"Özür dilerim Sanghyuk, özür dilerim..."
Yağmalanmış, savaşın esiri olmuş toprak üzerinde kendine bastırdı küçük bebeğini, kraliçe. Kokusunu içine çekti. 4 aylık bebeğini bırakmak zorundaydı bir yabancıya. Korumak zorundaydı onu. Bebek onda olduğu sürece mümkün değildi bu.
"Kraliçe Eunji, gitmemiz gerek! Acele edin lütfen!"
Onu uyaran, ona seslenen askerlere dönüp bakmadı. Gözleri kapalı bebeğine sarılıyordu sadece.
"Ona gücüm yettiği kadar iyi bakmaya söz veriyorum kraliçem." Bir eliyle kendi küçük çocuğunu tutan kadına baktı kraliçe.
"Özür dilerim..." Son cümlesi bu oldu Kraliçe Eunji'nin. Bebeğini, güvenmek zorunda olduğu karşısındaki kadına verdi ve onu bekleyen at arabasına bindi.
İlerleyen at arabasında göz yaşları eşliğinde konuştu.
"Savaşı kaybedip onları terk etmemize rağmen hala bize saygı duyuyorlar."
Yenilmişlerdi. Songgohan krallığı ile girdikleri savaşta kaybeden taraf olmuşlardı. Zar zor kurtulmuştu bu savaştan birkaç kişi. Kaçmak zorundaydılar yoksa onlar da öldürülürdü. Bu yüzden ayrılmıştı ya Kraliçe Eunji, bebeğinden. Eğer bebeğini de yanında götürürse yakalandıkları an öldürülürdü. En azından küçük prensin kurtulmasını istiyordu. Daha önünde uzun bir hayat onu bekliyordu. Songgohan gibi güçlü bir krallığın halkında yaşamak onun için daha iyi olacaktı. Eğer bir gün krallığı toparlanabilmeyi ve kendi de yaşamayı başarırsa geri dönüp bulacaktı oğlunu.
"Uzun yıllardır Wolgwang krallığının yönetimi altındalar. Talihsiz oldu ama olmak zorundaydı. Eminim ki çoğu kabullenmiştir. Artık sadece kendinizi düşünün Kraliçem."
Kraliçe başıyla askeri onaylayıp bir soru sordu.
"Kral Junwan nerede?" Eşinin kaçabildiğini biliyordu ama nerede olduğunu bilmiyordu.
"Sizden önce bir arabayla yola çıkartıldı."
Cevabını alınca yolu izlemeye koyuldu aklındaki tek şey küçük oğlu Sanghyuk iken.
******
Yeni kurgu! Tarihi bir şey deniyorum. İnşallah yazabilirim.
Bölümler daha uzun olacakk , bu sadece giriş.
Tarih 09.09.23
Okuduğunuz için teşekkürler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Day All Night [ZuWon]
Historical FictionDawon sadece çalışmak isteyen normal bir köylü olarak girdiği saraydan aşık olarak ve kendisi hakkındaki büyük bir gerçeği öğrenerek çıkar.