~ 7 Bölüm ~

296 27 4
                                    

"Bana benim için, hayatını ver."

Xiao Zhan yavaş yavaş nefesini ayarladı ama yüzü yine kafası karışık görünüyordu, Wang Yibo'nun niyetini
sorguluyordu. Wang Yibo öpücüğünü
reddetmediğini ve onun yerine ona sarıldığını ve karşılık verdiğini anlayınca aklını kaybettiğini hissetti.

Xiao Zhan'ın kafası karıştı ve kendini Kendi bile anlamadı, Wang Yibo'yu neden reddetmediğini bilmiyordu,
vücudunun neden Wang Yibo'ya bir tepki verdiğini bilmiyordu. Wang Yibo ile dört kez sevişmişti ve Wang Yibo buna gerçekten istediği gibi davranmıştı.

İlk seviştiklerinde Xiao Zhan vücudunun her yerinde acıdan başka bir şey hissetmiyordu, bu yüzden ölebileceğini düşündü.

İkinci sefer de farklı değildi, vücudu reddetti ama Wang Yibo tatmin olana ve ona izin verene kadar tüm rahatsızlığa katlanmak zorunda kaldı.

Üçüncü sefer o kadar da farklı değildi, sadece Xiao Zhan, Wang Yibo'nun yumuşamaya başladığını hissetmeye
başladı, sadece ona dokunduğunda değil, acıdan şikayet ederken Xiao Zhan'ı dinlediğinde, Wang Yibo Xiao Zhan'nın sesini duyunca durdu ve yavaş oldu.

Sonra Sun Enxi ile tekrar karşılaşmadan önceki gün sevişmişlerdi.

Xiao Zhan, Wang Yibo'nun yaptığı her hareket onu rahat hissetmeye başlayınca delirmiş olabileceğini düşündü, ta ki daha önce üç kez yaşadığı acı sadece bir tutam bırakınca ya kadar, artık hasta mı hissettiğini yoksa bundan hoşlandığını mı ayırt edemez olmuştu.

Xiao Zhan her zaman yaptığı gibi Wang Yibo'ya durmasını söylemekten başka bir şey söylemedi ama Wang Yibo onu daha da derine ittiğinde Xiao Zhan aniden hiçbir şey düşünemez oldu, vücudu her zamanki gibi tepki verdi, reddetmediler bırakın acıyı hissetmeyi, sonunda bundan zevk almaması gerektiği için
ağladı, bedeni Wang Yibo'yu kabul etmemeliydi, birbirlerini sevmeden bunu yapmamalılardı.

Xiao Zhan içini çekti, Wang Yibo ne demek istediğini anlamış gibi görünüyordu.

Wang Yibo aslında intikamının alınmasından başka bir şey istemiyordu ama o ve Sun Enxi'nin işi bitmişti, peki
Wang Yibo neden konuşmaya ve kafasını karıştıracak saçma sapan şeyler yapmaya devam ediyordu?

"Bunu neden yapayım?"

Wang Yibo'nun kaşları çatıldı, Xiao Zhan sert bir bakışla sorusunu tekrarladı.

"Bunu neden yapayım? Teslim olayım sana?"

Wang Yibo, Xiao Zhan'ın arkasındaki duvara çarparak Xiao Zhan'nı şok etti ve eskisi gibi tekrar dövüleceğini düşündü.

"Çünkü bunu istiyorum." Wang Yibo öfkeyle tısladı. Xiao Zhan hemen cevap vermedi.

Xiao Zhan'ın gözleri, Wang Yibo'nun ne dediğini anlamıyormuş gibi görünen, önünde duran Wang Yibo'ya bakarken kısıldı.

Wang Yibo gibi zengin insanlar her zaman istedikleri her şeye sahip olabileceklerini mi düşünüyorlardı?

"Hayatımın geri kalanında kendimi satmaya hiç niyetim yok, o yüzden beni bir eşya gibi satın alamazsın."

"Öyleyse neden gitmiyorsun?"

Xiao Zhan'ın kaşları çatıldı, "Ha?"

"Kafamdan çık."

Xiao Zhan, Wang Yibo'nun kendisini duvarla arasına kilitleyen elini iterek, "Ne saçmalıyorsun? Çekil önümden,"dedi.

"Seni öptüğümde reddedemezsin."

Wang Yibo'nun sözleri Xiao Zhan'ın adımlarının durmasına neden oldu. Xiao Zhan duyduğu kelamlarla kırmızı bir yüzle Wang Yibo'ya baktı.

Wang Yibo, Xiao Zhan'a doğru eğilirken alaycı bir şekilde gülümsedi, çenesini tuttu ve onu yukarı bakmaya zorladı.

His Till We Lose |Yizhan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin