyć gdyby znowu się spotkali?

----------------------------------------------

Zaczynamy z nową opowieścią o Dazaiu i Chuu!! Wrzucam wam prolog, czekajcie na pierwszą część, którą postaram się napisać jak najszybciej. Bardzo chętnie wysłucham waszych rad i pomysłów! Jeśli zauważycie jakiś błąd to od razu mi powiedzcie, postaram się poprawiać to na bieżąco. Do zobaczenia w części pierwszej ;) 

Wasz Xene ♡

„Zraniona róża" |~|soukoku|~|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz