Film:Issız Adam
Şarkı:Anlamazdın-Ayla Dikmenİşlerimi hallettikten sonra Eser'in evine gittim.Eser benim erkek arkadaşımdı.Kapıyı çaldım.Eser kapıyı açtı ve beni içeri buyur etti.Hemen mutfağa geçtim.Eser'in annesi sarma yapmıştı.
Dikkat!:Bu sahne Issız Adam filmine göndermedir.Sarma sahnesidir.
Sahra:Geçen gün bitirdiğimiz o tencere var ya.Annen hiç üşenmemiş biz vapura binmeden önceki sabah uyanmış yaprak sarma yapmış biliyor musun?Küçük dolaba koydum yiyin dedi.
Dedim ve içinde sarma olan tencereyi çıkarttım.
Sahra:İster misin canım sende?
Dedim ve bir bardak çıkardım.
Sahra:Bence sen zaten isteme ben bunun hepsini yerim.Ya da iste ben bunun hepsini yersem hastanelik olurum.Kücükken olmuştum bi kere biliyo musun?
Dedim ve bardağa meyve suyu koydum.
Sahra:Halam bi tencere yapıp dolaba kaldırmış.Annem,halam,teyzem hepsi uyuyolar.Öğlen uykusundalar.
Dedim ve sandalyeye oturdum.
Sahra:Sıcak,yaz zaten.Bende şeyden, oyundan gelmişim.
Dedim ve tencerenin kapağını açıp bir sarma aldım.
Sahra:Sokaktan.Sen hepsini otur devir bitir orda.Ekmekle falan yiyorum yani.Ondan sonra bi karnım ağrımaya başladı.Ölüyorum ama...
Sırtını duvara yaslamış olan Eser bir anda
Eser:Sahra ben ayrılmak istiyorum...
Donakalmıştım.İçeceğimi bitirdim ve ayağa kalktım.Gözlerimden yaşlar geldiğini hissediyordum.Eser'in karşısına geçtim.
Sahra:Neden hiç şaşırmadım diye düşünüyorum...
Ağlamamı durduramadım.Aģlamaklı bir sesle
Sahra:Ben aslında biliyodum.Sadece seni korkutmamak için engel olmaya çalıştım ama...
Ağlamamı durduramıyordum.
Sahra:Ama insan neden bildiği bi şeye ağlasın ki?
Sahra:Ağlamıycamm...
Sahra:Niye koştun ki bu kadar peşimden?
Sahra:Neden ya neden?Olmıycağını biliyodun niye uğraştın ki?Yapamıyacağımı biliyodun niye ya?
Karışık duygular yaşıyordum.Hem üzgündüm hem kızgın.Ağlayarak
Sahra:Ağzına sıçıyım ya ben senin.Ağzına sıçıyım senin.
Dedim.Sandalyeden kalktım ve kapıya doğru gittim.Eser'e iyi bir tokat attım ve evden çıktım.Bir kaç dakika sonra arkamdan gelmeye başladı.Bense bir köşede oturup ağlıyordum.
Eser:Sahra,Sahra,Sahra,Sahra iyi misin canım?
Sahra:Git gittt
Dedim ve oturduğum yerden kalktım.Binadan çıktım.Eser hâlâ peşimden geliyordu.Kendimi geri çektim
Eser:Sahra,Sahraaa.Saçmalamaa.Sana vurucak değilim.
Ağlamaktan gözlerimin kızardığıni hissediyordum.
Eser:Sahra sana söylemem gereken bişey var.Ben seni haketmedim.Ben seni hiç bi zaman haketmedim.Şimdi üzülüyosun ama bir gün hayatında doğru insanı bulduğunda bana...
Sahra:Bana teşekkür edeceksin.Birinizde başka birşey söyleyin be.Hangi diziden bu?Seksenlerin Amerikan dizilerinden mi?
Eser:Sahra...Ben çok şey yaşadım...
Çok şeyi tükettim... Kendimide,hayatı da,herşeyi... İflah olmam ben.Kanımda bir mikropla yaşıyorum.Kimsenin hayatına dahil olmak istemiyorum.Böyleyim,böyle geldim,nedeni yok.Neden arama.Keşke bir nedeni olsa,bende bilsem ve değiştirebilsem.Eser:Ama şunu bil.Sen hayatımdaki en güzel şeydin.Bunu unutma...
Dedi ve elimi tuttu.Elimi geri çektim.
Eser:Eğer biraz yardımı olacaksa...
Sahra:Çok yardımı oldu,çok sağoll.Birşey söyliycem sonra gidicem
Sahra:Karda donmak üzeresin.Uyumak tatlı geliyo ama öldüğünün farkında değilsin.
Dedim ve gittim...
Bu bölüm full Issız Adam'ın ayrılık sahnesiydi.Okudugunuz için teşekkürler.Beğendiyseniz oy ve yorum yapabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Aşıklar
Teen FictionBir avukat olan Sahra,Barış adında bir grafik tasarımcısı ile tanışır.Sahra birilerinden kaçarken yanlışlıkla Barış'ın evine girer.Ailesini sevgilisiyle tanıştırmak isteyen Barış bir gün önce sevgilisinden ayrılmıştır.Sahra'yı evinde görünce ona bi...