,,Fél kezével még mindig átkarolt, és óvatosan maga felé húzott.A döbbenettől még reagálni sem tudtam,de amikor egy pillanatra megállt,várva,hogy mit szólok a dologhoz, és a szemembe nézett,én hajoltam közelebb hozzá. Megcsókolt! Te jó ég! Ott álltunk szétfagyva,petárdazajjal körülvéve,az eget betöltő tüzijázékok alatt, és megcsókolt!(...)"
Anyu-szóltam utánna,amikor meghallottam a Basket Case-t. Cortez csengőhangja.-Csak ezt felveszem,utánna mobil se kell,ígérem soha többet!-könyörögtem,bár elég kevés esélyt láttam rá,hogy megszán.
-Ez az utolsó! Két perced van rá!-mondta egy kis habozás után,fenyegetően,közben nekem nyújtotta oda a készüléket és kiment-Remegő kézzel vettem át,majd egy nagy sóhajtás kíséretében felvettem.
-Szia Cortez!-köszöntöttem a fiút,a sok sírástól orrhangon
-Reni...-kezdte, nem jelent jót. Rám nézve legalább is. -Arra akartalak megkérni,hogy a dologról ne szólj senkinek. Főleg Vikinek ne. Nem szeretném elrontani a dolgot vele egy ilyen hülyeség miatt.-mondta rideg,komoly hangon.
-R-rendben-biccentettem és próbáltam nem elbőgni magamat a füle hallatára.-Köszönöm,hogy értem jöttetek-mondtam elhomályosodott tekintettel,majd hozzátettem suttogva-Boldog újévet,Cortez!-Majd letettem,bár hallottam,hogy belekezdett még egy mondatba,de nem érdekelt. Már nem.Lerogytam a babzsák fotelembe,majd eszméletlen zokogás tört rám.
------------------------------------------------------------
Háromnegyed tizenkettőkor még mindig sírtam. Úgy döntöttem,hogy átbőgöm magam az újévbe,mert miért is ne,amikor apu nyitott be,hogy jöjjek le,mert nem sokára éjfél van.
-Apu...-szóltam utánna reménykedve,mire felém fordult kérdő tekintettel.- Pótvacsora?-kérdeztem
-Talán majd máskor.-felelte,majd kiment.Még sosem mondott nemet. Sírás reloaded. Éljen-éljen! Végül csak éjfél előtt pár perccel mentem le két szóra,majd visszamentem a szobámba.
Én lúzer,aki azt hitte,hogy egy olyan srácnak,mint Cortez,jelent bármit is az a csók...Mindezek mellett barátnője van,Reni hogy gondoltad?! Vagy b opció akarsz lenni?(Tuti kapok Kingátol egy fejmosást,ha kiderül és ez biztos szerepelni fog a mondókájában...) Nem csak Virággal romlott meg a kapcsolatunk,ezáltal a szüleimmel is. Hülye Cortez! Kellett neki értem jönnie!
Sőt! Kellett nekem elmennem,egy olyan koncertre,amit a hátam közepére nem kívántam,csak azért,hogy gyertyatartó legyek.
Oké inkább alszok. Ez lényegében az én hibám. Miért mentem el?:(Ellvás előtt Cortez szavai visszhangoztak a fülemben:
"...Egy ilyen hülyeség miatt."
|Új év 5/-1***:új év új én. Ja,de nem nálam
|Cortez 5/0:Most nagyon nem szeretem! Na jó...de,de ez titok
|Cortez 2.0 5/-5*: ,,Cortez körüzenet küldött: Boldog új évet! C" Pff,de nagylelkű valaki!
YOU ARE READING
Mi lett volna ha...SzJG ff[Szünetel]
FanfictionMi lett volna,ha Reni anyukája megengedi,hogy felvegye Corteznek a telefont? Vagy ha esetleg Reni Gombával,vagy Arnolddal jön össze? Ha Reni és C nem szerencsétlenkedik? Mi lett volna ha... Ez egy olyan sorozat,ami a SzJGerek felvetett "na de hogy l...