Third Sip

99 26 23
                                    

Yeonjun kendini toparlamış, kafasında ve kalbinde olanları kesinleştirip Beomgyu'dan ayrılmıştı. Birbirlerine aşk hayatları konusunda iyi gelmediklerini ve Beomgyu'ya aşırı davrandığını fark eden Yeonjun bu hissettiklerinin aşk dışı şeyler olup sadece sahiplenme hırsına sahip olduğunu anlayabilmişti.

Şimdiyse eskisi gibi arkadaş olarak devam ediyorlardı. Sanki hiç sevgili olmamış gibilerdi. Birbirlerine hiç o şekilde bakmamış ve hiçbir şey yaşanmamış gibilerdi ya da öyle davranıyorlardı, bilemem. Her ne kadar mutlu gibi görünselerde bir taraftan içlerinde bir burukluk var gibiydi de.

Tabii kolayca bu hale gelmemişlerdi, aradan birkaç ay belki geçmişti. Bu süreçte Kai, Beomgyu'yla oldukça iyi ilgileniyordu. Taehyun ve benim açımdan Beomgyu'yu sevdiğini görebiliyorduk fakat henüz yeni ilişkiden çıkan Beomgyu'ya hislerini söylemek ona göre doğru değildi bu yüzden de bekleyecekti. Ayrıca ayrımcılık yapmamış Yeonjun'un da yanında olmuştu Kai.

Taehyun ve ben ise bu zaman içerisinde gerek kelimeler gerek hareketlerle arkadaşlarımızla ilgilenmiştik. Ve sanki değilmişiz gibi Taehyun'la daha yakın hissediyordum kendimi. Ben teması çok seven biri değildim ama o bana artık daha çok temas etmeye başladığında buna sessiz kalıyor ve kızaran yanaklarımı gizlemeye çalışıyordum.

Taehyun ise bunu fark ettiğinde kıkırdıyordu duymadığımı sanarak. Ben adım atmaya çekinirken o flört etmek konusunda tereddüt etmiyordu ve bu şekilde benim bazı şeylerde kafamın allak bullak olmasını sağlıyordu. Biz adım atma ve hislerimizi göstermede bile zıttık açıkçası.

Blue Orangeade || taebinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin