Biz tamamen zıttız. Sevdiğimiz şeyler tamamen zıt. Kişiliğimiz tamamen zıt. Hatta ve hatta sevmediğimiz şeyler dahi tamamen zıt. Nasıl yaptım bilmiyorum ama tamamen zıttım olan kişiyle tanıştım ve ona aşık oldum.
Bu kaderin bir oyunuymuş gibi hissettiriyor bana. Taehyun ve ben her ne kadar yakın arkadaşlar olsakta gün geçtikçe ona karşı duyduğum hisler daha da yoğunlaşıyordu. Biz bu kadar zıtlık içerisindeyken ona açılma hayali bile kuramıyordum.
Eğer reddedilirsem ve aramızdaki tek şey olan dostluğumuzda bozulursa aynı olan tek şeyimiz olan arkadaş grubumuzda darbe yerdi. Bu benim gözümü hep korkutmuştur ve işte bu yüzden asla bir adım atmamışımdır Taehyun'a.
Onun sarı saçlarına karşı benim siyah saçlarım. Grupta en kısa olan boyu ve benim en uzun oluşum. Bunlar basit zıtlıklar aslında ama onunla uzunca konuşabileceğim ortak bir noktamız dahi yok. Onun ve benim müzik zevkimiz, spor zevkimiz ve hatta kitap zevkimiz bile zıt. Asla oturup ortak olarak sevdiğimiz bir konu hakkında konuşamıyoruz.
Bu beni üzmüyor değil fakat o arada sevdiği şey hakkında heyecanlı heyecanlı konuşurken onu dinlemeyi seviyorum. Dikkatimin üzerinde olması hoşuna gidiyor bence. Kimin gitmez ki?
Ama hâl buyken benim içe dönüklüğüm ve onun oldukça sosyal biri olması da önemli bir etken. Oldukça geniş bir çevresi var. Benim ise beş kişiden oluşan arkadaş grubumdan başka tanıdığım yok denebilir.
Ama arkadaş bile olsak en azından bu konuda Taehyun'a sahip olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Özellikle bu satırları günlüğüme yazarken ve cümleleri noktalarken kenarda duran telefonumun ekranında Taehyun'un isminin çıkması beni çok mutlu eder.
Hepimizi genelde arar ve ne yaptığımızı sorar ama bunu bana karşı daha çok yaptığını düşündüğüm ve belki onunda bana karşı boş olmadığı umutlarına kapıldığım çok zamanlar olur.
Duygularımız konusunda bile zıttız biz. O beni arkadaş gibi görürken ben onun için daha farklı şeyler hissediyorum. Ama ne kadar zıt olursak olalım ikimizde zıtlıklarımızla özeliz. Mavi portakallı gazoz gibiyiz, zıt ama tatlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Orangeade || taebin
FanfictionMavi portakallı gazoz gibiyiz, zıt ama tatlı... ... [düz yazı, minific] 040923 - 040923