¹⁸

93 9 11
                                    

"Han...Gözler yalan söyler mi?"

...

İkisi bağdaş kurup karşılıklı oturdu, ellerini kavuşturdular ve gözlerinin içerisine derince bakarken küçükken konuştukları gibi konuşmaya başladılar.

"Merhaba.."

"..."

"Ben Minho.."

"Ben Han..."

"Korkuyor musun?"

"..."

"Gözlerimin içine bak ne görüyorsun?"

"Sevgi"

"Gözler yalan söyler mi?"

"Gözler yalan söylemez"

"Arkadaş olalım mı?"

"..olalım"

İkisininde gözleri dolmuştu.

"Senin burada tanıştık ve burada veda edeceğiz Han"

"Minho ben sensiz çok yanlız olacağım..Gitmesen olmaz mı?"

"Hayır yanlız olmayacaksın..Ben seni hep izleyeceğim..Hem bak o kadar yıl seni aradım buldum..Senden tek isteğim her zaman mutlu eğer seni üzgün görürsem orada yanarım"

"Gözlerimde ne görüyorsun"

"Aşkı"

"Han...Gözler yalan söyler mi?"

"Gözler yalan söylemez"

"Minho.."

"Han...Son kez seni öpebilir miyim?"

Han soruya cevap vermeden Minho'nun dudakları ile kendi dudaklarını buluşturdu.Göz yaşları dudaklarını ıslatıyordu.

"Han ağlama.."

"Elimde değil Mor saçlım"

Minho,Han'ın dizine yattı.Minik parmaklı elleri ile kucağında yatan oğlanın mor saçlarını okşadı Han.

"Sanırım masaj seni uyuttu..Uyan uykucu"

"..."

"Minho"

"..."

"Gittin mi?"

"..."

Sevdiği artık kucağında bir cansızdı.Bütüm acısını bir anda çığlık çığlığa ağlarken çıkarttı Han.Onu kucağında ölü olarak görmeye dayanamayınca Minho'yu sarsıp uyan demeye başladı Han,gençler onun kendinde olmadığını görünce arabadan inip koşarak Han'ın yanına gittiler.

"Uyan Minho!...Ben buradayım gidemezsin!"

"Han...Sakin ol...Hadi gel bırak onu"

"Minho uyan!"

"Han beni dinler misin?"

"Minho uyan yalvarırım aç gözünü bana bak"

"Han,Minho öldü!"

Han bir anda susup kalmıştı.

"Ö-öldü mü?"

"..."

"Minho öldü mü?"

"Evet"

"Beni bıraktı mı?"

"Bırakmak zorundaydı Han.."

"Ben onu göremeyecek miyim?"

"Sen onu göremeyeceksin ama o görecek"

...

3 gün sonra Minho için cenaze töreni düzenlendi.Han hâlâ kendinde değil,
insanların çoğu gittikten sonra Minho'nun mezarının başında oturmuş,toprağa sarılmıştı.

"Sen beni bıraktın ama ben seni bırakmam...Şu halime bak ne haldeyim,seni çok özledim biliyor musun?Sadece 3 gün oldu seni gideli..Gerçi yanımdayken de özlüyordum..Acım çok derin biliyor musun?...Ama senin canın yanmasın diye kendimi mutlu etmeye çalışacağım,canım cok yanıyor bu beni zorlayacak ama deneyeceğim..Senin için deneyeceğim Minho..Hep buraya gelip seni göreceğim asla yanlız olmayacaksın...Son kez sana bir şey demek istiyorum...Gözlerime bak..Ne görüyorsun?Sevgi değil mi?...Gözler yalan söyler mi Minho?...Söylemez değil mi?"

Göz yaşları ile Minho'nun toprağını bir kez daha sulamıştı Han.

Bazen bazı vedalar aniden gelebilir tıpkı güzel mucizelerin de aniden geldiği gibi.

Ne olursa olsun Gözler asla yalan söylemez

FİNAL

Eyes Don't Lie|MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin